مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ساخت مسکن در بافت های فرسوده طی فرآیند ساخت و ساز نهضت ملی مسکن با جدیت پیگیری می شود .
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون نظر تحلیلگر طلا برای رکورد جدید، اخبار مهم بورس فردا شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ کدامند؟، افزایش سرمایه سنگین ۹۶۹۹۳ درصدی یک نماد، در عرضه اولیه بمولد به هر کد چند سهم رسید؟، در هفته پیش رو کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، پیش بینی مهم قیمت طلا فردا ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ، شرط بندی هلدینگ وارن بافت روی بازار مسکن، خبرهای مهم برای سهامداران تاپیکو، شرانل و وکبهمن؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع مسکن در بخش تأمین منابع مالی دچار مشکل است.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
یک کارشناس مسکن گفت: با ساخت مسکن های عمودی تراکم جمعیت بالا می رود در صورتی که می توان با اصلاح این پروژه ها جلوی تراکم جمعیت را گرفت.
یک کارشناس مسکن گفت: با ساخت مسکن های عمودی تراکم جمعیت بالا می رود در صورتی که می توان با اصلاح این پروژه ها جلوی تراکم جمعیت را گرفت.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری دومین نشست کارگروه اجرای تفاهم‌نامه مشترک این سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه استفاده از اراضی این نهاد برای ساخت مسکن خبر داد.
مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، با تأکید بر اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مولد در کشور است، گفت: ما بدون استفاده از ظرفیت نظام بانکی نمی‌توانیم ساخت مسکن را در کشور توسعه بدهیم..
تهران- استاندار تهران با تاکید بر اینکه ساخت مسکن با تمرکز در بافت فرسوده ضروری است از شناسایی ۲۵ هزار خانه خالی در استان خبر داد.
بذرپاش با اشاره به سیاست اصلی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ساخت واحدهای تک طبقه با ارائه زمین به مردم، گفت: این یک اقدام کم‌سابقه بعد از انقلاب بوده است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت رونق ساخت و ساز مسکن، از طریق جذب نقدینگی مردم و هدایت تسهیلات بانکی به سمت تولید، موجب کاهش تورم می شود.
غزال راهب با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی برای بازتولید سرمایه‌های موجود باشد، رویکرد نوسازی و احیای بافت‌های فرسوده را رویکردی مناسب برای طرح‌های ساخت و توسعه مسکن عنوان کرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت:سال گذشته ۶۲ درصد ساخت و ساز در بافت فرسوده افزایش یافت و امسال نیز قرارگاه جهادی مسکن با دو هدف کار خود را دنبال می‌کند.
در ایام نوروزی اتفاقات خوب و مهمی در بخش راه و مسکن کشور رخ داد که در این گزارش آن را بررسی می کنیم.
یک کارشناس مسکن گفت: برای تسریع بخشی در نوسازی بافت های فرسوه بهتر است که دولت واحد مسکونی به صاحبان بدهد و زمین های بافت فرسوده را برای ساخت وساز دریافت کند.
کارشناس مسکن گفت: ابلاغیه تشویقی بافت های فرسوده از گذشته تا به امروز بوده است و این باعث افزایش ساخت و ساز در بافت های فرسوده نخواهد شد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از افزایش تشکیل پرونده ساخت و ساز در بافت فرسوده این منطقه، پیرو ابلاغیه ضوابط خاص ساخت و ساز مسکن و ساختمان در محدوده بافت فرسوده شهر تهران خبر داد.
سخنگوی دولت درباره موضوع ساخت یک میلیون مسکن و برخی گمانه زنی ها مبنی بر بی نتیجه ماندن این سیاست، خاطرنشان کرد: با افتخار می گویم برای وعده ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال به خود می بالم. من هم با دانشجویان هم عقیده هستم که کسی که هشت سال در تولید مسکن را بست و عنوان کرد دولت مسئول تولید مسکن نیست و بحران امروز را ایجاد کرد، باید پاسخگو باشد و برای این بحران آفرینی محاکمه شود.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات مسکن در خصوص بافت فرسوده و ساخت مسکن باید اهتمام ویژه صورت بگیرد.
زاکانی گفت: فرسودگی شهر تهدیدات زیادی را برا شهروندان ایجاد می‌کند و باید در این بافت فرسوده مسکن مقاوم ساخت.
پرسپولیس در یکی از سخت ترین زمین‌های پیش رو با پیروزی و حفظ صدرنشینی به پیشواز تعطیلات فیفا دی رفت
امروز مطالبی همچون خبری مهم برای سهامداران وتجارت و نماد‌های بانکی، قیمت دینار عراق چقدر شد؟، شاخص افت کرد ارزش سهام عدالت ۹ میلیونی شد، سه وام مسکن که باید با آن آشنا شوید!، برگزاری مجمع ۲ نماد برای افزایش سرمایه، شپنا، خساپا، تفارس و دکوثر چه روندی را طی خواهند کرد؟، تحلیل تکنیکال شاوان | روند شاوان چگونه خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: حدود ۳۰ درصد از منطقه ۱۱ تهران را بافت فرسوده تشکیل داده است و ما به دنبال ایجاد انگیزه برای ساخت مسکن در این نقاط هستیم.
در نشست سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با شهردار منطقه ۱۴، آخرین وضعیت تحقق برنامه های قرارگاه جهادی تأمین مسکن پایتخت و ظرفیت های موجود در این منطقه مطرح شد و مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ