رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان‌های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده‌اند، اما این روند کند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت کریمی لیست بازیکنان مدنظر جواد نکونام را منتشر کرد
سرپرست سابق استقلال با انتشار لیست بازیکنان مورد نظر نکونام، به مدیریت فعلی علی خطیر کنایه زد.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
باشگاه ایرانی که مجوز حرفه ای کسب کرده اند، نامشان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش تیم های دارای جریمه آمده است که علت این اتفاق مشخص شد.
هیئت ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند که در عرصه آگاهی و اطلاعات نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور نمود
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتشار لیست ساختمان های ناایمن وظیفه قانونی شهردار تهران است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن اگر منجر به التهاب در جامعه شود، به صلاح نیست، گفت: شهرداری اوایل سال آتی لیست نهایی را به شورای شهر می‌دهد.
عباسی گفت: در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیگیر انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت بودیم و آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که شهرداری و سازمان آتش نشانی فرصت خواستند تا این لیست معروف به ۱۲۹ ساختمان را پایش و بروز رسانی کنند.
در این سامانه چند لیست از اموال دولتی که که به عنوان مازاد شناسایی شده و قابلیت فروش یا تهاتر دارند، منتشر شد که حاوی نکات مهمی است.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: موافق انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن هستیم.
زاکانی با بیان اینکه ما مسئول انتشار اسامی ساختمان‌ها نیستیم، بلکه اسامی ساختمان‌های ناایمن را به مراجع قضایی تحویل می‌دهیم، گفت: ما در موضوع ایمنی با کسی تعارف نداریم و از پایش ساختمان‌های بلند کار را شروع کردیم و در مقوله ایمنی جدی هستیم و از من مسئول اقدام بخواهید نه اینکه لیست را منتشر کنم.
شهردار تهران گفت: من در جریان انتشار لیست ساختمان های ناایمن هستم اما آنها را شهرداری تهران منتشر نخواهد کرد.
شهردار تهران گفت: من در جریان انتشار لیست ساختمان های ناایمن هستم اما آنها را شهرداری تهران منتشر نخواهد کرد.
باشگاه فولاد نسبت به انتشار برخی شایعات درخصوص بازار نقل و انتقالات خود واکنش نشان داد.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.
لیست ۲۶ نفره ژاپن برای جام جهانی زودتر از سایر تیم‌ها اعلام شده اما با این حال ممکن است تغییراتی در بعضی نفرات ایجاد شود.
فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد تغییر لیست تیم‌های ملی برای جام جهانی قطر تنها در یک صورت و با شرایط خاص امکانپذیر است.
بعید نیست نویسندگان ورلد ساکر پیرامون اسامی ملی پوشان ایرانی که راهی جام جهانی می‌شوند، با عادل مشورت کرده باشند و لیست تیم ملی را از این گزارشگر و مجری با تجربه گرفته باشند.
بعید نیست نویسندگان ورلد ساکر پیرامون اسامی ملی پوشان ایرانی که راهی جام جهانی می‌شوند، با عادل مشورت کرده باشند و لیست تیم ملی را از این گزارشگر و مجری با تجربه گرفته باشند.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
محمد خدادی: «دریافت آگهی، رویه همه رسانه‌ها در دنیاست فولاد مبارکه هم مثل هزاران شرکت دیگه آگهی داده، ممکنه موردی هم تخلف باشه، چرا با انتشار لیست، رسانه‌هارا بدنام می‌کنید؟»
علی قربانی می‌گوید علاقه زیادی داشته تا در ترکیب فولاد زیر نظر جواد نکونام کار کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ