برخی اعضای غیردولتی شورای قیمت‌گذاری نسبت به روند اداره جلسات شورا به ویژه رعایت ترتیبات قانونی وابلاغ مصوبات آن اعتراضاتی را مطرح کرده اندکه این امر باعث بروز نگرانی‌ جامعه کشاورزی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت جهاد کشاورزی توزیع و بهره‌برداری از آب برای تولید محصولات کشاورزی را بر عهده دارد و وزارت نیرو متولی تأمین و تحویل آب به صورت حجمی برای بخش کشاورزی کشور است.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: دستاوردهای فناورانه سازمان انرژی اتمی ایران با هدف رفع مشکلات و نیازهای صنعت کشاورزی بسیار مثمر ثمر است و وزارت جهادکشاورزی از این فناوری‌ها حمایت می‌کند.
در حوزه کشاورزی و دامپروری مشکل جدی وجود دارد زیرا اولویت وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات رقابتی و توسعه صنایع تبدیلی نیست.
مشهد ـ در پی انتشار گزارش خبرگزاری مهر در رابطه با دلایل گرانی مرغ و معضلات پرورش جوجه یک روزه، وزارت جهاد کشاورزی توضیحاتی ارائه کرد.
بنا بر اصل شفافیت در مراودات و قراردادهای دولتی و سیاست اتاق شیشه‌ای، معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در اقدامی لیست‌های ارسالی به بانک مرکزی را در منظر کارشناسان قرار می دهد.
اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان در بحث آب کشاورزی مشکل جدی دارد و به همین دلیل وزارت و جهاد کشاورزی استان باید برای بهره‌وری آب فکر اساسی کنند.
اهواز- سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به منظور بازدید و بررسی از طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی وارد خوزستان شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
وزیر اقتصاد درنامه‌ای به رئیس جمهور برای تعیین فهرست کالاهای اساسی، دارو ، واکسن، تجهیزات پزشکی، شیرخشک، لوازم اولیه ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی خواهان همکاری فوری وزارتخانه‌های مختلف شد.
سخنگوی دولت روز سه شنبه خبر از تغییر وزیر جهاد کشاورزی داد و گفت: رییس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تعیین شد.
وزیر جهادکشاورزی در حکمی، شاهپور علائی‌مقدم را به سمت معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی منصوب کرد.
در حالی که وزارت جهاد کشاورزی طی ماه های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و بسیار مورد انتقاد واقع شده است، رفتار مدیران این وزارتخانه با فعالان بخش خصوصی نیز دردسرساز شده و بازار کالاهای اساسی را به مخاطره انداخته است.
آئین تفاهمنامه همکاری وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی با حضور معاون مهندسی وزارت دفاع و معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
آئین تفاهمنامه همکاری وزارت دفاع و وزارت جهادکشاورزی با حضور معاون مهندسی وزارت دفاع و معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
مشاور رئیس و سخنگوی سازمان فضایی ایران بر تسریع در همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان فضایی ایران برای رصد مستمر محصولات راهبردی کشاورزی توسط داده‌های ماهواره‌ای تاکید کرد.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
صفدر نیازی شهرکی، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی شد.
رئیس نظام صنفی محصولات کشاورزی، تصمیم وزارت جهاد کشاورزی برای وضع عوارض بر صادرات محصولات کشاورزی را ناشی از برخوردار نبودن از یک تصمیم گیری واحد برای صادرات و واردت معرفی کرد و گفت: این اقدام کار درستی نیست که با کشاورز می کنیم.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزارت جهاد کشاورزی باید در اعمال محدودیت در صادرات محصولات جالیزی و افزایش صددرصدی عوارض صادراتی این محصولات تجدیدنظر کند.
وزارت جهاد کشاورزی رتبه دوم صدور مجوز کسب و کارها در کارنامه درگاه ملی مجوزهای کشور را به خود اختصاص داد.
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه را منصوب کرد.
خاندوزی گفت: دولت تا مطمئن نباشد که شیوه حمایتی به صورت کالابرگ، قابل تعمیم به کل کشور است، فعلاً از شیوه حمایتی قدیم، یعنی واریز وجه به مردم و ۹ دهکی که در مصوبه ستاد اقتصادی دولت ذکر شده، استفاده خواهد کرد.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی: ما گفتیم ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف می‌شود، اما در مقابل نهاد‌های دامی به وفور در اختیار تولیدکننده قرار می‌گیرد. با وجود این، امروز علاوه بر اینکه ارز حمایتی حذف شده، تحویل نهاده‌های دامی نیز با مشکل روبه روست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ