جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت دو جوان فلسطینی در درگیری های امروز در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری را تسلیت گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
سخنگوی حماس از ضربات مهلکی خبر داد که مبارزان فلسطینی به صهیونیست‌ها در کرانه باختری وارد کرده اند.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس شهادت پنج نفر از مبارزان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل در مناطق مرزی لبنان را تسلیت گفت.
«سید هاشم قندی» در دوران حیاتش اقدامات خیرخواهانه زیادی کرده از جمله ساخت مسجد، حمام و مدرسه برای مردم تهران، اما از آن موقوفات تنها چند مسجد سرپا مانده که یکی همین مسجد و یکی دیگر در خیابان شهید «فروزش» و دقیقاً به همین نام «قندی» مشهور است.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی: خبر عروج رزمنده‌ی قهرمان، بزرگ‌مرد بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب موجب تأسف و تألم خاطر شد. مرحوم شریف‌النسب از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب بود که در تشکیل و حرکت فعالانه کمیته انقلاب ارتش در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و شناسایی و انتصاب افسران مومن و شایسته برای سه مقطع مهم پیروزی و تثبیت انقلاب و ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی، نقشی تعیین کننده داشت.
حماس بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد و خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و پایان اشغالگری شد.
مبارزان فلسطینی در جنبش حماس تصاویری از مقابله موشکی با تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به آسمان غزه را منتشر کردند.
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات ضد صهیونیستی در «حواره» را واکنش طبیعی به جنایت های رژیم صهیونیستی دانست.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت: ظهور مبارزان قسامی (شاخه نظامی جنبش حماس) در اریحا مقامات اسرائیلی و تشکیلات خودگردان را غافلگیر کرده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس امروز در واکنش به شهادت پنج مبارز فلسطینی در شهر اریحا تاکید کرد: به رغم جنایت امروز در عقبه جبر، مقاومت ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.
سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.
مبارزان مقاومت و جوانان فلسطینی در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵ عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری انجام دادند.
یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در غزه، امروز چهارشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه سخنرانی کرد.
سخنگوی جنبش حماس به عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در کریات اربع واکنش نشان داد.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
حماس عملیات تیراندازی امروز مبارزان مقاومت در تیراندازی به سوی اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست را تبریک گفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن تبریک عملیات قهرمانانه مبارزان فلسطینی در جنوب غرب رام الله، این عملیات را زنگ خطر جدیدی برای رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت فراس یعیش از سوی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس، بیانیه ای صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ