سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امضای یادداشت تفاهم حمل و نقل هوایی توسط روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات متحده عربی که بخشی از آن مربوط به افزایش پروازهای عبوری است، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
سازمان ثبت احوال کشور در امضای تفاهمنامه با بانک ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری جهت انجام پروژه‌های مشترک به منظور ایجاد راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر حوزه صلاحیتی طرفین انجام شد.
مهدی تاج از امضای تفاهم نامه با عربستان برای عدم برگزاری مسابقات آسیایی در کشور ثالث خبر داد.
روسای فدراسیون‌های فوتبال ایران و عراق تفاهم همکاری با یکدیگر امضا کردند.
رئیس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می‌تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه‌های محیط زیستی خود استفاده کند.
در حاشیه رقابت‌های جهانی باکو، تفاهمنامه همکاری میان ۲ فدراسیون تکواندو ایران و هند به امضا رسید.
مدیرکل امور بیمه‌ای بیمه مرکزی گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بیمه‌ای بین ایران و سوریه امضا می‌شود
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حقوقی و قضائی امروز با حضور امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت ویتنام برگزار شد.
مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
امضای تفاهم نامه ایران و عمان در صنعت نفت، مصرف برق در سال ۱۴۰۵ به ۹۰ هزار مگاوات می‌رسد و اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره، اولویت اصلی وزارت نفت از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته  جاری بودند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امضای یادداشت تفاهم حمل و نقل هوایی توسط روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات متحده عربی که بخشی از آن مربوط به افزایش پروازهای عبوری است، خبر داد.
وزیر نفت گفت:از امضای توافق‌نامه‌ های نفتی، پالایشی و پتروشیمی بین ایران و عمان خبرداد.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعامل و همکاری و استفاده از زیرساخت‌های دانشی، آزمایشگاهی و فناروی بر اساس استانداردهای ایزو ۲۶۲۶۲ و ایزو ۲۱۴۳۴ با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و خدمات علمی امضا کردند.
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و اموربین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه محصولات سواری شرکت ایران خودرو به بازار روسیه صادر خواهد شد.
گمرکات جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری آذربایجان یادداشت تفاهم سه جانبه در زمینه تسهیل ترانزیت در تهران امضا کردند.
تفاهمنامه همکاری پتروشیمیایی و پتروپالایشگاهی بین دبیرخانهشورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران امضا شد.
پنج میلیون نفر تا ۱۰ روز آینده رایگان بیمه می‌شوند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ