گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ثبت احوال کشور در امضای تفاهمنامه با بانک ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری جهت انجام پروژه‌های مشترک به منظور ایجاد راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر حوزه صلاحیتی طرفین انجام شد.
وزارت دفاع بلاروس در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزرای دفاع بلاروس و ایران امروز تفاهمنامه همکاری نظامی امضاء کردند.
سازمان نقشه‌برداری و سازمان فضایی ایران تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
تفاهم ‌نامه ایجاد همکاری مشترک با یکی از سازندگان معتبر خارجی در حوزه قالب های بزرگ قطعات پلاستیکی خودرو در شرکت تام ایران‌خودرو و با حضور مدیران عامل شرکت‌های قالب‌های صنعتی ایران‌خودرو و JCL به امضا رسید.
در حاشیه رقابت‌های جهانی باکو، تفاهمنامه همکاری میان ۲ فدراسیون تکواندو ایران و هند به امضا رسید.
در جریان سفر پادشاه عمان به کشورمان، تفاهم نامه مشترک همکاری ایران خودرو با عمان در زمینه صادرات و فعال سازی شبکه فروش و خدمات پس از فروش در حضور سرپرست وزارت صمت ایران و وزیر صنعت، تجارت و سرمایه‌گذاری عمان به امضا رسید.
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری حقوقی و قضائی امروز با حضور امین‌حسین رحیمی، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران و ژنرال تولام وزیر امنیت ویتنام برگزار شد.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه مشترک همکاری اقتصادی ایران و عراق با محورهای حمل و نقل، تجارت، نیرو، برق، گاز، آب و تعاملات بانکی و مالی امضا شد.
روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس و تعدادی از وزرای دو کشور پیش از ظهر امروز ۸ تفاهم‌نامه همکاری در سعدآباد امضا کردند.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و پویش «ایران سرسبز-ایران قوی» رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعامل و همکاری و استفاده از زیرساخت‌های دانشی، آزمایشگاهی و فناروی بر اساس استانداردهای ایزو ۲۶۲۶۲ و ایزو ۲۱۴۳۴ با مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
در این بیانیه آمده است: بر اساس این تفاهمنامه که در سفر نماینده دولت یونان به تهران به امضای مقامات بنادر و دریانوردی دو کشور رسید، طرفین همکاری لازم به منظور ارتقای امنیت دریانوردی را در دستورکار قرار خواهند داد.
فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
روسای فدراسیون‌های جودوی ایران و تاجیکستان در راستای برگزاری کمپ های تمرینی مشترک و برپایی کلاس‌های ارتقا سطح فنی مربیان تفاهم ‌نامه همکاری امضا کردند.
دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و خدمات علمی امضا کردند.
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و رئیس دیوان محاسبات بلاروس، تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند. ‌
هم‌زمان با برپایی نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو، تفاهم‌نامه همکاری تولید مشترک خودرو اقتصادی توسط ایران‌خودرو و سایپا به امضای مدیران عامل دو شرکت رسید.
تفاهمنامه همکاری پتروشیمیایی و پتروپالایشگاهی بین دبیرخانهشورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت بیزینس راشا روسیه جهت توسعه و افزایش همکاری‌های تجاری دو کشور امضا شد.
هرچند کاهش شدید آمار‌های کرونایی در کشور، اتفاقی به غایت شیرین و دلچسب است، منجر به اتفاقی شده که بر خلاف توصیه‌های مکرر ستاد ملی مقابله با کرونا، یعنی عدم عادی انگاری شرایط کرونایی در کشور است؛ لغو نشست هفتگی ستاد ملی در روز جاری!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ