فدراسیون‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی در حاشیه کنگره جهانی 2022 در کشور هلند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان ورزش شهرداری تهران با امضای تفاهم نامه ای با فدراسیون ناشنوایان، زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد ورزشی را فراهم کرد.
تفاهم نامه سه جانبه میان وزارت آموزش و پرورش، مجمع خیرین و سازمان نظام پزشکی کشور به منظور هم افزایی و همگرایی در فعالیت‌های خیر خواهانه منعقد شد.
تفاهمنامه همکاری سازمان انرژی اتمی و وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه دومین جشنواره ملی «من فناوری هسته‌ای هستم» با حضور اعضای کابینه دولت سیزدهم به امضا رسید.
تفاهم نامه همکاری بین حوزه هنری انقلاب اسلامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون هنری حوزه هنری و معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال از تلاش برای امضای یک تفاهمنامه «مهم» با عربستان خبر داد و گفت: شورای امنیت ملی ورود زنان به ورزشگاه را تصویب کرده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با انعقاد این تفاهم نامه، قدم موثری در تثبیت مالکیت وزارت نیرو بر حریم‌های کیفی و کمی و بستر رودخانه برداشته می‌شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: به موجب یک تفاهمنامه، شرکت سنگ آهن مرکزی می‌تواند از منابع صندوق به عنوان سرمایه اهرمی برای پروژه‌های محیط زیستی خود استفاده کند.
امضای تفاهم نامه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان
در حاشیه رقابت‌های جهانی باکو، تفاهمنامه همکاری میان ۲ فدراسیون تکواندو ایران و هند به امضا رسید.
مدیرکل امور بیمه‌ای بیمه مرکزی گفت: امروز تفاهم نامه مشترک بیمه‌ای بین ایران و سوریه امضا می‌شود
وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان برای امضای تفاهمنامه سرمایه گذاری مشترک و موافقتنامه تجارت ترجیحی بین دو کشور به توافق رسیدند.
مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
تفاهم نامه همکاری بین روسای فدراسیون وزنه برداری و ملی ورزش‌های دانشگاهی به امضا رسید.
هیأتی از تهران در سفر دو روزه به روسیه با معاون وزیر ساخت و ساز فدراسیون روسیه تفاهم‌نامه‌هایی در حوزه گردشگری امضا کردند.
شرکت سنگ آهن مرکزی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق با هدف ایجاد و توانمند سازی پارک علم و فناوری در دانشگاه بافق تفاهم نامه مشترک امضا کردند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از امضای یادداشت تفاهم حمل و نقل هوایی توسط روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و امارات متحده عربی که بخشی از آن مربوط به افزایش پروازهای عبوری است، خبر داد.
وزیر نفت گفت:از امضای توافق‌نامه‌ های نفتی، پالایشی و پتروشیمی بین ایران و عمان خبرداد.
تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی امضا شد.
گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق اهداف خود در حوزه دانش بنیان و در ادامه توسعه فعالیت های علمی، تحقیقاتی و صنعتی با دانشگاه جامع امام حسین(ع) تفاهم نامه همکاری امضا کرد.
تفاهم نامه بین سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق با صندوق ملی محیط زیست امروز (۲ آذرماه) در حاشیه نمایشگاه محیط زیست منعقد شد.
بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با رویکرد استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه فناوری نانو‌ و پاسخ به نیازهای صنعت خودرو، تفاهم نامه همکاری مشترک فناورانه شرکت ساپکو و مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) امضا شد.
تفاهم نامه مشارکت مالی سه جانبه طرح تکمیل طرح انتقال برق اسمالون - مروست میان ایمیدرو، شرکت برق منطقه‌ای یزد و یک شرکت بخش خصوصی امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ