استفاده از روغن‌ها در مراقبت از مو‌ها یک کار جدید نیست. برای قرن ها، مردم از روغن‌ها برای اهداف مختلف دارویی و آرایشی استفاده می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نبوی نوشت: اینجانب به تفصیل در نقد «انقلابی دیگر و ترویج خشونت و در دفاع از اعتدال و روش‌های اصلاحی» سخن گفته‌ام و نهایتاً نیز بیانیه‌ی ۱۵ ماده‌ای آقای خاتمی را مانیفست اصلاحات دانسته‌ام، که امیدوارم این دیدگاه در فضای سیاسی کشور به ویژه در میان اصلاح طلبان مورد نقد و بررسی قرار گیرد و دیدگاههای مکمل و اصلاحی صاحب نظران باعث تداوم وظیفه ضروری و با ارزش گفتگو و تبادل نظر میان همه دلسوزان کشور به ویژه اصلاح طلبان شود. آنچه من بیان کرده‌ام ارتباطی با تحولات در مدیریت جبهه اصلاحات نداشته و ندارد.
عکس این عطاری که روغن گوجه، روغن هویج و... می‌فروشد، در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته است.
روغن‌های گیاهی متشکل از دانه‌های سبزیجات و میوه‌هایی که محتوای روغنی دارند، هستند و برای بسیاری از افراد جهان بخش مهمی از رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: استفاده از فناوری‌ها و روش‌های نوین برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی ضروری است.
با رسیدن به روز‌های پایانی اسفند ماه سفر‌های نوروزی آغاز می‌شود. به همین منظور لیستی از شمار‌های ضروری که ممکن است در طول سفر‌ها به آن‌ها نیاز داشته باشید را برایتان آورده‌ایم.
استفاده از نیاسینامید به دهه‌ها قبل برمی‌گردد، اما اخیراً به دلیل قدرت آنتی‌اکسیدانی‌اش محبوب شده است. فرمولاسیون خوراکی برای عملکرد مناسب بدن ضروری است و معمولا در اکثر قرص‌های مولتی ویتامین موجود است. هنگامی که نیاسینامید به صورت موضعی استفاده می‌شود، می‌تواند به مشکلات مختلف پوست کمک کند و به بخشی ارزشمند از بسیاری از روتین‌های مراقبت از پوست تبدیل شده است.
یکی از سنت‌های رایج در میان خانواده‌های ایرانی، خانه تکانی منازل در روز‌های پایانی سال است؛ نکته مهم آن است که توجه ویژه به نکات ایمنی هنگام نظافت منزل ضروری است؛ چرا که هر سال با شروع خانه تکانی آمار مسمومیت‌های ناشی از مصرف شوینده‌ها افزایش می‌یابد.
«استفاده احتمالی ارتش اوکراین از تسلیحات شیمیایی در قالب جنگ با روسیه، انحلال پرابهام گروه نظامی خصوصی "موزارت" به عنوان یک شرکت آمریکایی فعال در جنگ اوکراین، و البته بازی دو جانبه دولت بایدن با مساله اعطای جنگنده‌های اف ۱۶ به اوکراین، سه اتفاق مشکوک و قابل تاملی هستند که جنگ اوکراین در روز‌های اخیر شاهد وقوع آن‌ها بوده و تحلیل آن‌ها جهت خوانشِ دقیق‌تر روند‌های جاری و آتی در قالب جنگ مذکور، کاملا ضروری است.»
در روز‌های اخیر نامه‌ای از سوی یکی از ادارات مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منتشر شد که بر ضرورت حضور فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲بهمن و احتساب امتیاز آن در رتبه‌بندی و ارزشیابی فرهنگیان تاکید داشت.
استفاده از روغن صورت در صنعت مراقبت از پوست تازگی ندارد، اما دنیای این روغن‌ها هنوز برای بسیاری از مردم ناشناخته است و به همین دلیل کمتر به سراغشان می‌روند.
ربیعی نوشت: در تحلیل ابعاد اقتصادی ناآرامی‌های اخیر توجه به چندبعدی بودن آثار ضروری است. بعد زمانی آثار، بعد مقیاس و بعد جامعیت. یافته‌های حاصل از گفتگو با تعدادی از کنشگران اقتصادی نشان می‌دهد از منظر بعد زمانی، برخی آثار اقتصادی این بحران اجتماعی، آثار کوتاه‌مدت بوده است که به سرعت و در روز‌های پس از بحران قابل رویت بوده در حالی که برخی آثار میان و بلندمدت است و در لایه‌های پایین‌تر و با فاصله زمانی مشخص می‌شود.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: افراد در زمان برودت هوا و یخبندان، هنگام خروج از منزل از لباس مناسب و کفش عاج دار استفاده کنند.
«ضرورت پاسخگویی فراگیر به ملت ونزوئلا، مادورو را به اتحاذ رویه‌های جدید سوق داده است. توجه داشته باشیم که امروزه اقتصاد ونزوئلا فروپاشیده است. جامعه این کشور اگر خود را بازیابی نکند و در مسیر صحیح حرکت در نظم بین‌المللی قرار نگیرد، ملت ونزوئلا در مقایسه با شرایط کنونی، هزینه‌های به مراتب بیشتری را نیز باید پرداخت کنند. از سوی دیگر، دولت مادورو با سیاست جدید خود مبنی بر تمایلش جهت عادی سازی روابط دیپلماتیک و اقتصادی با آمریکا، عملا خصومتِ دولت این کشور نسبت به خود را هم به چالش می‌کشد.»
یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: روغن لیمو یکی‌از روغن‌های ضروری است که خواص و فواید درمانی فراوانی دارد.
یک کارشناس گیاهان دارویی گفت: روغن لیمو یکی از روغن‌های ضروری است که خواص و فواید درمانی فراوانی دارد و به دلیل داشتن این خاصیت از ردِن لیمو به عنوان یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای درمان بوی دهان، سفید شدن دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی دندان‌ها یاد می‌شود.
براساس گزارش‌هایی که در عمر ۳۰ ماهه مجلس یازدهم منتشر شده، این مجلس محل تولد طرح‌های عجیب زیادی است. به جز دو قانون «اقدام راهبری دولت برای رفع تحریم‌ها» که اصلی‌ترین گلایه دولت حسن روحانی در روز‌های پایانی کارش و مبنی بر این ادعا بود که این قانون مانع دستیابی به توافقی برای احیای برجام شد و طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» که عملا از دستورکار مجلس خارج و حالا در شورای عالی فضای مجازی پیگیری می‌شود، باز هم طرح‌هایی هستند که هم ملت و هم برخی وکلای ملت، از فلسفه و ضرورت طرح و تدوین آن ابراز تعجب می‌کنند.
این گیاه سرشار از روغن‌های ضروری است که می‌تواند اثر قدرتمندی بر روی بدن داشته باشد. یکی از مشکلاتی که در مورد اسطوخودوس وجود دارد، این است که می‌تواند به سرعت رشد کند و توسعه یابد. این موضوع باعث می‌شود این گیاه به عنوان علف هرز در بخش‌هایی از جهان شناخته شود. طعم و بوی این گیاه شگفت‌انگیز است، اما دلایل استفاده از آن به خاطر مزایای زیادی است که برای بدن به همراه دارد.
شاید تبدیل کردن «به نام خداوند رنگین» به رمز آشتی نه تنها یک ضرورت بلکه یک فرصت مهم برای پایان چرخه بحران در کشور باشد. شاید پر کشیدن «کیان» خالقِ به نام خداوند رنگین کمان یک نماد و رمز بود که هر دو جریان درگیر در ناآرامی‌ها را به سوی بازبینی در کنش‌ها سوق دهد. شاید کیان و جان باختن دردناک‌اش «خون بس» ناآرامی‌های این روز‌های کشور باشد
رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر تأمین آزادی‌های مشروع آحاد جامعه تاکید داریم و بر همین اساس ضرورت دارد روش‌های تحقق این آزادی‌ها در سطح جامعه تعیین و تبیین شود و در قبال آنها گفتمان‌سازی صورت گیرد.
متخصصین و کارشناسان تغذیه، بر ضرورت مصرف میوه‌ها و سبزی‌ها دارای آنتی‌اکسیدان شامل مرکبات و میوه‌های با رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز، موز، خرمالو، انار، کیوی و انواع فلفل‌های سبز و نارنجی، تاکید دارند.
نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد روش‌های غیر بودجه‌ای برای تأمین مالی زیرساخت‌ها در کشور تاکید کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی در توئیتر نوشت: امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات دین است که با جمله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است، بر اهمیت، ضرورت و فراگیری این اصل مهم تأکید کردم.
محققان در یک شرکت دانش بنیان روغن موتورهای حاوی افزودنی های نانومتری را برای محافظت و افزایش طول عمر روغن و موتور خودرو تولید کردند.
فوق تخصص روانپزشکی کودک و نوجوان بیان کرد: ترس از مدرسه می‌تواند از بخش خاصی از مدرسه، عملکرد تحصیلی، محیط مدرسه یا در اثر تجربه اتفاق‌های ناخوشایند، مانند آزار دیدن از دوستان در مدرسه یا مشکلاتی در مسیر خانه تا مدرسه باشد، در این موارد پی بردن به علت هراس، برای مداخلات درمانی ضرورت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ