محققان در یک شرکت دانش بنیان روغن موتورهای حاوی افزودنی های نانومتری را برای محافظت و افزایش طول عمر روغن و موتور خودرو تولید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های اخیر به دنبال افزایش قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا، صدای اعتراض متقاضیان بلند شده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد مهم‌ترین دلیل این اتفاق، تغییر حقوق ورودی خودرو‌های سواری است.
ماسک کیوی به کاهش لکه‌های صورت و تولید رنگدانه‌های تیره پوست کمک می‌کند. همچنین حاوی فلاونوئید‌هایی مانند کوئرستین است که فعالیت تیروزیناز را مهار می‌کند.
بررسی این موضوع حاکی از آن است که گروهک تروریستی منافقین به‌دنبال این موضوع است تا در روز‌های پایانی سال تحصیلی و فعالیت مدارس، بتواند با زنده نگه‌داشتن موضوع ناامنی مدارس، اهداف شوم و پلید خود را دنبال کند.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
پاکبان یزدی محمود شیرزاد که در اولین روز‌های عید مشغول فعالیت بود یک کیف حاوی ۸۰ فقره چک به مبلغ ۵۱۱ میلیون تومان را در کنار پیاده‌رو پیدا کرد و به صاحبش بازگرداند.
در حالی که طی روز‌های گذشته همه توجهات به توافق ایران با عربستان و سفر‌های گشایشگر به امارات و عراق معطوف بود، به صورت همزمان توافقات قابل توجهی نیز طی گفتگو‌های فشرده میان ایران و آژانس در تهران حاصل شدکه در زمان مناسب اطلاع‌رسانی میشود.
در حالی که در روز‌های گذشته در گزارشی بیان شد که شنیده‌ها حاکی از پیشنهاد ارائه کالابرگ همراه با یارانه نقدی (۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی) در دستور نمایندگان مجلس است، امروز این موضوع تایید و منبع مالی آن نیز مشخص شد.
در حالی که در روز‌های گذشته در گزارشی بیان شد که شنیده‌ها حاکی از پیشنهاد ارائه کالابرگ همراه با یارانه نقدی (۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی) در دستور نمایندگان مجلس است، امروز این موضوع تایید و منبع مالی آن نیز مشخص شد.
جدیدترین تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان نشان می‌دهد در پایان بهمن ماه، در حالی که نرخ تورم سالانه به رقم ۴۷.۷ درصد رسیده است، نرخ تورم سالانه ۱۱ استان کمتر از تورم سالانه کل کشور است.
لیمو ترش، یک روشن کننده طبیعی قدرتمند و حاوی اسید‌های آلفا هیدروکسی (AHA) است که به عنوان لایه بردار طبیعی عمل می‌کند. این روشن کننده طبیعی، لایه بالایی پوست را تمیز و لایه روشن زیر پوست را نمایان می‌کند.
در حالی که آذرماه امسال هیات دولت مصوبه جدید ‎اصلاح تعرفه گاز خانگی را ابلاغ و اعلام کرد: تعرفه گاز حدود ۷۰ درصد مشترکان در پله‌های اول و مصرف درون الگوی بهینه، هیچ تغییری نکرده است، روز گذشته خبری مبنی بر توقف مصوبه دولت رسانه‌ای شد که نشان داد پرمصرف ها، مشمول تخفیف گازی دولت شده اند.
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
در حالی که تهران شنبه صبح را با حالت نارنجی کیفیت هوا آغاز کرد و خیلی زود به وضعیت قرمز تبدیل شد شهردار تهران به مردم توصیه کرد که دلار نخرند تا قیمت‌ها پایین بیایید.
طی روز‌های گذشته نشانه‌ها حاکی از آن است که تغییری در مواضع ایران در قبال برجام رخ داده است. کمال خرازی در نشست گفتگو‌های تهران سخن از رفع همه اختلافات برجامی به میان آورد و اعلام کرد که تنها مسئله پادمان و اختلافات با آژانس باقی مانده است.
بسیاری از ما به دنبال کم کردن وزن خود هستیم و مردم گذشته هم از این قاعده مستثنی نبودند. در این رژیم غذایی قرصی حاوی یک تخم کرم نواری را می‌بلعیدند. بعد از آن، کرم نواری گوارش و توانایی بدن در جذب مواد مغذی را مختل می‌کرد. این شیوه بسیار خطرناک بود و عوارض جانبی زیادی داشت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۵ تن از ایشان وخیم است.
روش‌های خانگی مختلفی برای رفع خشکی پوست وجود دارد که از آن جمله می‌توان به استفاده از روغن‌های گیاهی و دنبال کردن رژیم‌های غذایی سالم و حاوی خوراکی‌های مفید برای سلامت پوست اشاره کرد.
در حالی که روز‌های گذشته از بهنام سراج به عنوان مربی موقت تیم یاد شده بود، سرانجام امروز باشگاه صنعت نفت آبادان فیروز کریمی را رسماً به عنوان سرمربی زردپوشان انتخاب کرد.
چربی‌های غیر اشباع از سلامتی بدن حمایت می‌کنند و ممکن است تک غیر اشباع یا چند غیر اشباع باشند. گوشت‌ها، محصولات لبنی، میان وعده‌ها و محصولات پخته شده حاوی چربی‌های اشباع شده و ترانس هستند. برخی از منابع چربی‌های غیر اشباع – سالم – شامل مغزها، روغن‌ها، دانه‌ها و آووکادو می‌باشند.
دلیل مهم اینکه برای توصیه نکردن عمومی به مصرف لبنیات پرچربی این است که بر خلاف چربی‌های تک‌اشباع‌شده و چنداشباع‌نشده که در روغن‌های سالم یافت می‌شوند، لبنیات عمدتا حاوی چربی‌های اشباع‌شده است که می‌توانند خطر بیماری قلبی را بالا ببرد.
گزارش وبگاه شبکه خبری سی ان‌ان حاکی است یکی از نگرانی‌های مقام‌های دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا احتمال لو رفتن روش‌ها و منابع دستگاه‌های جاسوسی آمریکا است.
مدیریت دیابت می‌تواند به پیشگیری از بیماری قلبی کمک کند. با این وجود، برای افرادی که پیش‌تر به هر دو بیماری مبتلا شده‌اند درمان‌هایی که آسیب‌هایی را که در قلب یا رگ‌های خونی رخ داده را برطرف می‌کنند مهم هستند و باید در کنار مدیریت قند خون ارائه شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ