همان‌طور که انتظار می‌رفت، کارلوس کی‌روش در بازگشت به ایران نخستین مصاحبه مفصلش را با عادل فردوسی‌پور انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌ها در انگلیس مدعی شدند مویزس کایسدو برای پیوستن به لیورپول دچار تردید شده و حتی گفته می‌شود به این باشگاه اطلاع داده که چلسی را ترجیح می‌دهد.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
باشگاه تراکتور تبریز در آستانه یک انتقال بزرگ دیگر قرار دارد.
پاتک پرسپولیس به سپاهان؛ مغانلو جای آل‌کثیر
گری اودریسکول، رئیس تیم پزشکی آرسنال به منچستریونایتد پیوست.
استقلال خوزستان فعالیت رسمی خود را در پنجره تابستانی با جذب سه بازیکن و تمدید قرارداد یک مدافع آغاز کرد.
روزنامه گاردین در گزارشی مدعی شد باشگاه تاتنهام پیشنهادی بزرگ به هری کین ارائه کرده تا او را از انتقال به بایرن مونیخ منصرف کند.
باشگاه آلومینیوم اراک با مدافع راست فصل گذشته نساجی مازندران قرارداد بست.
رسانه های قبرسی خبر از پیشنهاد باشگاه آپوئل قبرس به جعفر سلمانی داده اند. سرمربی این تیم ریکاردو ساپینتو است
آزادی خواه گفت: بهتر است اعلام شود که ارگان‌ها و سازمان‌های مرتبط دولتی نیز از خودروسازان داخلی یا نمایندگی‌های خودرو سازی، خودرو دریافت کرده‌اند یا خیر؟ و از سوی دیگر مردم بداند توسط نهاد‌های دولتی نیز خودرو خارج از نوبت تحویل گرفته شده است یا خیر؟
لوپاریزین می‌گوید لیونل مسی و وکلایش از پاری سن ژرمن خواهان افزایش قابل توجه دستمزد او شده‌اند و باشگاه فرانسوی این افزایش چند برابری را درخواستی دیوانه‌وار توصیف کرده است.
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
به نظر می رسد یولیان ناگلزمان به نیمکت باشگاه چلسی نزدیک شده است.
باشگاه بارسلونا برای دفاع از حیثیت و اعتبار خود رسما از پنج خبرنگار و روزنامه‌نگار اسپانیایی شکایت کرده است. بارسا معتقد است آن‌ها بدون مدرک، اتهاماتی سنگین و بی‌اساس را به باشگاه نسبت داده‌اند.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در جنوب غرب تهران خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد.
کریم بنزما در شبکه‌های اجتماعی همه بازیکنان تیم ملی فرانسه به جز 5 نفر را از فهرست دنبال‌شده‌های خود حذف کرد.
روسیه در پنجمین عملیات پرتاب فضایی خود طی دو هفته اخیر چند ماهواره ارتباطی را به مدار زمین فرستاد تا بتواند در آینده نزدیک اینترنت ماهواره ای اختصاصی خود را راه‌اندازی کند.
با وجود اینکه ریاض اعلام کرده تصمیمش صرفا اقتصادی است، اما الگوی رفتاری عربستان در برهه‌های مختلف به ویژه در مقطع کنونی نشان می‌دهد که مقامات آل سعود راهبرد چندوجهی را از این تصمیم جدید خود دنبال می‌کنند که یکی از اضلاع این راهبرد تاثیرگذاری بر روند مذاکرات احیای برجام است که در حال حاضر در وضعیت بن‌بست قرار دارد.
عبدالرزاق حمدالله مهاجم مراکشی الاتحاد در بازگشت به استادیوم مرسول پارک، با حواشی متعدد و تحریک‌کننده‌ای مواجه شد.
برای مدیریت این ابرترافیک دو راهکار کلیدی وجود دارد که در مقاطع خاص توسط کلان‌شهرهای دنیا به کار گرفته می‌شود؛ یکی کاهش بار سفر با خودروی شخصی از طریق تقویت ناوگان و جذاب‌‌سازی حمل و نقل عمومی و به تبع آن کاهش جذابیت خودروی شخصی و راهکار دوم، توزیع جریان سفر در بازه اوج ترافیک صبح و عصر است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور، پاتک اوکراین را دفع کرده و در این درگیری‌ها صدها نظامی اوکراینی کشته شده‌اند.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات از دستگیری ۴۶ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس ۵۴ قبضه سلاح گرم و سرد از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، کشف کرد.
پاتک قلعه‌نویی به تیم نکونام؛ گل‌گهر درپی پاتوسی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ