در پی پیام پنهان ۲ عضو شبکه ایران اینترنشنال به ایران برای بازگشت و بی‌انگیزه‌ شدن برخی دیگر از کارکنان، عوامل پشت پرده امنیتی اعضای این شبکه را تهدید می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست‌ها می‌گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قرارداد‌های زیرمیزی می‌شود.
بر اساس داده‌های سازمان ملل، کشاورزی یکی از عوامل اصلی تخریب جنگل‌ها و از بین رفتن تنوع زیستی است و سه چهارم زمین‌های عاری از یخ را برای استفاده انسان در اختیار دارد. علاوه بر این، سیستم غذایی ما مسئول ۷۰ درصد مصرف آب شیرین جهان و ۷۸ درصد آلودگی آن است.
سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازه زمانی نزدیک به ۷۰سال آمار فراوانی سیل در ۳۱استان را منتشر کرده که استان فارس با تعداد ۸۵۰وقوع سیل بیشترین فراوانی سیل در کشور را داشته است.
برخی مدیران سازمان لیگ به همین بهانه با قائمشهر سفر کرده اند تا از نزدیک وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر مورد بررسی قرار دهند و به طور حتم نکات لازم را به مدیران استادیوم گوشزد خواهند کرد.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
رئیس سازمان مدارس غیردولتی گفت: در دولت سیزدهم به همه مدارس غیردولتی و بین‌الملل اعلام شد، دریافت شهریه به‌صورت ریالی باشد و اگر برای ارائه بخشی از خدمات ناگزیر به همکاری با سایر کشور‌ها هستند باز هم شهریه به‌صورت ریالی دریافت شود و خود مؤسس باید تبدیل آن را انجام دهد.
شرکت‌هایی که طی هفته جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه (نوبت دوم) و مجمع عمومی فوق‌العاده‎ خود را برگزار خواهند کرد و در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، افزایش سرمایه ویا تغییر نام شرکت) تصمیم‌گیری می‌کنند کدامند؟
به گفته سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) حدود یک‌سوم کل مواد غذایی تولید شده هر ساله از بین می‌رود یا هدر می‌شود. ضایعات جهانی مواد غذایی در سال ۲۰۱۷ تقریبا همان مقدار دی‌اکسید کربنی تولید کرد که مجموع انتشار گاز‌های گلخانه‌ای ایالات متحده و اتحادیه اروپا بود.
روز زبان مادری از سوی سازمان ملل متحد برای تاکید بر اهمیت تنوع فرهنگی و چند زبانی تعیین شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: روز شنبه با ترک سامانه بارشی از کشور شاهد جوی آرام خواهیم بود و تا اواسط هفته افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از امشب و فعالیت آن تا جمعه در برخی استان‌ها خبر داد.
اگر پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط سازمان ملل در جولای گذشته برای سال ۲۱۰۰ درست باشد. بسیاری از کشور‌ها به ویژه در اروپا و آسیا در دهه‌های آینده شاهد کاهش جمعیت خود خواهند بود، در برخی دیگر، کاهش جمعیت در حال حاضر نیز آغاز شده است.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: گاز گرفتگی در مشهد خانواده پنج نفره را به کام مرگ کشاند.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه تقریبا بارانی خواهد بود و از شنبه، شرایط جوی آرام خواهیم داشت.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان ۱۴۰۱ گفت: اصفهان با ۷۱۰ عمیات رکورد دار ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در کشور بوده است.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به پایان طرح ملی امداد و نجات تابستان ۱۴۰۱ گفت: اصفهان با ۷۱۰ عمیات رکورد دار بیشتر ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در کشور بوده است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش درخصوص نحوه و مبنای شناسایی تقلب‌های کنکور گفت: ما دو نوع تقلب داریم؛ در نوع اول فرد وسایل تقلب، وسایل ارتباطی و یادداشت و… جاسازی و همراه خود آورده است. نوع دوم تقلب اینگونه است که رتبه فرد در آزمون سراسری با سوابق او نمی‌خواند. به طور مثال زبان انگلیسی را در دیپلم ۵ گرفته بعد در کنکور ۸۰ درصد زده است، خب اگر تقلبی نباشد که چنین چیزی امکان ندارد!
طبق اعلام مسئول سازمان لیگ فوتبال، علیه باشگاه استقلال شکایت قضایی مطرح می‌شود.
سازمان هواشناسی، برای مناطق مختلف کشور در هفته پیش رو، شرایط جوی متفاوتی را پیش بینی کرد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: در تهران برای اولین بار با ۴۵ شیرخوار شش ماه تا یک ساله، همراه با مادران و همسران شهدا برای مراسم همایش شیرخوارگان حسینی راهی مصلی تهران شدیم.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران بنرهایی در سطح تهران نصب کرده است با این سخن که: آنکه تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ