مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال به هیچ وجه قطعی اینترنت در ایام برگزاری کنکور نخواهیم داشت و این دستوری بود که رییس‌جمهور در این باره صادر کرد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
چهل و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی دهه اول خردادماه در شهر ارومیه برگزار می‌شود.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
ابهامات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با اعلام دیرهنگام صلاحیت کاندیداها برطرف شد. بر این اساس این مجمع روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه آزادی قطعی شده است.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به ترتیب در شهرهای تهران و اصفهان برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد و فرنگی خبر داد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: قطع اینترنت در ساعات برگزاری کنکور برای مردم و امور روزمره و اداری آنها به صورت قابل توجهی مشکل ایجاد کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی از برگزاری قطعی بازی های بین المللی و فرهنگی ورزشی «نوروزگاه» در جزیره کیش در روزهای ۱۹ لغایت ۲۴ اسفندماه خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تاریخ برگزاری دو رویداد ورزشی در جزیره کیش را اعلام کرد.
با برگزاری بازی های امروز جام حذفی به طور حتم یک تیم دسته دومی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود خواهد کرد.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی این فدراسیون را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده است، البته اعضای هیات رئیسه زمانی را برای تشکیل مجمع پیشنهاد کرده اند که قطعا رد خواهد شد.
فدراسیون شمشیربازی طی مکاتبه با وزارت ورزش آمادگی این فدراسیون را برای برگزاری انتخابات اعلام کرده است، البته اعضای هیات رئیسه زمانی را برای تشکیل مجمع پیشنهاد کرده اند که قطعا رد خواهد شد.
برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده و فدراسیون در حال رایزنی با اسپانسرها برای برگزاری رقابت های فرنگی نیز است.
برگزاری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در روز سه شنبه قطعی شد.
سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نوشت که برگزاری سوپرجام در سیرجان قطعی نیست.
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و برای دیدار آلومینیوم اراک - ملوان هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور نمایندگان ۱۱ تیم برگزار و مقرر شد این رقابتها از دهم مهرماه آغاز شود.
تیم اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقه «ستاره قطبی» از سری مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه که در بلاروس برگزار شد، در مجموع به مقام سوم دست یافت.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
تمام دوستان و فعالانی که در عرصه مراکز فنی، تجهیزات و پشتیبانی تولید در سینما و تلویزیون و عرصه‌های مختلف رسانه‌ای فعال هستند و مجوز وزارت فرهنگ را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عضو این اتحادیه شوند. ما اکنون حدود ۵۰ تا ۶۰ مرکز پشتیبانی تولید داریم که مجوز دارند و در این عرصه فعالیت می‌کنند و قطعا پذیرای تمام این مراکز خواهیم بود. ما در ابتدای فعالیت این اتحادیه مراکز دارای مجوز را به طور رسمی دعوت می‌کنیم تا به عضویت اتحادیه درآیند و بعد به منظور حل دغدغه‌های مشترک صنفی مجمع عمومی برگزار می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ