اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آنکه بخش نخست لایحه اصلاحات قضایی، بدون توافق با مخالفان در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، برخی از اعضای حزب لیکود با ادامه این روند مخالفت کردند.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
پس از مخالفت شباب الاهلی با حضور مهدی قایدی در استقلال، این بازیکن به صورت رسمی به اتحاد کلباء پیوست.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
هم‌زمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود. اجتناب از بحران را شاید بتوان دلیل مخالفت آمریکا با صدور قطع‌نامه‌ای علیه ایران در جلسه آژانس در مارس گذشته دانست.
مقامات آنکارا در پی کارشکنی و مخالفت کنگره با تحویل جنگنده‎های اف.۳۵ به ترکیه، انصراف خود از خرید آن را اعلام کرده و خواهان دریافت مبلغ پرداخت شد قرارداد این خرید نظامی هستند.
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلت نظام، اگر بر حمایت از تولید خودروی داخلی تاکید دارند، پس نباید با واردات خودرو موافقت می‌کرد و حال اگر موافق واردات خودروست، پس دلیل مخالفت با واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال چیست؟
پس از مخالفت اندونزی با حضور رژیم صهیونیستی در این کشور، فیفا میزبان جام جهانی زیر 20 سال را از این کشور پس گرفت.
برخی معتقدند اکثر نمایندگان مرد هستند و تاخیر رسیدگی به لایحه زنان و حتی تصویب برخی از مفاد آن به دلیل همین مخالفت مردان است. الهام آزاد در واکنش به این اظهارنظر منتقدان گفت: «این دلیلی برای به تعویق افتادن رسیدگی به این لایحه نیست. این لایحه مدتی از طرف دولت به مجلس ارائه نشد و پس از ورود این لایحه به مجلس باید موارد و مفاد آن مورد بررسی دقیق قرار می‌گرفت. خوشبختانه اصلاحاتی در این لایحه داشتیم. البته به نظر من ایرادات کمی به برخی از مفاد آن وارد شد، چون معتقدم نگاه اسلام متعادل و عدالت‌محور است.»
باشگاه استقلال پس از مشورت با سرمربی خود، مخالفت خود را با جدایی حامدی فر اعلام کرد.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
محسن برهانی پس از انتشار توییت‌هایی در مخالفت با برخی اعدام‌ها با عنوان «محاربه» مورد غضب رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می‌ماند و به تمام زندگی مردم وابسته شده، پس نمی‌شود اینترنت را قطع کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می‌ماند و به تمام زندگی مردم وابسته شده، پس نمی‌شود اینترنت را قطع کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: به شدت با قطع سراسری اینترنت مخالفت کردیم و اعتقاد داریم اینترنت مثل هوا می‌ماند و به تمام زندگی مردم وابسته شده، پس نمی‌شود اینترنت را قطع کرد.
لحن پیام تبریک بایدن به نتانیاهو سرد و همراه با هشدارهای متعدد است و برهمین اساس رئیس جمهور آمریکا خطاب به نتانیاهو درباره مخالفت او با راه حل دو کشوری هشدار می دهد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از اعلام آمریکا مبنی بر ارسال سامانه‌های موشکی پاتریوت به اوکراین، اعلام کرد که ارسال این سامانه‌ها جنگ را طولانی خواهد کرد.
افراط گرایان از کسانی که با آنان مخالفت می‌کردند تحت عنوان «متحدان مرتجع امپریالیسم» یاد کرده بودند و آنان را مطرود از فرقه کمونیستی می‌دانستند همان طور که ما آنان را غربی، مدرنیست و سکولار توصیف کردند. مقام‌های حکومتی پس از آن که سال‌ها جامعه را به پیروی از یک سبک زندگی خاص عادت داده بودند تا آن را از سایر نقاط جهان متمایز سازند و تنها پیراهن‌های یکدست و ساده را به فروش می‌رساندند در سالیان پس از آن از دخالت در زندگی اجتماعی مردم و تحمیل انتخاب در مورد نوع پوشش لباس خودداری ورزیدند.
متهم انگیزه خود را از قتل پدرش بد‌رفتاری و تحقیر کردن عنوان کرده بود در مراحل بعدی بازجویی گفت: روز حادثه دوباره با هم بحث کردیم. او اصرار داشت باید مطابق فرقه انحرافی او رفتار کنم و من هم، چون می‌دانستم اساس آن فرقه دروغ و ناراستی است زیر بار نرفتم. بار‌ها گفته بودم نمی‌خواهم معتقد به فرقه انحرافی او باشم و می‌خواهم مسلمان شوم، اما پدرم مخالفت جدی می‌کرد و روبه‌رویم می‌ایستاد تا اینکه بحث‌مان به درگیری کشید و من هم از شدت عصبانیت چند ضربه چاقو به او زدم و از خانه بیرون رفتم.
تسنیم نوشت: امروز برخی دانشجویان هنجارشکن در دانشگاه شریف پس از مخالفت برخی دیگر از دانشجویان این دانشگاه با اقدام آنها در مختلط کردن سلف پسران، به سمت آنها حمله کردند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
لاوروف گفت: من معتقدم که موضع ایران کاملاً مشروع است. آمریکایی‌ها از این طرح خارج شدند که همه و خود آمریکایی‌ها زمانی آن را تایید کرده بودند. از آنجایی که واشنگتن تلاش کرده بود آن را نابود کند، البته واشنگتن باید صرفاً موضع خود را پس بگیرد و بازگردد و در حال حاضر مسئله این است.
پس از مخالفت مارتین برایثویت با پیشنهاد بارسلونا برای جدایی، باشگاه کاتالان قصد فسخ یک طرفه قرارداد او را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ