با برگزاری بازی های امروز جام حذفی به طور حتم یک تیم دسته دومی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دقایقی پیش استرالیا و نیجریه از گروه B جام جهانی زنان صعودشان به یک هشتم نهایی را قطعی کردند.
به تیم ملی جوانان ایران هنوز صعودش به دور بعد قطعی نشده است.
تیم ملی والیبال اسلوونی در جدالی نفس‌گیر با چین سه بر یک حریف را شکست داد و صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کرد.
صعود کره جنوبی به مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی در گروهی که ایران قرار دارد، قطعی شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران مسابقات چلنجر کاپ آسیا را با پیروزی آغاز کرد و مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید تا صعودش به هشت تیم برتر قطعی شود.
لانس با قطعی کردن صعود خود به چمپیونزلیگ به دو دهه دوری خود از این رقابت ها پایان داد.
چهار تیم صعود کننده از لیگ یک عربستان به لیگ برتر این کشور، موسوم به لیگ روشن مشخص شدند.
منچستریونایتد در یک بازی خارج از خانه موفق شد ناتینگهام فارست را 2-0 شکست دهد تا با پشت سر گذاشتن نیوکسل به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کند.
شمس آذر قزوین با کسب یک برد پر گل فاصله اش با دیگر رقبا را حفظ و شاید صعود خود را به لیگ برتر قطعی کرد.
یان زومر سنگربان تیم فوتبال بایرن مونیخ اعلام کرد که صعود تیمش به دور بعد هنوز قطعی نیست.
هفت تیم صعود خود به مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال را قطعی کردند.
تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گنبد، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، شهداب یزد و راه‌یاب ملل مریوان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.
خاویر زانتی دوست داشت در نیمه نهایی جام جهانی، آرژانتین برابر برزیل قرار می گرفت تا حداقل صعود یک تیم از آمریکای جنوبی به فینال قطعی می شد.
ورزشگاه احمد بن علی در شب صعود آرژانتین به یک‌چهارم نهایی جام جهانی یک بار دیگر شاهد هنرنمایی و البته نمایشی از محبوبیت بالای لئو مسی بود.
لوییس انریکه در نشست خبری بازی با ژاپن ابراز امیدواری کرد که تا یک چهارم نهایی بالا بیایند و آنجا با برزیل روبرو شوند.
در پایان شب اول هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت صعود 8 تیم به دور یک هشتم نهایی مشخص شد.
مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید این تیم قطعا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود و بیش از هر چیز به یک ورزشگاه خانگی نیاز داشت‌.
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.
تیم ملی والیبال ایران در یک بازیگر نسبتاً سخت موفق شد مصر را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.
بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند و مهمترین این اطلاعیه‌ها افزایش ۳۰۰ درصدی یک نماد بانکی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ