بازی‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می‌شود و برای دیدار آلومینیوم اراک - ملوان هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال به هیچ وجه قطعی اینترنت در ایام برگزاری کنکور نخواهیم داشت و این دستوری بود که رییس‌جمهور در این باره صادر کرد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه داور بازی استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی ایرانی خواهد بود، گفت: احتمالا از کمک داور پشت دروازه در دربی استفاده می‌کنیم.
چهل و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی دهه اول خردادماه در شهر ارومیه برگزار می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر اساس جلسات کارشناسی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد بنا شد سه گروه رشته ورزشی به بازی‌ها اعزام شوند که تاکنون اعزام ۲ گروه قطعی شده است و گروه سوم گروهی هستند که پس از تصمیم‌گیری با نگاه توسعه‌ای اعزام خواهند شد.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
مجمع انتخابات فدراسیون کاراته تا ساعاتی دیگر در حالی برگزار خواهد شد که تا این لحظه اسامی نهایی نامزدهای انتخابات از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
ابهامات برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال با اعلام دیرهنگام صلاحیت کاندیداها برطرف شد. بر این اساس این مجمع روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه آزادی قطعی شده است.
رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان به ترتیب در شهرهای تهران و اصفهان برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته آزاد و فرنگی خبر داد.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: قطع اینترنت در ساعات برگزاری کنکور برای مردم و امور روزمره و اداری آنها به صورت قابل توجهی مشکل ایجاد کرد.
سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تاریخ برگزاری دو رویداد ورزشی در جزیره کیش را اعلام کرد.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
به گفته سرپرست کاروان بازی‌های پاراآسیایی و بر اساس سیاست‌های مصوب و نشست‌های تخصصی فنی برگزار شده با فدراسیون‌ها، تا به امروز اعزام ۱۴ رشته به این بازی‌ها قطعی شده است.
ای کاش کارشناسان و متولیان این امر به این سوال پاسخ دهند که چطور و چرا هنوز باگ‌های این سیستم در کنکور که به بروز تقلب و لو رفتن سوالات منجر می‌شود، با وجود اینکه تجربه برگزاری این آزمون سال‌های سال است در ایران وجود دارد، مشخص نشده است؟! و آیا این شبکه اینترنت است که به عنوان مقصر ابزار مورد استفاده باید مختل یا قطع شود؟
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده و فدراسیون در حال رایزنی با اسپانسرها برای برگزاری رقابت های فرنگی نیز است.
برگزاری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در روز سه شنبه قطعی شد.
رییس انجمن پارادوچرخه سواری از قطعی شدن اعزام دو نماینده ایران به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین خبر داد و گفت: تلاش بر این است که در مسابقات رکوردگیری که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، تعداد دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی را افزایش دهیم.
با برگزاری هشت بازی دیگر ظرف امروز و فردا صورت‌بندی شانزده تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص می‌شود.
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی پیش از رقابت‌های جام جهانی دعوت خواهد کرد.
مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور نمایندگان ۱۱ تیم برگزار و مقرر شد این رقابتها از دهم مهرماه آغاز شود.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ