تیم اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسابقه «ستاره قطبی» از سری مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه که در بلاروس برگزار شد، در مجموع به مقام سوم دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
اصفهان- دختران نوجوان ذوب آهنی در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات لیگ بسکتبال زیر ۱۶ سال استان اصفهان جایگاه سوم را کسب کردند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، پس از کسب مقام سوم در تورنمنت کافا، رضایت خود را از دستاورد تیمش در این رقابت‌ها ابراز کرد.
شاگردان برانکو ایوانکوویچ با کسب پیروزی مقابل قرقیزستان به مقام سوم تورنمنت کافا رسیدند.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان می‌گوید رویارویی با قرقیزستان و کسب مقام سوم مسابقات کافا اهمیت زیادی برای او دارد.
تیم نئوپن دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب مقام اول مسابقات جهانی «پتروکاپ» در حوزه نفت و گاز شد.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان بدون برگزاری مسابقه پلی آف به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و شهید چمران لارستان به طور مشترک عنوان سومی لیگ برتر هندبال بانوان را کسب کردند.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
تیم ملی مچ اندازی ایران با کسب ۵۳ مدال رنگارنگ، کسب عنوان نایب قهرمانی بخش بزرگسالان و سومی مجموع به کار خود در بیست و یکمین دوره مسابقات آسیایی پایان داد.
دانشجویان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار از در «مسابقات بین‌المللی موردکاوی اخلاق کسب و کار» IBECC شرکت کردند و موفق به کسب مقام سوم در یکی از دسته ها شدند.
مربی ذوب آهن اصلی ترین دلیل‌ عدم نتیچه گیری این تیم را مصدومیت مهره های اصلی می داند.
مدیرعامل تیم پاس فراجا از کسب مقام دوم تیم ووشو پاس فراجا خبر داد و گفت: حمایت از ورزشکاران در دستور کار پلیس قرار دارد.
جسارتا ما حتی نتوانستیم از جام جهانی قطر-به جز آن دلار‌هایی که فیفا به همه تیم‌های حاضر در جام جهانی می‌دهد- اندازه بانو «ایوانا نول» مدل اهل کرواسی هم سود کنیم. زنی که با زرنگی و ارتباطاتش خواسته یا ناخواسته از نظریه میان فرهنگی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و با آن شکل و شمایل و نوع لباس پوشیدنش در قطر حضور یافت. هم تمام بازی‌های تیم ملی کشورش را تا کسب مقام سوم تماشا کرد، هم چهره شد و حالا به عنوان یک مدل پرطرفدار، قیمت‌های نجومی برای تبلیغات در وب سایت و پیج اینستاگرام و سایر حساب هایش در شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته است.
پس از پیروزی مراکش مقابل کرواسی و کسب مقام سوم جام جهانی، صحنه های زشتی در میکسدزون ورزشگاه رخ داد.
هواداران تیم ملی کرواسی پس از کسب مقام سوم جام جهانی، به خیابان ها ریختند.
یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان معتقد است کسب مقام سومی جام جهانی خالی از ارزش نیست.
زلاتکو دالیچ امیدوار است با کسب مقام سوم پایان خوبی در قطر داشته باشد.
مشهد ـ رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: تیم تپانچه این استان در سومین المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی به مقام سوم کشور دست یافت.
مشهد ـ رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: تیم تپانچه این استان در سومین المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی به مقام سوم کشور دست یافت.
مشهد ـ رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: تیم تپانچه این استان در سومین المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی به مقام سوم کشور دست یافت.
در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ تیم‌های مارش سایان، نفربر، محیط امن و بیاتلون تانک کشورمان نیز ضمن کسب مقام‌های چهارم و پنجم تیمی، تعدادی از رتبه‌های برتر انفرادی را کسب کردند.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزان هنرمند خراسان رضوی در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» ۱۸۲ مقام برتر کشوری کسب کردند.
تیم ملی هندبال دختران نوجوان ایران با شکست در آخرین مسابقه از دیدارهای جهانی در جایگاه شانزدهم ایستادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ