رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند با وجود پیشنهاد شدن آدریان رابیو به بارسلونا این باشگاه تمایلی به جذب او ندارد حتی اگر به عنوان بازیکن آزاد باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید هیچ تصمیمی برای فروش اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی تیمش، در این پنجره تابستانی ندارد.
وزیر امور خارجه اردن از تصمیم برنامه جهانی غذا برای قطع کمک به پناهجویان سوری در کشورش انتقاد و تصریح کرد که اردن به تنهایی نمی‌تواند این بار را تحمل کند.
مدافع جوان آلومینیوم تصمیم به پایان دوران حضورش در این باشگاه گرفت.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، رسما اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را اعلام کرد.
کانادا و عربستان سعودی تصمیم گرفته‌اند که روابط دیپلماتیک خود را از سر بگیرند.
رحیم استرلینگ، مهاجم چلسی، معتقد است که سرمربی جدید این تیم باید مربی‌ای قاطع باشد که تصمیم نهایی را شخصا بگیرد.
تصمیم قاطع یحیی گل محمدی در انتخاب پنالتی زن این تیم جلوی هرگونه حاشیه را گرفت و گولسیانی هم گل های حساسی را برای تیمش به ثمر رساند.
هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص آینده سرمربی تیم جوانان ایران تصمیم گیری می‌کند.
پراهمیت‌ترین پالس در بازگشت امید‌ها به احیای برجام را می‌توان مشاهده نشانه‌هایی قطعی و جدی از اراده مصمم مسئولان ایرانی برای احیای تنش‌زدایی مورد ارزیابی قرار داد. هر چند در گذشته مذاکرات در جریان بود و نمایندگان ایران و سایر طرف‌ها در وین در حال مذاکره بودند، اما به طور مشهود، اراده‌ای قاطع مبنی بر بازگشت به توافق مشاهده نمی‌شد. به نظر می‌رسد این بار مسئولان و استراتژیست‌های سیاست خارجی کشورمان در پرونده هسته‌ای، تصمیم قطعی را برای احیای توافق اتخاذ کرده‌اند
او در کتابش مدعی می‌شود که محمد مصدق عضو «فراماسونری» و «دیکتاتوری عوام‌فریب» بوده است. ثابتی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را هم، «واقعه» می‌خواند. ثابتی علاوه بر بستن آن دو سفارتخانه و بازداشت ۱۵۰۰ فعال مخالف شاه، پیشنهاد‌هایی هم مبنی بر اعلام حکومت نظامی، انحلال مجلسین، اخراج خبرنگاران خارجی به ویژه بی‌بی‌سی از کشور، برخورد قاطع با روحانیون می‌دهد که با مخالفت شاه روبه‌رو می‌شود. یکی از نقاط اختلاف عمده میان شاه و ثابتی، به اوایل آبان ماه ۱۳۵۷ بازمی‌گردد؛ زمانی که شاه تصمیم می‌گیرد برای آرام کردن اوضاع جامعه، بیش از هزار زندانی سیاسی را عفو کند.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابتهای قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.
فدراسیون کشتی با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای و درگیری در رقابتهای قهرمانی کشور و موارد مشابه در مسابقات قبلی، تصمیم قاطعی برای برخورد با متخلفین اتخاذ خواهد کرد.
رئال مادرید در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ندارد و نمی‌خواهد در مشکلات او با پاری سن ژرمن دخالت کند.
به نظر می‌رسد که قطع همکاری لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، با فدراسیون فوتبال این کشور قطعی است.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
سخنگوی دولت گفت: دهمین آئین‌نامه مرتبط با قانون جهش تولید دانش‌بنیان به تصویب رسید و این روند نشان از تصمیم قاطع دولت در اجرایی کردن تمام مفاد این قانون و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دارد.
مدیران یوونتوس هیچ تصمیمی برای قطع همکاری با مکس آلگری، سرمربی این تیم، ندارند.
تصویب لایحه‌ای در سنای آمریکا در پی تصمیم اخیر اوپک‌پلاس، افزایش دو برابری تولید گاز ایران در دوران تحریم و قطع آب ۲۸۰۰ مشترک پر مصرف از مهمترین خبر های آب و انرژی در هفته جاری بودند.
مارکا امروز در گزارشی ویژه خبر از تصمیم مدیران رئال مادرید برای تمدید یا قطع همکاری با هشت بازیکنی داد که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می رسد.
سه‌شنبه گذشته اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم گرفت تا تیم ملی روسیه را از قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ کنار بگذارد.
«پیتر استانو» سخنگوی ارشد دستگاه دیپلماسی اتحادیه اروپا در نشست خبری روزانه کمیسیون اروپا گفت: «زمان تلاش نهایی» برای بحث درباره پیشنهاد اخیر «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و اتخاذ «تصمیم سیاسی روشن و قاطع» فرا رسیده است.
حمید استیلی می گوید که فدراسیون سه بازی تدارکاتی برای تیم ملی تدارک دید اما اسکوچیچ به آنها اعلام کرد برگزاری دو دیدار نیز کفایت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ