دلیل اصرار بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا اعتقاد ژاوی است. او می گوید برناردو همان مهره ای است که بارسا برای قهرمانی در چمپیونزلیگ کم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنسو فاتی از عدم اعتماد ژاوی هرناندز ناامید شده و خواستار ترک بارسلونا است.
خوزه بوردالاس، مربی ختافه، پاسخ انتقادات ژاوی از داوری بازی را در نشست خبری خود داد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی با ختافه به شدت از قضاوت داور بازی انتقاد کرد.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، که در بارسا جانشین نیمار شده بود، با قراردادی پنج ساله به ارزش 50 میلیون یورو راهی پی‌اس‌جی شد. این انتقال خیانتی به اعتماد ژاوی بود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در تماسی با ویتور روکه به او اطمینان داد که اعتقاد ویژه ای به توانایی هایش دارد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که انتقاد رسانه های بارسلونا از او آزار دهنده است.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از پیروزی مقابل اتلتیکو از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت از انتقادهای اخیر ناراحت نیست و آنها را طبیعی می‌داند.
ژاوی معتقد است انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه ها و بازی در ساعات نامناسب روز کاملا طبیعی و منصفانه هستند و او علی‌رغم همه تمسخرها ساکت نخواهد شد.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از تساوی بدون گل در زمین ختافه به انتقاد از زمین چمن این ورزشگاه پرداخت و گفت بارها گفته است که این چمن بیش از حد خشک است.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از پیروزی 1-0 مقابل والنسیا از شاگردانش انتقاد کرد که باعث شدند به جای یک پیروزی راحت تیم تا آخرین لحظه زجر بکشد.
ژاوی از اینکه با وجود برتری 0-1 برابر رئال همه از او و سبک بازی تیمش انتقاد می کنند، متعجب است و گفت حالا بهتر درک می کنید چرا بارسلونا سخت‌ترین جای ممکن برای مربیگری است.
انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل ختافه در کنفرانس خبری از عملکرد بلوگرانا انتقاد کرد و گفت بارسا با عملکرد ایده‌آل فاصله زیادی دارد.
ژاوی اعتراف کرد که بارسا امشب برابر اتلتیکو چندان خوب بازی نکرد ولی گفت که کسب سه امتیاز این بازی اهمیت بالایی داشت.
رافا یوسته، نایب رئیس اول بارسلونا، به ژاوی و کسب موفقیت با او اعتماد کامل دارد.
خوان لاپورتا معتقد است که ژاوی در حال حاضر بهترین مربی برای بارسلوناست. او همچنان امیدوار است بارسا بتواند راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از اقدام هواداران این تیم در هو کردن جرارد پیکه انتقاد کرد.
سانتیاگو کانیزارس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، با انتقاد از ژاوی می‌گوید بعید می‌داند او بتواند از پس هدایت بارسلونا برآید.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، امروز تاکید کرد که به ژاوی اعتماد کامل دارد و به او گفته است که باید در فصل جاری قهرمان لالیگا شوند. او نسبت به درخشش بارسا در ال‌کلاسیکو هم خوشبین است.
در بارسلونا همچنان به ژاوی و پروژه‌اش اعتماد دارند ولی حالا نگرانی و تردید نسبت به او بیشتر از قبل شده است.
پی‌یر امریک اوبامیانگ باز هم از میکل آرتتا انتقاد کرد و گفت که او راه هدایت بازیکنان بزرگ را نمی داند. ستاره گابنی در عوض از ژاوی تمجید کرد.
ژاوی یک سال پیش گفته بود که هرگز در مورد داوری ها اظهارنظر نخواهد کرد ولی او پس از بازی سه شنبه شب بارسا برابر اینتر به شدت از داور و وی ای آر انتقاد کرد. مساله‌ای که با کنایه رئالی‌ها روبرو شده است.
الخاندرو بالده، مدافع جوان بارسا، در فصل جاری با اعتماد ژاوی تبدیل به بازیکن ثابت آبی و اناری ها شده است. او پس از پیروزی بارسا برابر مایورکا از مربی خود تمجید کرد.
خریدهای پیاپی بارسلونا در حالیکه این تیم به شدت در فشار مالی است و بدهی های سنگین به بار آورده است، انتقاد رسانه های اسپانیایی را در آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ