آندره گومز که اکنون برای لیل بازی می کند، پس از 1436 روز توانست در یک بازی لیگ گلزنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود پیروزی پر گل در دیدار روز گذشته، اما جواد نکونام همچنان تیمش را نیازمند تقویت می بیند.
بارسلونا پس از تور آمریکا تصمیم گرفته چهار بازیکن محصول آکادمی لاماسیا را وارد فهرست تیم اول کند.
لوئیس انریکه لیست سیاهی تهیه کرده که در آن نام هشت بازیکن دیده می شود.
منصوریان می‌گوید دوازده بازیکن جوان را برای ذخیره بازیکنان تیمش در نظر گرفته است. سرمربی فولاد همچنین از جذب هافبک فصل پیش الظفره امارات خبر داد.
حضور بازیکنی با سابقه بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، بدون‌شک اتفاق خوبی برای لیگ برتر ایران است و ترکیب تراکتور را هم جذاب‌تر می‌کند.
آندری لونین و آلوارو اودریوسولا جدا شده‌های بعدی رئال مادرید در تابستان خواهند بود.
سایت بوندسلیگا گزارش جالبی درباره لورکوزن منتشر کرده که در بخشی از آن توضیحات جالبی درباره ستاره ایرانی این تیم داده است.
با حضور ساموئل اومتیتی در ترکیب ثابت لچه برابر ناپولی، باشگاه بارسلونا نیم میلیون یورو از باشگاه ایتالیایی دریافت خواهد کرد.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، نام هفت بازیکن را در فهرست مازاد تیمش برای فصل بعد قرار داده است.
بارسلونا سه بازی دیگر تا ال‌کلاسیکوی برگشت فاصله دارد و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم چهار کارته هستند.
با شکایت لالیگا پرونده‌ای علیه باشگاه هوراکان ملییا تشکیل شده و 6 بازیکن این تیم به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
حسن صالح حمیدزیچ، ملقب به براکو، که مدیر ورزشی بایرن مونیخ است، در روزهای اخیر با یان زومر و کنراد لایمر به توافق رسیده و این دو را باید بازیکن جدید بایرن مونیخ بدانیم.
فرناندو سانتوس روز گذشته از هدایت تیم ملی پرتغال برکنار شد و به غیر از 10 بازیکن، مابقی از او در صفحات اجتماعی خود خداحافظی کردند.
سه ستاره که نام خانوادگی‌شان با حرف M شروع می شود، نامزدهای اصلی برترین بازیکن جام جهانی هستند.
احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها چند روز بعد از آنکه فیفا از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای را شاید تا قبل از جام جهانی در ترکیب بارسلونا نبینیم. هر دو ترس بازگشت مصدومیت و از دست دادن جام جهانی را دارند.
آمارها نشان می دهند که کریم بنزما فصل قبل در چنین مقطعی چه از لحاظ گلزنی و چه پاس گل، شرایط کاملا بهتری نسبت به فصل جاری داشت.
پی اس جی نتوانست مهمترین هدف نقل و انتقالاتی خود یعنی میلان اشکرینیار، مدافع اینتر، را جذب کند. خریدهای جدید پی اس جی در ابتدا شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارند.
رئال مادرید تنها 6 روز فرصت دارد تا تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مدیران باشگاه فشار روی این سه بازیکن را بیشتر کرده اند.
شب گذشته سه گل بارسا برابر سیتی را بازیکنانی زدند که بارسا تمایلی به حفظ‌ آنها ندارد. با وجود این درخشش اما جدایی دو بازیکن تقریبا قطعی است.
بارسلونا زمان زیادی برای انتقال 6 بازیکن خود به باشگاهی دیگر ندارد و برای جذب بازیکنان مدنظرش ابتدا باید این مشکل را حل کند.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
در شبی که بارسلونا برابر رایو وایه‌کانو بدون گل متوقف شد، 4 بازیکن ناامید کننده کار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ