کارلوس روبرتو دی اولیویرا، ملقب به دینامیت، بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه واسکودوگاما که سابقه بازی برای بارسا را هم داشت، دیروز صبح از دنیا رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماریانا مانچینی، مادر روبرتو مانچینی، می‌گوید پسرش نتوانسته با غم از دست دادن جانلوکا ویالی کنار بیاید.
هافبک انگلیسی برای بازیابی پستی فراموش شده در رئال مادرید و فوتبال مدرن، نقش شماره 10 را بازی می‌کند.
خبر کوتاه بود و البته از قبل نیز همه می دانستیم که مودریچ، پسری از زادار کرواسی، قراردادش با رئال را تمدید خواهد کرد.
من مثل آدمی بودم که سال‌ها با دردی در جسمش ساخته و با درمان‌های خانگی ساکتش کرده بود، اما حالا دکتر گفته بود باید جراحی کند. این مسئله وحشت من را چند برابر می‌کرد. یک ترنس باید ساعت‌ها زیر تیغ جراحی باشد، ماه‌ها دوران نقاهت را با تمام دردهایش پشت سر بگذارد و با نگاه دیگران سر کند. همه‌ی این‌ها حال من را خراب می‌کرد.»
زن کلاهبردار با سکه های تقلبی سر طلافروشان را هم کلاه گذاشت!/ اعتراف عجیب برادر در قتل آتشین خواهرش/ قاتل نامرئی جان زوج مشهدی را گرفت/ سرقت پسر ۱۲ ساله گلستانی از مادرش/ سوخت قاچاق با بارنامه جعلی کشمش/ دفن جسد برادر در خانه مادری/ کیفرخواست سرقت حدی در مسیر دادگاه/ سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
سلطه سیاه پسری بر همکلاسی‌اش
جیووانی سیمئونه به اولین بازیکن آرژانتینی پس از دیگو مارادونا تبدیل شد که توانسته با ناپولی فاتح اسکودتو شود.
در ناپولی همه منتظر شروع جشن قهرمانی اسکودتوی سوم هستند و دیگو مارادونا، پسر شهر، از بالا رژه قهرمانی را تماشا خواهد کرد.
پسرجوان به قاضی «عارفی راد» گفت: وقتی سینه پدرم را با چاقوهای اره ای شکافتم فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است. به همین دلیل قلب پدرم را از سینه اش بیرون آوردم و آن را در پشت بام مجتمع مسکونی به طور کامل خوردم!...
دیگو آرماندو مارادونا جونیور پس از چهار ماه عدم پرداخت دستمزد از سوی مدیران ناپولی یونایتد، از سرمربیگری این تیم استعفا داد.
محمد عمری با گلی دیدنی پرسپولیس را از تراکتور پیش انداخت.
هرنان کاسیاری، نویسنده مشهور آرژانتینی، متنی برای لیونل مسی نوشت که باعث گریه او و همسرش شد. متنی احساسی و تکان دهنده که حالا همه آرژانتین از آن حرف می زنند.
نوه مارادونا و پسر سرخیو آگوئرو با پدرخوانده خود لیونل مسی عکس یادگاری گرفتند.
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پستی در اینستاگرام از تمامی بازیکنان و افرادی که در کسب سومین جام جهانی برای آلبی سلسته کمک کردند یاد کرد.
توماش لیستکیویچ، کمک داور لهستانی، در آستانه ثبت رکوردی جالب در فینال جام جهانی 2022 قطر قرار دارد.
پسر دیگو مارادونا مدعی شد پدرش از پیروزی آرژانتین در فینال جام جهانی خوشحال خواهد شد.
لئو مسی با دریافت نامه‌ای احساسی پسرش تیاگو حالا شارژ روحی شده و برای فینال فردا آماده است اما از طرف دیگر فرانسه قصد دارد او را جریان مسابقه در یک قفس محبوس کند.
فرمانده انتظامی تالش از قتل مردی ۵۳ ساله در پی اختلافات خانوادگی توسط پسرش در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل در یکی از استان‌های مرزی دستگیر شد.
پسر دیگو مارادونا درباره مسی و باخت شوکه‌کننده آرژانتین مقابل عربستان سعودی صحبت کرد.
جیووانی سیمئونه، پسر سرمربی اتلتیکومادرید در اولین بازی خود در UCL گلزنی کرد تا قول خود به والدینش را عملی کند.
جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل لیورپول گلزنی کرد. او که پسر دیه‌گو سیمئونه است امسال تابستان به ناپولی پیوست.
نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود
همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: پسرم میلاد از صبح با محمود همسرم بر سر پول مواد مخدر جر و بحث می‌کردند. محمود به هیچ عنوان حاضر نبود که پول به پسرم بدهد و همین موضوع سبب شد تا آن‌ها پس از جر و بحث باهم درگیر شوند و در نهایت هم میلاد با چند ضربه چاقو پدرش را از پا درآورد و بعد هم از خانه فرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ