دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور لحظات عجیب و غریبی را در آستانه بازی پرسپولیس تجربه کرد.
کاظم برجلو ساعتی پیش وقتی به خانه‌اش برگشت، با صحنه‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شد.
اولین کسی که با این تماشاچی برخورد کرد سپ کاس 28ساله بود که بعد از برخورد با دست‌خهای این تماشاچی نقش زمین شد. بعد از آن بود که دوچرخه‌سوارهای پشت سر سپ کاس هم با او و با یکدیگر برخورد کرده و صحنه‌های عجیبی در مسیر خلق شد.
صحنه‌ای بسیار جالب و دیدنی از مواجهه جالب پلنگ با گله‌ بابونها و حمله بابونها به پلنگ، لحظات باورنکردنی را رقم زد./چندثانیه
مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان فوتبال برای اعزام به جام ملت‌های آسیا امروز (یکشنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
رسانه‌های کره‌ای اقدام نخست وزیر کانادا را تحسین کردند و آن را احترام به فرهنگ و ظاهر مردم کره جنوبی و برابری با آن‌ها قلمداد کردند. در همین ارتباط نشریه «چوسان» این اقدام ترودو را «صحنه‌ای دلچسب» توصیف کرد.
اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سوت پایان نیمه اول و در حین ورود به رختکن با صحنه‌هایی شوکه کننده مواجه شدند.
بلافاصله پس از سوت پایان بازی ناپولی و اودینزه در زمین مسابقه اتفاقات عجیبی رخ داد.
یک نماینده مجلس در صحبت‌های عجیب از دولت خواست ارز در دست مردم را جمع و به جای آن به مردم پول ایرانی بدهد.
ای کاش مهندس و معمار و سازنده این پله‌های فرار، سازنده ساختمان‌ها می‌بود، زیرا ساختمان کاملا ویران شده، اما پله‌های فرار ساختمان همچنان پابرجاست. این زلزله نیست که می‌کُشد؛ بلکه بی تدبیری و خیانت سازندگان ساختمان هاست که خرابی و مرگ می‌آورد.
حضور دو جیمی‌جامپ در زمین چمن ورزشگاه نقش‌جهان از اتفاقات عجیب این مسابقه در پایان وقت‌های عادی بود.
دیدار دیشب رئال مادرید و اوساسونا پرتنش و جنجالی بود. در یکی از صحنه‌های عجیب این مسابقه هواداران اوساسونا به سمت رودریگو نان پرتاب کردند و داور شخصا این تکه نان را از زمین خارج کرد تا بازی ادامه پیدا کند.
یک ساختمان در قهرمان ماراش ترکیه در اثر زلزله مثل یک درخت از زمین درآمده و واژگون شده است!
همراهان تیم فولاد که بازی را از نزدیک دیدند، بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس جشن مفصلی را در چمن ورزشگاه فولاد آره‌نا برپا کردند.
مسابقات چک زنی که به تازگی به یک چالش بزرگ تبدیل شده صحنه‌های دلخراشی را در خود رقم می‌زند.
صحنه‌های عجیبی که مربیان و اعضای کادر استقلال و مس در آزادی خلق کردند خبرنگاران را شگفت زده کرد.
بعد از قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی قطر و بازگشت این تیم به کشور آرژانتین، بوینس آیرس شاهد صحنه‌های عجیبی است که در جدیدترین مورد، ذوق‌زدگی عجیب آرژانتینی‌ها از دیدن سگ مسی سوژه رسانه‌های اجتماعی شد.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
سُر خوردن کادر پزشکی دو تیم دورتموند و بوخوم در دیدار امروز دو تیم و برخوردشان به بازیکنان مصدوم از صحنه‌های عجیب این مسابقه بود.
برخی معترضان ضد انقلاب در خارج از ایران، صحنه‌های عجیبی را پیش روی رسانه‌های دنیا قرار داد؛ جمعیتی که هنوز پایشان به ایران نرسیده تحمل مخالف را ندارند.
الهامی، سرمربی هوادار صحبت‌های منحصر به فرد و عجیبی در خصوص توانمندی مالی باشگاه‌شان انجام داد و برخلاف معمول تیم‌ها که از شرایط مالی گلایه می‌کنند، باشگاه‌شان را گران‌ترین تیم ایران نامید.
همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: سوت‌زنی یکی از روش‌های ارتقای سلامت اقتصادی است و باعث می‌شود که دامنه بررسی‌ها و گزارش‌دهی‌ها افزایش پیدا کند و در درازمدت می‌تواند باعث سلامت بیشتر بازار سرمایه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ