سُر خوردن کادر پزشکی دو تیم دورتموند و بوخوم در دیدار امروز دو تیم و برخوردشان به بازیکنان مصدوم از صحنه‌های عجیب این مسابقه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تمرین نوبت عصر یکشنبه پرسپولیس، امید عالیشاه نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند.
کادر پزشکی تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت آزمون توضیحاتی را ارائه کرد.
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در اثر عدم توانایی دستگاه حاکمیتی خود با نقص جدی در کادر پزشکی و بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کند.
با تصمیم سرمربی تیم ملی ایران، شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی در اختیار کادر پزشکی قرار گرفتند.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و چهارمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات دهی به زائران خبر داد.
معاون عتبات و عالیات مرکز پزشکی از اعزام بیست و سومین کادر پزشکی به عتبات عالیات خبر داد.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد درباره مصدومیت بازیکن ایرانی این تیم توضیحاتی داد و اظهار امیدواری کرد که جهانبخش به بازی با آاس رم برسد.
سه ستاره تیم ملی که به علت مصدومیت و سرماخوردگی جدال با روسیه را از دست دادند، کار خود را تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی دنبال می‌کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه: «آسیب به شنوایی برمی گردد به شدت و مدت زمان صدایی که به گوش می‌رسد، هر قدر این صدا بلندتر و شدت آن بیشتر باشد در مدت زمان کوتاه تری به گوش آسیب می‌رسد.» تاکید کرد: «به کار بردن غلط هندزفری و گوش دادن طولانی به مدت صدا‌های بلند از طریق هندزفری موجب کم شنوایی و وزوز گوش می‌شود.»
یک بررسی ساده از میزان دستمزد درآمد ماهانه کادر سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پایه و پیراپزشکی در ایران نشان می‌دهد، آن‌ها در صورت استخدام رسمی، دریافتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهند داشت، اما در صورت تغییر شغل و فعالیت تمام وقت برای ارائه خدمات زیبایی یا ویزیتوری محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، درآمد ماهانه ۵۰ میلیون تومانی هم خواهند داشت. مهاجرت هم که گزینه وسوسه‌انگیزتری برای آنهاست.
هافبک پرسپولیس در دیدار آتی برابر فولاد خوزستان نیز در ابهام قرار دارد.
سیدحسین حسینی زیر نظر کادر پزشکی در حال مداوای خود است تا بتواند مقابل سپاهان به میدان برود.
فرانکی دی‌یونگ و عثمان دمبله در بازی شب گذشته برابر رئال بتیس به دلیل مصدومیت تعویض شدند ولی مشکل‌شان جدی نیست و به بازی با رئال مادرید خواهند رسید.
دانیال اسماعیلی‌فر پس از دبل مقابل نساجی صحبت‌ کوتاهی در میکسدزون انجام داد.
معاون وزیر بهداشت عراق از صدور مجوز برای فعالیت کادر پزشکی ایران در بیمارستان نجف خبر داد.
«باری فرانکلین»، سرپرست تیم تحقیق از دانشکده پزشکی ویلیام بومونت میشیگان، گفت: «پارو کردن کمی برف از پیاده رو ممکن است کار سختی به نظر نرسد. اما براساس تحقیقاتی که ما انجام داده ایم، ممکن است به همان اندازه یا حتی بیشتر از تست ورزش به فعالیت قلب نیاز داشته باشد.»
مدافع مصدوم استقلال گرچه امروز با بازیکنان تمرین نکرد، ولی به بازی دربی می‌رسد.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز خود را به صورت سنگین برگزار کرد.
کادر پزشکی تیم ملی به دنبال این است با ساخت گارد مخصوص، بیرانوند را به بازی ولز و آمریکا برساند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان این روزها در اختیار کادر پزشکی تیم ملی است و به دور از تمرینات گروهی کارش را پیگیری می‌کند.
کاپیتان پرسپوليس با توجه به مصدومیت زیر نظر کادرپزشکی کار را دنبال می‌کند.
پزشک تیم ملی اعلام کرد که وحید امیری در اردوی اتریش تمرینات محافظت شده ای را با سایر بازیکنان برگزار خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ