برخی معترضان ضد انقلاب در خارج از ایران، صحنه‌های عجیبی را پیش روی رسانه‌های دنیا قرار داد؛ جمعیتی که هنوز پایشان به ایران نرسیده تحمل مخالف را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: درخواست عموم مردم برخورد قاطع با مخلان امنیت در شهرستان ایذه از سوی مسئولان امنیتی و قضایی است.
پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران در ویدیویی انهدام خانه تیمی آشوبگران در فردیس کرج توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) را منتشر کرده است. / فارس
بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در نشست با نخبگان گفت: در قضایای اخیر معترضانی هم داشتیم که اتفاقا آشوبگران مانع شنیدن صدای آن‌ها شدند.
رئیس جمهور با اشاره به حمایت آشکار آمریکا، فرانسه و چند کشور اروپایی دیگر از تروریست‌ها و عناصر آشوبگر، به آن‌ها هشدار داد که حمایت از تروریسم قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری فارس اظهار داشت: تبلیغات ضدانقلاب مبنی بر اینکه این جوان در صف آشوبگران ۲۵ آبان بوده است، صحت ندارد، با این حال، گروه‌های معاند تلاش کردند آیین خاکسپاری این مرحوم را به سمت مقاصد پلید خود منحرف کنند.
خمام-آشوبگران این بار در استان گیلان به سراغ یک مدرسه ابتدایی رفتند و کلاس‌های درس را به آتش کشیدند!
فیلمی جدید و واضح از حمله و ضرب و جرح مامورین کلانتری در ورودی بهشت سکینه کرج از سوی اغتشاشگران نقاب‌پوش را مشاهده می‌کنید.
اغتشاشاگران در کرج به بهانه مراسم چهلم مرحومه حدیثه نجفی در کرج اقدام به آشوب و حمله مسلحانه به ماموران امنیت نمودند.
معاون سیاسی استانداری البرز بیان کرد: این آشوبگران با چاقو، قمه و سنگ به خودروهایی که سعی داشتند از محل عبور کردند حمله ور می‌شدند و چندیدن نفر از مردم را مجروح کردند.
القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: تاکنون قریب به هزار فقره کیفرخواست در محاکم قضایی استان تهران در رابطه با آشوبگران و اغتشاش‌گران صادر شده است.
از اغتشاش آشوبگران تا اعتراف لیدرهای اغتشاشات اخیر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضا و نهادهای امنیتی می‌خواهم اکنون که خط اعتراض و اغتشاش مشخص شده است، بیش از این در برخورد با آشوبگران مماشات نکنند.
فیلم اعترافات اغتشاشگران و انگیزه آنها از آشوب در حوادث اخیر کشور را مشاهده می‌کنید.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: طرح و برنامه‌ریزی دشمنان برای ایجاد اغتشاش در ایران این بود که این برنامه با دو موضوع «حجاب» و «مسائل معیشتی» از مهر ماه شروع شود.
وزیر امور خارجه گفت: اگر اتحادیه اروپا بر اساس اتهامات بی اساس و در جهت ترغیب آشوبگران که جان و مال مردم را هدف قرار داده‌اند اقدام سیاسی شتابزده کند پاسخ متقابل می‌دهیم.
این مقام اتحادیه اروپا اظهار کرد: می‌پذیرم که آشوب و تروریسم موضوعی است که با اعتراضات مسالمت‌آمیز - که باید پاسخ مناسبی به آن داده شود - تفاوت دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات روز گذشته رهبری هوشمندانه بود و ایشان یک بار دیگر مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.
مشهد ـ جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه در خصوص اغتشاشات اخیر، بر لزوم تفکیک آشوبگران از فریب خوردگان تاکید کرد.
پلیس سوئیس اعلام کرده که در این حادثه هیچ کس آسیب ندیده و آشوبگران پس از شلیک گلوله‌های پلاستیکی متفرق شدند. به گفته پلیس سوئیس، ۲ آشوبگر که وارد محوطه سفارت ایران شده بودند، بازداشت شدند.
علیرضا قاسمی‌فرزاد: نسبت به هر گونه اغتشاش و برهم خوردن امنیت مردم گذشت نخواهیم کرد.
فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد: ما تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم؛ توانستیم هم عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کنیم؛ هم آنهایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت کرده و هم به قانون و مقدسات توهین کردند؛ آنها خودشان می دانند چه مجازات هایی هم در انتظار آنها است.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد: تعدادی از این مخلان امنیت و آشوبگر با لباس مبدل و پوشش زنانه همراه با کوکتل مولوتف در منطقه رجایی شهر کرج شناسایی و دستگیر شدند.
معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر محدود سازی موقت اینترنت با هدف تأمین امنیت در کشور صورت می‌گیرد، مصداق عینی سنگربانی است.
صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ