اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سوت پایان نیمه اول و در حین ورود به رختکن با صحنه‌هایی شوکه کننده مواجه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال ملاثانی علیرغم اینکه تیمی پر هوادار محسوب می‌شود اما با ماجراهایی عجیب این روزها مواجه شده است.
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
مربی جدید تراکتور با ماجراهای عجیب خود از الدترافورد، پای به لیگ برتر ایران می‌گذارد، از جمله داستان بی‌وفایی داوید ده‌خیا...
بازگشت ناصرالدین شاه از فرنگ همیشه برای اهالی پایتخت نشین پر از ماجراهای عجیب و غریب بود. ماجرای شکل‌گیری خیابان لاله‌زار هم سوغات اولین سفر او از فرنگستان بود. خیابان لاله‌زار قرار شد چیزی شبیه خیابان شانزه‌لیزه پاریس شود.
«می‌خواستم ماشینم را عوض کنم. رفتم نمایشگاه، اما قیمت کارشناسی خیلی پایین بود. من کارم خرید و فروش ماشین نیست که راه و چاه آن را بلد باشم. برای همین به پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم گرفتم آگهی فروش بنزم را در روزنامه چاپ کنم، اما همین آگهی باعث ماجرا‌های عجیب و غریبی شد که با دستگیری دزد خودروام شاید به پایان برسد».
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.
تیم فوتبال استقلال در 8 بازی اخیر برابر استقلال 8 مرتبه صاحب ضربه پنالتی شده که در نوع خود اتفاق عجیبی به شمار می‌رود.
باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از ماجرای عجیب پرتاب چاقو به زمین اعلام کرد بابت این خبر از نساجی شکایت خواهد کرد.
دیدار هوادار و مس رفسنجان اینبار هم با ماجراهای عجیب و جالبی همراه شد.
درگیری کارلوس کی‌روش با یورگن کلینزمن و متعاقبا بیانیه تند فدراسیون فوتبال ایران در حمایت از کی‌روش، یکی از ماجراهای فراموش‌شده تیم ملی در جام جهانی 2022 است.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
ماجرای پاداش حواله خودرو برای بازیکنان تیم ملی، جنجالهای زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.
علی رغم فروکش کردن ماجرای بازداشت و زندانی شدن نزدیکان احمدی‌نژاد و البته کم‌رنگ شدن حاشیه‌های عجیب اسفندیار رحیم مشایی، این روز‌ها با ناآرامی‌ها و رخدادهای پس از آن، بار دیگر داستان حجتیه‌ای‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در این بین از دیدگاه فلاحت‌پیشه، در جریانات اخیر، هر زمان که عده‌ای تلاش کردند برای کشور کاری انجام دهند و فضا را آرام کنند، انجمن حجتیه‌ای‌ها، در مقابل آن‌ها ایستادند.
فدراسیون سوارکاری پس از ماجراهای عجیب و غریب مجمع انتخاباتی خود در وضعیت کاملا بحرانی قرار گرفته و همه چیز در مورد آینده فدراسیون، مجمع انتخاباتی و رییس این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار دارد!
ساعت حدود چهار می‌شود که آقای نیک‌فرجام تصمیم خودش را می‌گیرد: به شدت نگران توله‌ها بودم، آن منطقه هم آنتن ندارد و امکان تماس با هیچ‌کسی را نداشتم. از یک طرف می‌دانستم که اگر توله‌ها را با خودم ببرم، شاید دیگر مادرشان سراغ‌شان نیاید، از طرفی حدس می‌زدم یوزپلنگ مادر با خطری مواجه شده و تصمیم گرفته جای توله‌ها را عوض کند و شاید همین حین دچار حادثه شده باشد و اصلا برنگردد، اگر توله‌ها را همان‌جا رها می‌کردم احتمال برگشتن مادرشان از اینکه از گرسنگی بمیرند و یا طعمه حیوانی شوند، کمتر بود، پس تصمیمم را گرفتم و توله‌ها را با بدون اینکه دستم به آن‌ها بخورد، با یک گونی برداشتم.
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
در ماجراهای اخیر، محمود احمدی‌نژاد سیاست عجیبی را پیش گرفته است. او که عادت دارد درباره بسیاری از مسائل اظهارنظرهای جنجالی در سمت‌وسوی خواست‌های جامعه انجام دهد تا همسو بودن خود با مردم را نشان دهد و به نوعی بر نگاه دلسوزانه‌اش نسبت به جامعه صحه بگذارد، هیچ واکنش رسمی‌ای از خود نشان نداده است.
داور آخرین بازی پرسپولیس - ملوان از جنجال‌های عجیب و غریب و حرفهای اعتراضی مازیار زارع پس از پایان بازی می‌گوید.
در واقع پس از انتشار تصویری از دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران با چابا کروشی رئیس مجمع عمومی سازمان ملل، برخی از وجود پرچم کشور دیگری به جای پرچم ایران در این دیدار اظهار تعجب کردند.
پرواز ذوب آهن به کرمان با ماجراهای جالبی همراه بوده است.
به عقیده علی کفاشیان اگر رئیس فدراسیون فوتبال به برخی توصیه ها عمل نکند، اذیت خواهد شد!
علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا در توییتی که منتشر کرده، نوشته است: پس از ۴۰ سال ‎سلمان رشدی به سزای اعمالش رسید»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ