بلافاصله پس از سوت پایان بازی ناپولی و اودینزه در زمین مسابقه اتفاقات عجیبی رخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور لحظات عجیب و غریبی را در آستانه بازی پرسپولیس تجربه کرد.
دو صحنه جنجالی در محوطه جریمه پرسپولیس، قضاوت اشکان خورشیدی را تحت تاثیر خود قرار داده است.
کارشناسان داوری به بررسی تصمیمات مشکوک علی صفایی در دیدار هوادار و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرداخته‌اند.
کارشناسان داوری به بررسی دو پنالتی دیدار هوادار و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرداخته‌اند.
گاز گرفتن یک بازیکن ویارئال توسط ایوان آلخو، وینگر اسپانیایی کادیز، در دیدار دیشب دو تیم خبرساز شده و باعث مقایسه شدن آلخو با لوئیس سوارز شده است.
سرمربی نساجی حدود یک دقیقه منتظر ماند تا پاکو خمس برای خوش و بش پس از بازی به سمتش بیاید.
بازپخش صحنه‌های هولناک در آمریکا که از آغاز سال جاری تقریبا دست کم هفته‌ای یک بار تکرار می‌شود، این کشور را در آستانه ثبت رکوردی جدید در موضوع کشتار جمعی قرار داده است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاههای کشور در استادیوم آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی با تسلیت درگذشت خالقی گفت: آن سردار مجاهد در صحنه‌های گوناگون دفاع مقدس و پس از آن در مسئولیت‌های خطیر در سپاه پاسداران، حضوری مؤثر و انقلابی داشت.
معترضان به سیاست‌های دولت فرانسه به صورت گسترده در خیابان‌های پایتخت تجمع کردند و نیروهای پلیس برای متفرق‌کردن آنها به خشونت متوسل شدند.
دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
صحنه‌های تکان دهنده از زلزله ترکیه که به صورت اتفاقی ضبط شده اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه بازی با آلومینیوم با عصبانیت شدیدی به سمت داور رفت.
بازی پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یکی از جنجالی‌ترین و چه بسا عجیبترین قضاوتهای این فصل فوتبال ایران را داشت.
هملین در استادیوم سینسیناتی، اوهایو، در حال تکل زدن با گیرنده توپ، تی هیگینز بود که در این هنگام به نظر می‌رسید کلاه هیگینز به سینه هملین برخورد کرد. این بازیکن پس از اینکه ابتدا روی پاهایش ایستاد، سپس به پشت روی زمین افتاد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهید سلیمانی فرمانده مدیریت راهبردی صحنه‌های بحرانی بود و راهبرد دشمنان را به درستی تشخیص می‌داد.
بازی تیمهای استقلال و صنعت نفت در حالی با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید که در دقیقه ۶۵ و ۸۲ این مسابقه دو صحنه مشکوک، این دیدار را تحت تاثیر خود قرار داد.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
آبشک: صحنه‌های ادعایی استقلال، هزاردرصد پنالتی نبود
تساوی خانگی استقلال مقابل پیکان با اعتراض شدید آبی‌ها و تماشاگران‌شان به داوری همراه بود.
لحظات پرتاب و برخورد دقیق موشک الماس از پهپاد کمان-۱۲ نهاجا، برخورد دقیق پهپاد‌های انتحاری آرش به هدف و بمب‌های ۵۰۰ پوندی کرار را در ادامه مشاهده می‌کنید.
صحنه‌های داوری بازی پرسپولیس با ۷ کارشناس
کارآفرینی، یک سرمایه اجتماعی است
اندرو ویتاکر جونیور، ساکن ویرجینیای غربی، پس از آن که در شب کریسمس سال ۲۰۰۲، رکورد ۳۱۵ میلیون دلاری جایزه بخت آزمایی را شکست، آنقدر با درخواست‌ها متعدد از مردم برای کمک مالی به آنها مواجه شد که چند بار به رسانه‌ها گفت: «ای کاش آن بلیت را پاره کرده بودم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ