۱۱۵ رقم گیاهی و باغی جدید همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی، طی مراسمی با حضور رییس جمهوری در باغ گیاه شناسی ملی ایران رونمایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آموزش خطرات مین به ۱۱۵ هزار و ۶۹۲ مهاجر افغانستانی از سوی هلال احمر ارائه شد.
بر اثر وقوع انفجار در انبار مواد محترقه در تایلند، ۹ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شده‌اند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس در دقیقه ۱۱۵ بازی با استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.
۱۱۵ سال از کشف نفت در ایران می‌گذرد، اما وضعیت شهر‌های نفتی ما خود بهترین مصداق از سوءمدیریت ماست؛ شهر‌هایی که زمانی آباد بودند و اکنون پر از فقر و محرومیت هستند. همان‌گونه که در حوزه کلان هم، در نوع سیاست‌گذاری برای استفاده از این نعمت خدادادی، آن‌قدر سردرگم هستیم که چهار دهه است در تولید نفت درجا می‌زنیم.
در این مطلب می‌توانید سه عکس از فروشندگان دوره گرد در حال فروختن قند، انار و بستنی در ۱۱۵ سال قبل را مشاهده کنید.
۵ خرداد سالروز کشف نفت در ایران است، روزی که بوی نفت برای نخستین بار در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه پیچید.
وزارت کشور صربستان از تخلیه ۱۱۵ مدرسه در شهر بلگراد به دنبال دریافت گزارش هشدار «بمب‌گذاری» خبر داد.
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه تولید روزانه بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر گذشت،‌ گفت: در عین حال رشد مصرف بنزین در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عدد ۱۱ درصد رشد داشته است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امروز از ۱۱۵ بذر اصلاح شده سازمان تحقیقات که یک تحول بزرگ در بخش دانش‌بنیان است، رونمایی خواهد شد.
مشهد ـ رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک موتور آمبولانس در مسیر راهپیمایی از ساعت ۷ صبح مستقر شده‌اند.
ثبت بزرگترین زیان ۱۱۵ ساله برای یک بانک
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان دزفول از کشف ۱۸۴ قبضه اسلحه غیرمجاز در استان خبر داد.
شرکت لنوو از تبلت Tab P۱۱ ۵G در هند رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به فناوری ۵G ، باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است.
سبزوار ـ رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طرح نوسازی ناوگان اورژانس ۱۱۵ با کمک سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی با فوریت و جدیت در حال پیگیری است.
مدیرکل دفتر علائم،تجهیزات وتوسعه ایمنی راه سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد ۱۱۵نقطه پر تصادف با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال رفع و اصلاح شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اصلاح ۱۸ تقاطع تا پایان سال و کاهش ۱۱۵ کیلومتری راه مردم خبر داد.
رئیس اورژانس تهران گفت: مشکلات تنفسی عامل ۱۰ درصد تماس‌ها با ۱۱۵ طی یک هفته گذشته یعنی از بابت ۲۱ تا ۲۸ آبان ماه بوده است.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به خرید بیش از ۱۱۵ هزار تُن برگ سبز چای از چایکاران شمال گفت: تاکنون ۸۲ درصد معادل ۷۶۹ میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از تشکیل ۱۱۵ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی توسط بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد ویژه دهه پایانی صفر مشهد خبر داد.
امروز شاخص کل بورس امروز (چهارشنبه)، با ۱۲ هزار و ۱۱۵ واحد افزایش به یک میلیون و ۳۴۶ هزار واحد رسید.
سازمان ملل از صعود یک پله‌ای ایران در رده‌بندی جهانی شاخص توسعه انسانی خبر داد و رتبه ایران را بالاتر از ۱۱۵ کشور جهان اعلام کرد.
باشگاه تراکتور ۴۸ ساعت پس از تعیین بهای بلیت، تخفیفی عجیب را به هواداران تیم داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ