مشهد ـ رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک موتور آمبولانس در مسیر راهپیمایی از ساعت ۷ صبح مستقر شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هلال احمر اعلام کرد: ۶۸ دستگاه تویوتا لندکروز از مجموع ۳۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری شده جمعیت هلال احمر وارد گمرک خرمشهر شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موضوع فرسودگی آمبولانس‌ها از مشکلات اساسی ما است که با برگزاری مناقصات آن را برطرف خواهیم کرد.
وجود این تاکسی‌ها در این کلان‌شهر ژاپن باعث شد بسیاری از آمبولانس‌هایی که پیش‌تر برای انتقال زنان باردار به بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، برای جابجایی بیمارهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی، انجام کمک‌های اولیه و انتقال مصدومان از اتوبوس مسافربری به اتوبوس‌آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس کردند.
صبح امروز ۲۷ نفر از دانش آموزان یکی از مدارس در شهرستان کوار با علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شدند که سریعا توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
معمولاً ونیز با سیل و بالا آمدن بیش از حد آب در سال‌های گذشته روبه‌رو بوده است، اما هم‌اکنون به‌دلیل وقوع خشکسالی و خشک شدن کانال‌های آبی در این منطقه حرکت گوندولاها، تاکسی‌های آبی و آمبولانس‌ها را در برخی از کانال‌های معروف آن غیرممکن شده است.
پایین آمدن چشمگیر سطح آب در ونیز، عبور و مرور تاکسی‌های آبی و آمبولانس‌ها را در برخی از کانال‌های معروف آن غیرممکن کرده است. کمبود باران، سیستم فشار بالا، ماه کامل و جریان‌های دریایی، از جمله عوامل کاهش سطح آب در این شهر اعلام شده است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: پس از بررسی‌های اولیه میزان خسارت در مناطق زلزله‌زده، تعداد ۲دستگاه تریلی، ۲دستگاه بیل مکانیکی و ۲دستگاه لودر به پادگان خوی اعزام شدند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در مناطق زلزله زده شهرستان خوی مشکل درمانی وجود ندارد و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس در مناطق زلزله زده مستقر شد.
دیدار دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در اصفهان با یک صفحنه خطرناک همراه بود. اتفاقی که دو امبولانس را روی چمن ورزشگاه آورد.
رئیس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: کمترین عمر آمبولانس‌مان حدود پنج سال و بیشترین نیز بیش از ۱۵ سال است که برای رفع کمبود‌ها باید حداقل سه هزار آمبولانس جایگزین شود تا بتوان نسبت به از رده خارج کردن آمبولانس‌های فرسوده اقدام کرد. عملیات‌های اورژانس پیوسته و ۲۴ ساعته است و در حالی که عمر آمبولانس‌ها در دنیا پنج سال است، اما ما هنوز از آمبولانس‌هایی با عمر ۱۵ سال استفاده می‌کنیم.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
من در آن تجمع نبودم و شاید عزیزانی که آنجا بوده‌اند اطلاعات و تحلیل دقیق‌تری داشته باشند؛ اما در کلان قضیه نهایتا اگر ما نگذاریم که سازمان‌ها و نهادهای رسمی کشور هم اعتراض خود را در چارچوب قانون مطرح کنند، بهانه می‌دهیم به یک عده ضدانقلاب که از این مسائل سوءاستفاده کنند و چهار حرف اضافه هم روی آن بگذارند.
رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن بیان ایراد قانونی به مصوبه دولت درباره «مجوز ورود و ترخیص آمبولانس‌های اهدایی» اعلام کرد که این کار بدون پرداخت سود بازرگانی مغایر قانون است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ناوگان خودرویی هلال احمر شامل آمبولانس‌ها و خودروهای نجات با بیش از ۱۵ سال فعالیت، فرسوده شده‌اند.
در جنگ ها هم برای آمبولانس ها و دیگر خودروهای امدادی مصونیت قائل هستند اما اغتشاشگرانی که خود را مردم ایران و معترض می‌نامند هیچ رحم و مروتی ندارند و از آتش زدن آمبولانس‌ها لذت هم می‌برند!
بجنورد- رئیس سازمان اورژانس با اشاره به تخریب ۸۵ دستگاه آمبولانس توسط اغتشاشگران، گفت: حمله به آمبولانس‌های در حال مأموریت، جزو شنیع‌ترین رفتارهایی است که از اغتشاشگران انجام دادند.
سخنگوی وزارت بهداشت، از تخریب ۶۱ آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان تجمعات اخیر خبر داد.
سخنگوی کمیته سلامت ستاد اربعین شهرداری تهران از آمادگی درمانگاه‌ها و تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی شرکت شهر سالم خبر دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه ۸ مصدوم با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از تجهیزات نجات، رهاسازی شدند، گفت:۲ نفر از مصدومین با آمبولانس‌های هلال احمر و مابقی توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از آمادگی شبکه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی برای ارایه خدمات مطلوب به آمبولانس‌های تحویلی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۸ دقیقه بعد از اولین تماس آمبولانس‌ها به محل رسیدن، گفت: تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردن شناگران از ۶ سال تا ۵۰ سال هستند که دچار مسمومیت با گاز کلر شده اند.
بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ