کاپیتان فولاد می‌گوید از هواداران تیم‌شان در دو بازی حساس آینده انتظار حمایت داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
باشگاه استقلال با انتشار پوستری از جواد نکونام، به حمایت از سرمربی خود پرداخت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هواداران استقلال حق دارند به عملکرد مدیریت اعتراض کنند گفت: آنها نباید انتظار حمایت داشته باشند.
عرفان باقری بازیکن تیم امید آبی‌پوشان با انتشار یک استوری در پیج اینستگرام خود از «هانی کرده» کسی که هواداران را مورد ضرب و شتم قرار داد حمایت کرد که برای خیلی‌ها عجیب بود.
مهدی تارتار با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران ذوب‌آهن خداحافظی کرد.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
انتظار می‌رود فردا شب 20 هزار هوادار کرواسی در ورزشگاه روتردام حاضر شوند تا تیم کشورشان را در فینال لیگ ملت‌ها برابر اسپانیا حمایت کنند.
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای از ستاره‌های این تیم از جمله لیونل مسی و نیمار که از سوی هواداران مورد توهین قرار گرفتند، حمایت کرد.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری به حمایت از سرمربی هوادار پرداخت.
وینگر سرعتی مس کرمان از مردم شهرش گله مند است و انتظار حمایت دارد.
وینگر سرعتی مس کرمان از مردم شهرش گله مند است و انتظار حمایت دارد.
کاپیتان پرسپولیس که توانسته بود نمایش موفقی برابر سپاهان به جا بگذارد، امیدوار به ثبت اولین گل فصل خود است.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
مهدی تیکدری می‌گوید انتظار دارد هواداران بیشتری برای حمایت از گل‌گهر به استادیوم بیایند.
نیم فصل دوم سنگینی پیش رو داریم و انتظار زیادی وجود دارد و امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت هواداران و مدیران بتوانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
مسوت اوزیل با انتشار عکسی از خود در ورزشگاه البیت قطر اعلام کرد برای هواداری از مراکش به استادیوم رفته و در مقابل فرانسه از این تیم حمایت می‌کند.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار کرواسی و آرژانتین با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این بازی هوادار کروات‌ها است.
درویش: هنوز یحیی گل محمدی درخواستی در این خصوص نداشته است و ما تابع تصمیم کادرفنی تیم هستیم
حدود ۳ ماه است که وزارت ورزش و شهرداری تهران درخصوص واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با یکدیگر تفاهم کرده‌اند اما هنوز روند تهاتر مشخص نیست.
هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.
جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از حمایت هواداران این تیم در میلان تشکر کرد.
محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ