هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه ۳۰۰ هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.
در صورتی که شکایت برای مقررات نقل و انتقالات 24 ساعت بعد از بازی انجام شود، باشگاه متخلف به اندازه عدم رعایت سقف بودجه جریمه خواهد شد.
وزیر دادگستری گفت: تعزیرات در بسیاری از موارد جریمه‌های سنگین اعمال می‌کند و گاهی استانداران و فرمانداران از جریمه‌های سنگین برخی اصناف گلایه می‌کنند.
فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
طبق قانونی که توسط قانونگذاران فرانسه تعیین شده، اینفلوئنسرهای این کشور در صورت سرپیچی با حبس و جریمه های سنگین روبرو می شوند.
کار برای یوونتوس تمام نشده. دیروز 10 امتیاز از این تیم کسر شد ولی ممکن است در دادگاه بعدی فدراسیون فوتبال ایتالیا، جریمه جدیدی برای این تیم بریده شود.
شرکت متا پلتفرمز به دلیل عدم پیروی از هشدار دادگاه عالی اتحادیه اروپا درباره انتقال داده های کاربران اروپایی فیس بوک به سرورهای آمریکا با جریمه بی سابقه روبرو است.
توتو اسپرت در مطلبی اعلام کرده طبق شنیده‌ها به دلیل نقض قوانین توسط یوونتوس، جریمه امتیازی در انتظار این تیم خواهد بود.
آیا جریمه جدیدی در انتظار سرمربی استقلال است؟
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که به دلیل سندسازی، فدراسیون در آستانه جریمه سنگینی قرار گرفته است.
دو باشگاه سپاهان و ملوان بخاطر رفتار تماشاگران‌شان تهدید به محرومیت از سوی کمیته انضباطی شدند.
باشگاه بارسلونا به دلیل ارقام پرداختی این باشگاه به نایب رئیس کمیته داوران اسپانیا، متهم به فساد شده است.
به احتمال فراوان هیات مدیره باشگاه استقلال، اعضای این تیم را با جریمه نقدی مواجه خواهد کرد.
به احتمال فراوان هیات مدیره باشگاه استقلال، اعضای این تیم را با جریمه نقدی مواجه خواهد کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال، برخوردهای احتمالی با جشن های جنجالی آرژانتینی ها پس از فتح جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
مدیر عامل صندوق ملی مسکن گفت: بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن خودداری کنند، ۶۰ هزار میلیارد تومان جریمه می شوند.
تحقیقات فیفا در مورد نقض قانون فدراسیون آلمان در نشست خبری قبل از بازی با اسپانیا شروع شده و ژرمن ها باید منتظر جریمه باشند.
کیلیان امباپه در هر دو بازی اخیر فرانسه در جام جهانی عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کرد ولی بر خلاف قوانین حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد. این برای او و فرانسه تبعاتی خواهد داشت.
گفته می‌شود استقلال باید ۲۳۰ هزار یورو تا ۴۸ ساعت آینده به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال واریز کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نه تنها محبی را از دست خواهد داد بلکه جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هم در انتظار این تیم است.
دادستان اسپانیا به دنبال دو سال زندان و جریمه ۱۰ میلیون یورویی (۹.۸ میلیون دلار) برای نیمار است.
شرکت آمازون با جریمه ای تا سقف ۱۲ میلیون روبل (۲۰۴ هزار دلار آمریکا) در روسیه روبرو است زیرا محتوای غیرقانونی در این کشور را حذف نکرده است.
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
با توجه به گزارشی‌که ناظران بازی‌به‌آن اشاره خواهند کرد کمیته انضباطی تصمیم دارد باشگاه پرسپولیس را با جریمه سنگینی روبرو کند
کمیسیون ارتباطات کره جنوبی(KCC) تحقیقاتی درباره اپراتورهای فروشگاه های اپ از جمله اپل و گوگل و وان استور به منظور بررسی نقض قوانین پرداخت در اپ آغاز می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ