محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک میانی مس رفسنجان با اشاره به حضور در این تیم، ابراز امیدواری می‌کند اتفاق خوبی را تا پایان فصل شکل دهند.
خوان ماتا، هافبک اسپانیایی گالاتاسرای، بعد از پایان قرارداد از این تیم جدا شد و با انتشار نامه‌ای خطاب به هواداران گالاتا با آنها خداحافظی کرد.
نخستین جلسه تمرینی امروز استقلال زیر نظر جواد نکونام، برگزار می شود.
آرش رضاوند بازیکن استقلال چند هفته ی پیش در برنامه ی فوتبال برتر از عدم دریافت مطالبات مالی خود از باشگاه استقلال و فولاد گله مند بود.
به نظر می رسد کار حضور ساکت الهامی در باشگاه مس رفسنجان به مراحل پایانی خود نزدیک شده و با تاییدیه نهایی مدیران صنایع مس، سرمربی فصل گذشته هوادار کارش را در رفسنجان آغاز خواهد کرد.
تیم بسکتبال دنور ناگتس برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان NBA شد.
تبریز- راه آهن تبریز- میانه که ۲۲ سال از کلنگ زنی آن سپری می‌شود، اکنون به اتمام رسیده و طی هفته جاری با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا عبور اینتر از سد میلان و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا را در کانون توجه قرار داده‌اند.
گروه گسترده ای از هواداران میلان پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی با اینتر اقدام به ترک ورزشگاه کردند.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
در حالی که بسیاری از گندم کاران چشم انتظار رونمایی از قیمت خرید تضمینی گندم بالای نرخ ۱۷ هزار تومان بودند، وزارت جهاد کشاورزی نرخ کمتری را اعلام کرد؛ رقمی که باعث گلایه کشاورزان و برخی نمایندگان مجلس شده است.
عثمان دمبله، ستاره مصدوم بارسلونا، از اواسط هفته آینده می تواند به تمرینات گروهی تیمش ملحق شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
نیما انتظاری می‌گوید کسب رتبه تک رقمی و رسیدن به مراحل پایانی جام حذفی، اهداف هوادار در سال جدید است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
فرهاد مجیدی می تواند امروز انتقام شکست در دیدار رفت برابر البطائح را بگیرد.
مانوئل فرناندز پس از حضور در تمرینات گروهی به نظر می‌رسد رفته رفته آماده حضور در مسابقات شده است.
بهترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در یک اتفاق کم‌سابقه در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشد!
پونفرادینا با بسته ماندن دروازه‌اش توسط گلر ایرانی به تساوی مقابل گرانادا دست پیدا کرد.
پتونین، خواننده ۲۷ ساله روس بود که روز گذشته با انتشار ویدیویی از خود، از تصمیمیش برای پایان دادن به زندگی گفت و به هوادارانش اعلام کرد، برای اجتناب از سربازی و جنگیدن، خودکشی می‌کند.
در حالی که حدود شش ماه از پایان پذیره‌نویسی سرخابی‌ها گذشته و وعده‌های زیادی در مورد زمان بازگشایی نماد دو باشگاه از سوی سازمان خصوصی سازی داده شده است این نمادها بازگشایی نشدند تا اینکه این روز‌ها خبر از احتمال بازگشایی نماد‌های استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود.
مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
سیاوش یزدانی به‌طور رسمی کارش را زیر نظر ریکاردو ساپینتو استارت زد.
در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا در بورس پذیرش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ