حدود ۳ ماه است که وزارت ورزش و شهرداری تهران درخصوص واگذاری ورزشگاه‌های شهید کاظمی و امام رضا به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با یکدیگر تفاهم کرده‌اند اما هنوز روند تهاتر مشخص نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو تیم شمس آذر و هوادار تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم تهرانی به اتمام رسید.
هواداران زن فوتبال اولین بار در لیگ بیست‌وسوم در ورزشگاه شهدای سیرجان دیدار گل گهر و فولاد را تماشا کردند. این برای نخستین بار است که زنان در شهری غیر از تهران یک دیدار رسمی از لیگ‌برتر را تماشا می‌کنند.
آنطور که گفته می‌شود مغانلو دیگر تمایل چندانی برای ادامه بازی در سپاهان ندارد و این باشگاه هم آنقدر مهاجم در خط حمله دارد که دغدغه از دست دادن این مهاجمش را نداشته باشد، حتی دو، سه بازیکن پرسپولیس هم که ارتباط خوبی با شهریار دارند در جریان این انتقال بوده و آن را به اطرافیان خود نیز گفته‌اند.
گزارش اختصاصی ورزش سه از بعد از ظهر شلوغ مقابل باشگاه استقلال، هوادارانی که به دنبال یک خبر بزرگ به شمال غرب تهران آمده بودند.
معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.
مدیرعامل باشگاه نساجی خبر از احتمال تغییر ورزشگاه محل میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داد.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا با طراحی یک پوستر به اتفاق ویژه ای که ممکن است در انتظار سرخ ها باشد اشاره کرد که با واکنش هواداران مواجه شده است.
خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر از صبح امروز پنجشنبه ایستگاه شادی و کری خوانی هواداران فوتبال در آستانه برگزاری بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در قائمشهر است. منبع: ایرنا
زمانی که تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد به حاشیه‌ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا کمک می کند. شادی و خنده در لب هواداران مهم است و بقیه آن حاشیه است.
هوادار تهران در روز بازگشت ساکت الهامی به قائم شهر،  رفتار جدیدی از سرمربی اش دید.
صنعت نفت موفق شد در تهران ترمز استقلال را بکشد ‌و یک امتیاز مهم را به آبادان ببرد.
هوادار تهران در بازی حساس و سرنوشت‌ساز با گل‌گهر از یک بازیکن زیر ۲۳ سال دیگر استفاده کرد.
درب ورودی کمپ زنده یاد ناصر حجازی از حدود ساعت ۱۳ امروز پذیرای جمعی از هواداران استقلال بود. گروهی از دختران و پسران استقلالی برای اتمام حجت کردن با بازیکنان محبوب‌شان همچنین گرفتن عکس یادگاری به مقابل کمپ رفته و منتظر حضور بازیکنان این تیم بودند.
چهره بشاش و خندان ریکاردو ساپینتو زیر باران تهران، هواداران استقلال را به پیروزی در دیدار برابر گل گهر امیدوار کرد.
سرمربی هوادار می‌گوید تیمش در تهران مشکلات زیادی از لحاظ سخت افزاری دارد.
فدراسیون بسکتبال ایران از امکان حضور هواداران دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در سالن آزادی تهران خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران با استقبال پرشور مردم شامگاه چهارشنبه ۹ آذرماه وارد تهران شدند.شمار زیادی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حاضر شدند.تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام‌جهانی قطر یک بر صفر برابر آمریکا شکست خورد و با ۳ امتیاز نتوانست راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.
هواداران تهرانی از امروز و شهرستانی ها از روز دوشنبه می توانند بلیط خریداری شده برای رقابت های جام جهانی را تحویل بگیرند.
بازیکنان استقلال تهران نسبت به کسب پیروزی دلجسب برای هواداران خود مقابل نساجی ماندران واکنش نشان دادند.
باشگاه استقلال تهران تدارک متفاوتی را برای هواداران زن امروز بازی با مس کرمان در نظر گرفته است.
مهاجم جدید تیم پرسپولیس تهران به زودی به هواداران معرفی می‌شود.
محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ