قرارداد اختیار معامله سکه طلا سررسید اردیبهشت ۱۴۰۲ از شنبه ۲۰ اسفند راه‌اندازی شده و قابل معامله خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
شرکت آرمان وفاداری آریا "آوا" وابسته به بانک ایران زمین طی قراردادی با بانک سینا باشگاه مشتریان این بانک را از پیاده‌سازی گرفته تا پشتیبانی راه اندازی کرد.
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از ایجاد ۳ دفتر خدماتی مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این دفاتر، حداقل برای ۴۰ نفر مستقیم شغل ایجاد می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راه اندازی ۲۰۶۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور گفت: باید بتوان از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای جایگاه محیط زیست بهره گرفت.
دستگاه تونل باد مادون صوت در آزمایشگاه تخصصی ایرودینامیک دانشکده فناوری‌های نوین و مهندسی هوافضای دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد.
معاون استاندار قم ابراز داشت: کمیته حجاب و عفاف در ادارات استان قم راه اندازی شده و همه دستگاه‌ها باید نمایندگان خود را معرفی کنند که تکالیفی در حوزه محیط اداره شامل کارمند و ارباب رجوع و همچنین در قبال زیر مجموعه‌های خود در بیرون از ادارات بر عهده دارند. مقیمی با بیان اینکه موضع ما در حوزه حجاب و عفاف رعایت قانون است افزود: این امر پذیرفتنی نیست که اداره‌ای بگوید من نسبت به نحوه پوشش ارباب رجوع خود وظیفه‌ای ندارم.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش ‌بنیان ریاست جمهوری و شرکت ملی پست طی تفاهم نامه ای مشترک برای ایجاد و راه‌اندازی «کارخانه نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» همکاری می کنند.
معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات گفت: طرح ملی آموزش برنامه نویسی دانش آموزان با همکاری وزارت ارتباطات و صداوسیما از نیمه تیرماه راه اندازی می‌شود.
دبیر ستاد گیاهان دارویی گفت: تاکنون دو پالایشگاه گیاهان دارویی راه اندازی شده و سه پالایشگاه در مرحله تکمیل قرارداد است که وظیفه آنها تبدیل ماده خام به یک ماده با ارزش دارویی است.
در نشست ستاد اربعین جمعیت هلال‌احمر، بر لزوم استفاده و راه‌اندازی اپلیکیشن امداد و درمان سیار زائران ایرانی در خاک عراق و در ایام اربعین تاکید شد.
چن که‌فنگ مدیرعامل شرکت Anext از راه‌اندازی یک دفتر تخصصی در گروه Anext برای ایران به نام یوریکا خبر داد و گفت که این بخش، مسئول کار با ایران است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: ۳۰ سامانه با هدف تسریع در انجام امور اداری در سازمان بازرسی کل کشور راه اندازی شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
مدیرعامل بورس تهران­ ­گفت: با تلاش بورس تهران هفته آینده قرارداد آتی تک سهم رونمایی و بازار سرمایه بیش از پیش دو طرفه می‌شود.
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با وزیر راه ایران و هیئت همراهش، چشم انداز جدید همکاری اقتصادی میان سوریه و ایران را مورد رایزنی قرار داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران در جلسه‌ای، چالش‌ها و راه‌حل‌های موجود در راستای هوشمندسازی تاکسیرانی در سال جدید را مورد بررسی قرار داد.
اصلاح الگوی کشت، کشت قراردادی، راه اندازی رصدخانه و دیپلماسی غذایی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته بوده که ۳ اولویت نخست چتری برای تامین ۹۵درصدی امنیت غذایی است.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی قرارداد آتی نقره برای تحویل فروردین ۱۴۰۲ از دوشنبه هفته آینده ۱۰ بهمن خبر داد.
صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
در عرض چند سال هونگ یک گروه مخفی را راه اندازی کرد که هدف‌اش بی‌ثبات‌سازی رژیم کره شمالی از طریق هدف قرار داد دیپلمات‌هایی بود که احتمال آن وجود داشت که قصد جدا شدن از رژیم کره شمالی را داشته باشند.
سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از راه‌اندازی باشگاه مخاطبان شهر زیرزمینی و انعقاد قرارداد تأمین لباس فرم و عینک راهبران خبر داد.
مدیریت بازار‌های مشتقه و صندوق کالایی بورس کالا اعلام کرد: قرارداد اختیار معامله مبتنی برقرارداد آتی زعفران نگین با سر رسید دی ۱۴۰۱؛ روز ۱۶ آبان راه اندازی می‌شود.
بورس کالای افغانستان تحت نظارت و کنترل گروه «پراید» از سال ۲۰۱۲ میلادی به‌ طور رسمی راه‌اندازی شد و از اواخر سال ۲۰۱۳ توانست در عرصه تجارت کالایی در این کشور به‌عنوان بازاری پویا معرفی شود و بعد از امضای قراردادی در سال ۲۰۱۵ با یک شرکت عرب و جذب سرمایه ۲۰ میلیون دلاری، بازار تجارت کالای آنلاین افغانستان در کابل آغاز به کار کرد و تجارتش را توسعه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ