صنیع الدوله که برای نخستین‌بار کارخانه نساجی در ایران دایر کرده بود و طرح راه‌اندازی راه‌آهن سراسری را پیشنهاد کرده بود مقدمه جالبی بر نخستین بودجه ایران نوشته و بر ضرورت خارج‌کردن دخل و خرج عمومی از دست شاه و قراردادن آن در دست نمایندگان مردم تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در گزارشی که حاوی بخشی از مشخصات فنی هدست XR سامسونگ است، می‌توانیم برای اولین‌بار طراحی و دوربین‌های این محصول را ببینیم.
کانال بیسیمچی تصویری از عامل حمله امروز منتشر کرده است.
کابین چری eQ ۷ هم با مدل eQ ۵ نسبتا شباهت دارد. فضای داخلی دارای طیف رنگی متضاد بوده و در سطح وسیعی از مواد جیر پوشانده شده و با مواد چوبی و کرومی تزئین شده است. پر توجه‌ترین قسمت، احتمالاً صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی است که از یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر اطلاعات-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی تشکیل شده است. چری ادعا می‌کند که eQ ۷، اولین شاسی بلند سایز متوسط است که به صفحه نمایش دوگانه ۲۴.۶ اینچی در چین مجهز شده است.
اهواز - اولین تصویر از ۲ شهید درگیری با سارقان مسلح در شهرستان ایذه استان خوزستان، منتشر شد.
خوآن کوآدرادو در دیدار برابر پرگولتزه اولین حضور خود را با پیراهن اینتر به ثبت رساند.
نام توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است، زیرا نام یکی از اصیل‌ترین خودرو‌های فیات یعنی نخستین مدل ۵۰۰ بوده است. فیات در سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۵ مدل ۵۰۰ یا همان توپولینو اولیه را روانه خیابان‌های اروپا کرد...
بعد از اخبار روز گذشته پیرامون مسئله سربازی میلاد سرلک، او امروز دقایقی با یحیی گل‌محمدی در این باره صحبت کرد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
مدافع گل‌گهر هم به جرگه متاهلین پیوست.
کاپیتان سابق استقلال این روزها مشغول پشت سر گذاشتن واحدهای درسی در دانشگاه اسلامشهر است.
ستاره خط میانی سپاهان که به تازگی پدر شده با تبریک ویژه کاپیتان سرخ‌ها مواجه شد.
یک حکومت گر باید از خود بپرسد ما داریم چه کار می‌کنیم که برای اولین بار در تاریخ اقتصاد این کشور، اندازه جمعیت فقرا طی سه سال، دو برابر می‌شود. اگر واقعا این نمایندگان مجلس می‌خواهند حامل حق و عدالت باشند باید تمام لوایح دولت را با شاقول بهبود کیفیت زندگی مردم و وضعیت تولیدکنندگان این سرزمین بسنجند. اگر این کار صورت می‌گرفت امکان نداشت اسنادی مانند لایحه بودجه ۱۴۰۱ به تصویب برسد و کشور را به بحران و آشوب بکشد.
اولین تصویر از داخل ناو شهید سلیمانی که توسط متخصصان داخلی ساخته شده‎، منتشر شد. / فارس
اولین تصویر از داخل ناو شهید سلیمانی که توسط متخصصان داخلی ساخته شده ‎، منتشر شد.
آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بانک ملی شعبه مرکزی بابلسر هدف سوءقصد قرار گرفت و جان باخت. اولین تصویر از پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را مشاهده می‌کنید.
ایرنا تصویری از قاضی صلواتی منتشر کرد. روز گذشته، راهپیمایی روز قدس در تهران برگزار شد و مسئولین سیاسی در آن شرکت کردند. در این بین عکس حضور قاضی صلواتی که قبلا شایعه ترورش در فضای مجازی پخش شده بود، جلب توجه کرد.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
برای اولین بار در قانون بودجه ۱۴۰۱، مجلس حکمی در خصوص شفافیت تسهیلات کلان و اشخاص مرتبط بانکی و انتشار عمومی آن تصویب کرد.
خیابان امیرکبیر در منطقه۱۲ اولین معبری بوده که نه‌تنها در تهران، بلکه کشور چراغ‌دار شده است.
نخستین پمپ بنزین ایران حدود ۱۰۰سال پیش شروع به کار کرد و بنزینی با عنوان پارس عرضه می‌کرد. این پمپ بنزین در ‌‌آبادان و در سال ۱۳۰۶ توسط یک شرکت انگلیسی بنا شد‌‌. این پمپ بنزین احتمالا اولین پمپ بنزین خاورمیانه نیز بوده است!
محققان می‌گویند ناتووناتور ممکن است اولین دایناسور غیر پرنده شناخته شده باشد که دارای بدنی ساده و قابل مقایسه با پرندگان مدرن است. آن‌ها می‌گویند این موجود و سایر دایناسور‌های نزدیک به هم ممکن است شکارچیان شناگر بوده باشند و این تصور رایج که همه دایناسور‌ها در خشکی می‌زیستند را به چالش می‌کشد.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
اولین اتومبیل در ایران اوایل قرن ۲۰ وارد کشور شد. در سال ۱۲۸۱ شمسی (۱۹۰۲ میلادی) بود که مظفرالدین شاه در اولین سفری که به اروپا داشت با این وسیله نقلیه آشنا شد.
محمدباقر قالیباف رییس مجلس گفت: جداول ابلاغی و تبصره‌ها مصوبه مجلس است که به تایید شورای نگهبان رسیده و به دولت ابلاغ شده است پس نگویید مصوبه مجلس نیست و این از انصاف به دور است. امسال اولین سالی بود که مجلس با همه مشکلات جداول را بررسی و تصویب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ