منابع لبنانی از تنش های لفظی میان برخی نمایندگان لبنانی و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور در پنجمین جلسه انتخاب رئیس جمهور جدید خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یگان های ارتش لبنان در جنوب این کشور در حالت آماده باش حداکثری قرار گرفتند و در مرز با فلسطین اشغالی آرایش جنگی به خود دادند.
در میان تنش‌های لفظی بین بازیکنان و مربیان پرسپولیس و سپاهان، یک پلاکارد جالب در ورزشگاه نقش جهان توجهات را به خود جلب کرد.
تنش بین فوتبال ایران و عربستان با توجه به بهبود روابط سیاسی دو کشور پایان یافته است و امروز شاهد تقابل تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان در دبی خواهیم بود.
دیدار امشب ناپولی و میلان با تنش‌های زیادی همراه بود و در پایان مسابقه لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی در تونل ورزشگاه با پائولو مالدینی، مدیر میلان، درگیری لفظی پیدا کرد.
در جلسه ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور راهکارهای لازم جهت تامین مالی ۸۶ طرح اضطراری برای تامین آب شهرهای دارای تنش اتخاذ شد.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد آمریکا و هم پیمانانش در تلاش هستند تا در نقاط مرزهای جدید روسیه ایجاد ناامنی کنند.
وزیر خارجه آلمان مدعی شد که کشورش در موضوع هسته ای ایران بر تلاش های دیپلماتیک متمرکز است.
دیپلمات روسی هشدار داده است که بن بست در مذاکرات درباره توافق هسته ای ایران مستعد تشدید تنش های بیشتر است.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از پنج مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب در چند ساعت اخیر توسط تروریست های جبهه النصره خبر داد.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از شهادت یک نظامی سوری و ثبت سه مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب و حلب توسط گروه تروریستی جبهه النصره خبر داد.
به نظر می رسد مدیران اینتر از عملکرد نراتزوری در بازی های بزرگ این فصل رضایت ندارند.
وزیر امور خارجه اردن در دیدار با مقام سازمان ملل درباره خطر تنش آفرینی های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان هشدار داد.
ژاپن و آمریکا در میانه تنش ها بر سر پرتاب موشک های بالستیک کره شمالی اقدام به برگزاری مانور مشترک کردند.
نخست وزیر ارمنستان امروز تلفات نظامیان این کشور در جریان تنش های اخیر مرزی با جمهوری آذربایجان را ۱۰۵ نظامی اعلام کرد.
وزارت امور خارجه روسیه از مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست خویشتندار باشند و اختلافات را از طریق مذاکره حل و فصل کنند.
شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی دور جدید درگیری های مسلحانه بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان جلسه اضطراری برگزار می کند.
مشاور امنیت ملی آمریکا از دیدار خود با رهبران کنگره به منظور بررسی پیش نویس قانون تغییر سیاست های واشنگتن در قبال تایوان خبر داد.
تروریست های عضو جبهه النصره شامگاه گذشته مناطق کاهش تنش در شمال سوریه را هدف قرار دادند.
محمد علی الحکیم، کارشناس سیاسی گفت : افزایش تنش ها در عراق منجر به بازگشت دوباره داعش و افزایش مداخلات خارجی می شود.
سفیر چین در نروژ می گوید اگر مداخلات و تحرک آفرینی های خارجی در مسئله تایوان ادامه یابد، پکن حق تسریع در اتحاد مجدد این منطقه را برای خود محفوظ  می داند.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از تداوم حملات تروریست های جبهه النصره به منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه خبر داد.
واکنش اپل به تشدید تنشهای تجاری آمریکا و چین
اینکه هر روز یک تصمیم جدید برای بازار خودرو از سوی مسئولان دولتی گرفته می‌شود، نشان‌دهنده آن است که یک بی‌نظمی گسترده در سیستم وجود دارد، بر این اساس، درحالیکه طی چند روزه گذشته اعلام شد سیستم یکپارچه فروش جایگزین قرعه کشی خواهد شد، حال اعلام عرضه گسترده خودرو در بورس کالا نشان می‌دهد که به هیچ عنوان ثبات تصمیم گیری وجود ندارد و این موضوعات بیشتر به آشفتگی بیشتر بازار دامن میزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ