دولت کانادا اعلام کرد، هفت فرد ایرانی را که در فعالیت‌هایی که به ادعای اوتاوا «صلح و امنیت بین‌المللی را به شدت تهدید می‌کنند یا در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در ایران دخالت دارند»، به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۱۵۰ قطعه الماس، ۱۰ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار و بیشتر از هفت هنر ایرانی همه با ظرافت و هنر خاصی به کار گرفته شده‌اند تا یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای جهان متولد شود.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
سفیر کشورمان در قطر از آزادی هفت زندانی ایران از این کشور خبر داد.
سفیر ایران در قطر نوشت: «هفت زندانی کشورمان، با همکاری مقامات ذی ربط قطر، آزاد و راهی کشورمان شدند.»
در ادامه سیاست‌های ضد ایرانی اتحادیه اروپا، این اتحادیه هفت فرد ایرانی را با مطرح کردن ادعای نقض حقوق بشر علیه آن‌ها در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.
علی اکبر پاکدلان داور باتجربه ایرانی هفت دیدار لیگ ملت‌های آسیای مرکزی ۲۰۲۳ را در قرقیزستان قضاوت کرد.
شب گذشته هفت نفر از صیادان ایرانی در پاکستان از زندان آزاد و به ایران بازگردانده شدند.
زاهدان- شب گذشته هفت نفر از صیادان ایرانی در پاکستان از زندان آزاد و به ایران بازگردانده شدند.
هفت تن از کارکنان کنگره و مقامات رسمی دولت آمریکا از برگزاری اولین جلسه محرمانه دولت جو بایدن برای تمامی سناتورها با محوریت ایران خبر دادند؛ جلسه‌‌‌ای که عصر روز گذشته به وقت واشنگتن برگزار شد و طی آن مقامات ارشد این کشور توضیحاتی در خصوص مساله ایران ارائه دادند.ب
هفت بازیکن بین المللی لیگ کره جنوبی مشخص شدند.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با پیگیری سرکنسولگری ایران در بصره و سفارت کشورمان در عراق هفت نفر از زندانیان ایرانی در بصره آزاد شدند.
شباب الاهلی در شرایطی در ثانیه‌های پایانی دیدار امشب خود با دریافت گل از کسب پیروزی بازماند که طرفداران ایرانی را نیز در این جدال حامی خود می‌دید.
میکی موس با نشان دادن عناصری از جمله آتش، سفره هفت سین و ماهی؛ عید نوروز ، سیزده به در و چهارشنبه سوری را معرفی کرد.
کشتی گیر ایرانی که اخیرا موفق به شکست دو تن از قهرمانان المپیم شده بود، این بار در تهران مغلوب حریف روسی شد.
در راستای افزایش سطح دسترسی مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو دو بانک پاسارگاد و رفاه کارگران را به فهرست بانک های عامل برای افتتاح حساب وکالتی و یا وکالتی کردن حساب قبلی اضافه کرد.
وزارت تجارت آمریکا با تکرار ادعای غرب مبنی بر نقش ایران در حملات پهپادی روسیه به اوکراین، اعلام کرد که هفت شرکت و نهاد ایرانی را در «فهرست سیاه» تجاری‌اش قرار می‌دهد.
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس بزرگسالان، فردا (چهارشنبه – پنجم بهمن‌‍ماه) با انجام هفت مبارزه در سالن بوکس حاج احمد ناطق نوری برگزار می‌شود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد اسامی هفت شخصیت حقیقی دیگر را به فهرست تحریم‌های خود علیه ایران اضافه کرده است.
سران گروه هفت، بی توجه به جنگ افروزی های خود در اوکراین، بار دیگر از روسیه خواستند تا جنگ در اوکراین را متوقف کند.
فدراسیون جهانی والیبال در نامه‌ای از فدراسیون والیبال ایران خواست تا باشگاه‌های خود را ملزم به حل و فضل پرونده‌های حقوقی کند.
اردوی متصل به اعزام تیم ملی فوتبال زیر ۱۷سال ایران با حضور بیست و هفت بازیکن از چهارم مهر آغاز می‌شود.
ی‌روش بامداد امروز به ایران رسیده و در تازه‌ترین دور همکاری‌اش با تیم ملی، چالش‌های مختلفی پیش‌رو خواهد داشت. فهرست این چالش‌ها می‌توانست بیش هفت مورد باشد، ولی در زیر به هفت مورد از مهم‌ترین چالش‌های کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران اشاره شده است.
شاید بازی‌های مهدی طارمی، مهاجم ایرانی در پرتغال نسبت به بقیه ستارگان آسیایی کمتر مورد توجه قرار گیرد، اما قطعاً او را از حضور در کانون توجهات با قهرمان فعلی لیگ برتر پرتغال، پورتو منع نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ