آتش‌بس اعلام شده از سوی نیروهای درگیر در سودان بار دیگر نقض و درگیری ها در «خارطوم» و «ام درمان» مجدداً از سرگرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از نقض حکم قصاص محمد قبادلو پرونده وی با عنوان شهادت شهید کرم پور در شعبه هم عرض مجددا رسیدگی می‌شود.
در ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های آمریکایی بارها مواضع هوایی سوریه را نقض کرده‌اند.
توبی آموسان دونده رکورددار جهان از نیجریه به نقض قوانین ضد دوپینگ متهم شد.
معاون رئیس مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌ها و هواپیماهای جاسوسی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا خبر داد.
همایش بین‌المللی حقوق بشر با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه برگزار شد و روند بازداشت و محاکمه حمید نوری در سوئد بررسی شد.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
یک کارشناس مسایل بین الملل با اشاره به اقدامات آمریکا به اسم گسترش دموکراسی گفت: دیدیم که در عراق نتیجه حضور آمریکایی ها به بهانه دموکراسی چیزی جز نقض حقوق بشر نبود.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اتهام‌زنی رژیم انگلیس و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید مجدد بر اهمیت تحکیم بیش از پیش روابط با همسایگان و ضرورت تأمین امنیت مشترک توسط کشور‌های منطقه، یکبار دیگر مسئولیت بین‌المللی کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی نسبت به جنایات روزمره، نقض فاحش حقوق بشر و نقض قوانین و مقررات بین‌المللی توسط این رژیم را یادآوری می‌نماید.
حمله روز چهارشنبه ارتش اسراییل با بیش از ۱۵۰ نظامی به شهر نابلس به نوشته الجزیره یکی از مرگبارترین حملات اسراییل در کرانه باختری از زمان انتفاضه دوم در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ بود که به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن دست‌کم ۸۰ نفر انجامید.
منابع یمنی اعلام کردند که متجاوزان طی ساعات گذشته بیش از ۲۴۰ بار آتش بس را در الحدیده نقض کردند
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
منابع لبنانی شامگاه گذشته از نقض حریم دریایی لبنان از سوی یک قایق جنگی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
بیات،تعیین تکلیف نهایی را به مراجعه فردا (پنج شنبه) خود به دیوان عالی کشور موکول کرد و گفت: «تا زمانی که دیوان عالی کشور رسما اعلام نکند که حکم اعدام حمید قره حسنلو نقض شده است، نمی‌توان نظری در این زمینه اعلام کرد به همین دلیل همچنان باید صبر کرد تا موضوع به ما ابلاغ شود.»
طبق اعلام ایلان ماسک بیش از ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار در این نظرسنجی غیررسمی شرکت کرده و ۷۲.۴ درصد آن‌ها بر این اعتقاد بوده‌اند که توییتر باید اجازه فعال‌شدن مجدد حساب‌های تعلیق‌شده را تا زمانی که مقرراتی را نقض نکرده‌اند یا «خطای فاحشی» نکرده‌اند، صادر کند.
وزیر امور خارجه استرالیا با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره اتفاقات اخیر ایران، اعلام کرد که کاردار ایران به دلیل آن‌چه «نقض حقوق بشر» در ایران خواند، به وزارت امور خارجه استرالیا احضار شده است.
شهریار حیدری گفت: دیوان عدالت اداری نیز در همین هفته تشکیل جلسه داد و رأی که برای لغو فوق‌الاده مناطق جنگی صادر کرده بود را نقض کرد؛ بنابراین فوق‌الاده مناطق جنگی برای استان‌های ذکر شده برقرار است.
ارتش لبنان در بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزیر خارجه آلمان امروز یکشنبه با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل به دفاع از اغتشاش‌گران پرداخت.
محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه بین المللی خواست برای توقف نقض آشکار حقوق بشر فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.
وزارت دفاع یونان امروز از نقض حریم هوایی این کشور از سوی یک فروند پهپاد جاسوسی ترکیه خبر داد.
منابع لبنانی صبح امروز یکشنبه از نقض مجدد حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع خبری از نقض مجدد مناطق کاهش تنش در ادلب سوریه توسط تروریستهای تکفیری جبهه النصره خبر می دهند.
تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» همچنان به نقض آتش بس در مناطق کاهش تنش واقع در «ادلب» سوریه ادامه می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ