رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس از قرارگیری ۱۷ پروژه مهم و استراتژیک گیلان در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: متولیان دستگاه‌ها و نهادها در جذب اعتبارات تعجیل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- بالگرد اورژانس هوایی شاهرود به دلیل قرارگیری در میانه راه کریدور ترانزیتی و مسافری تهران - مشهد یکی از پر ترافیک‌ترین اورژانس‌های کشور است.
رقابت برای قرارگیری در ترکیب ثابت در پست پاسور به اوج خود رسیده است.
رشت- رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به قرارگیری بیش از ۱۰۰ پروژه در ترافیک استعلامات این پژوهشگاه گفت: جای جای ایران نقطه قرمز میراث فرهنگی است.
متخصص ارتوپد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به این‌که گرفتگی عضلات یا اصطلاحا قلنج به دلیل وضعیت قرارگیری بدن و استفاده بی‌رویه از گوشی‌های هوشمند و سیستم‌های الکترونیکی تبدیل به معضلی شایع شده است، گفت: زندگی پشت میزی مهمترین علت گرفتگی عضلات است.
ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علم در نظر دارد تا با برنامه ریزی برای قرارگیری کشور در میان سه قدرت علمی جهان در حوزه علوم و فناوری آب برنامه ریزی هدفمند کند.
برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به قرارگیری چای در الگوی کشت محصولات کشاورزی استان، گفت: تمهیدات لازم به منظور دریافت کود یارانه‌ای برای چایکاران فراهم شده است.
علی فتحی گفت: موقعیت استراتژیک و ژئوپلیتیک ایران در دسترسی به آب‌های آزاد و قرارگیری در کریدورهای شرق-غرب و جنوب – شمال، فرصت پیشتازی منطقه‌ای در عرصه صنعت حمل و نقل دریایی فراهم کرده است.
فدراسیون جهانی والیبال نحوه قرار گیری تیم میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌ها در جمع هشت تیم برتر را مشخص کرد.
طراحی جدید آیفون ۱۵ می‌تواند به قرارگیری راحت‌تر آن در دست کمک کند و احتمال لمس ناخواسته نمایشگر را هم کاهش دهد. برآمدگی دوربین نیز کمی بیشتر از قبل شده است که شاید حاکی از بکارگیری حسگر‌ها و لنز‌های جدید باشد.
مصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: قرارگیری در لیست سیاه تروریسم، نه خودش تحریم حساب می‌شود نه متضمن اعمال تحریم است بلکه صرفا یک اقدام سیاسی محسوب می‌شود.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات خارجی از قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به دلیل آنچه که «پایمال شدن حقوق بشر» در داخل کشور خوانده شد، حمایت کرد.
با وجود بارش برف در اغلب مناطق تهران، کیفیت هوای شهر تهران با قرارگیری شاخص هم اکنون بر روی عدد ۱۴۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
با وجود بارش برف در اغلب مناطق تهران، کیفیت هوای شهر تهران با قرارگیری شاخص هم اکنون بر روی عدد ۱۴۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان خواستار افزایش پروازهای مستقیم خارجی و قرارگیری اصفهان بعنوان پایلوت پرواز مستقیم هواپیمای پهن پیکر به خارج از کشور شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به درخواست وزارت بهداشت و قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم، جزئیات بهره‌گیری از دورکاری برای کارمندان در سطح استان تهران برای فردا دوشنبه ۱۲ دی‌ماه را تشریح کرد.
یک کارشناس اقتصادی به تابناک اقتصادی گفت: سیاست پالایشگاه فراسرزمینی و راه‌اندازی ظرفیت نیمه‌فعال پالایشگاه‌های کشور‌های همسو با توجه به بومی‌سازی تجهیزات پالایشی در کشور و خودکفایی در تولید بنزین، امری بسیار جدید و مهم بوده است.
با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۱۲ و احتمال افزایش آلودگی هوا ظرف امروز و فردا از لحظاتی قبل کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را تشریح کرد.
ایران با قرارگیری در سید چهار مسابقات قهرمانی آسیا در رده جوانان، کار سختی برای این رقابت‌ها در پیش دارد.
پس از قرارگیری شرزود تمیروف در لیست مازاد، حالا پرسپولیس پروژه جذب مهاجم دوم را پیش می‌برد.
با قرارگیری بازی استقلال - مس روی سامانه بلیت‌فروشی مشخص شد که جایگاه زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی در ضلع غربی ورزشگاه و سمت جنوبی جایگاه ویژه (زیر جایگاه خبرنگاران) خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ