مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب یک اسپانسر بزرگ در فصل بعد به نتیجه رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از استقبال کنسول سفارت ایران به سن خوآن محل برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان رسید.
با تصویب کارگروه طراحی سند ملی فناوری های فرهنگی و نرم، تدوین پروژه های پیشران حوزه طراحی و دیزاین آغاز شد.
روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در آستانه دیدار با هلند در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت پروژه جدید لاجوردی‌پوشان تازه آغاز شده است.
شهریار افندی زاده در نشست مشترک مسئولان وزارت راه و شهرسازی با راسامیت رئیس واحد حمل و نقل پایدار بخش حمل و نقل اسکاپ از آغاز فرآیند اجرایی و پیشبرد پروژه مطالعاتی مشترک با اسکاپ خبر داد.
تایباد ـ پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب شهر تایباد با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال طی مراسمی آغاز شد.
بعد از پایان مسابقات فصل لالیگا، کار به طور رسمی در داخل ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ آغاز شده است.
بعد از پایان مسابقات فصل لالیگا، کار به طور رسمی در داخل ورزشگاه اسپاتیفای نیوکمپ آغاز شده است.
پلیس بعد از آغاز تحقیقات، ماشین جان فورسیت را در بیست و هشتم ماه می و در یک مایلی بیمارستان محل کار وی پیدا کرد. کیف‌پول، پاسپورت، لپ تاپ و کیف جان فوریست در حالی در ماشین وی پیدا شد که ماشین قفل نشده، پارک شده بود.
شهردارمنطقه ۱۳ تهران از اجرای پروژه صورت وضعیت الکترونیک حوزه‌های مختلف منطقه با هدف اجرایی شدن سیاست شفافیت نظام مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد.
فاز اجرایی پروژه مطالعاتی «ارتقای جایگاه کمیسیون ایمنی راه های ایران» با پشتیبانی اسکاپ و حمایت مالی صندوق ایمنی سازمان ملل متحد تحت راهبری کمیسیون ایمنی راه ها آغاز شد.
با اعلام فرشید سمیعی این باشگاه امروز از ساپینتو خواسته تا اسامی بازیکنان مدنظر برای فصل بعد را اعلام کند.
نخستین همایش ملی پروژه مشترک سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و وزارت جهاد کشاورزی موسوم به «TCP» با هدف افزایش بهره‌وری و فعال‌سازی ظرفیت تولید کشاورزی دیم آغاز به کار کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳ میلیارد دلار پروژه نفتی در قالب ۱۵ طرح همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان خوزستان خبر داد.
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، وعده شرکت ملی مس، مبنی بر شروع فعالیت پروژه هیپ لیچینگ ( تولید مس کاتد) مجتمع مس سونگون تحقق یافته و فاز یک اسیدپاشی با حضور مدیر مجتمع مس سونگون، مدیران و معاونان مجتمع بدون برگزاری تشریفات و مراسم خاصی آغاز شد.
سرمربی اسطوره‌ای تیم ملی والیبال ایتالیا، پروژه جدیدی را در این کشور آغاز خواهد کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.
وزیر ارتباطات در دیدار تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اشاره کرد و از آغاز پروژه توسط ده اپراتور در ۱۰ مرکز استان و ۶۵ شهر خبر داد.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
با هدف جلوگیری از خام‌فروشی منابع طبیعی و ایجاد اشتغال از طریق افزایش تولید ملی در صنایع پتروشیمی، عملیات اجرایی پروژه هیدروژن‌زدایی از پروپان پتروشیمی کوروش توسط گروه مالی بانک کارآفرین آغاز شد.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تسریع در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن استان تهران و شروع واگذاری‌های جدید به کارگزاران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ