سرمربی جدید ذوب‌آهن تاکید به جذب بازیکن آزاد و با کیفیت در نقل و انتقالات کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جدید و اهل اسلوونی اتحاد کلباء به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت.
پرسپولیس به احتمال فراوان در روز‌های آینده دو بازیکن خارجی جذب می‌کند.
پرسپولیس دوباره دنبال مهاجم خارجی افتاده و حتی برخی از معرفی مدافع چپ و گلر خارجی به کادر فنی این تیم خبر می‌دهند.
فدراسیون فوتبال ترکیه که پیش از این قانون جدید استفاده تیمهای سوپرلیگ این کشور از بازیکنان خارجی را اعلام کرده بود بندهای جدیدی به این قانون اضافه کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه هیئت رئیسه مقابل خبرنگاران ایستاد و محتوای جلسه را با مصوباتش توضیح داد.
مدافع راست فرانسوی استقلال بعد از گذراندن دوران نقاهت در کشور خود، فردا (دوشنبه) به تهران برمی‌گردد.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
یکی از مهم‌ترین اخباری که رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز به زبان آورد، افزایش سهمیه خرید بازیکنان خارجی توسط تیم‌های لیگ برتری بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان یک بار دیگر از کیفیت بالای فوتبالیست‌های ایرانی تمجید کرد.
رافائل سیلوا امیدوار است با قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش مقابل مس رفسنجان به مانند بازی رفت نقش پررنگی در کلین‌شیت احتمالی ایفا کند.
نمایش دل‌پذیر روبرتو تورس در ترکیب فولاد بار دیگر مبیّن کیفیت این بازیکن بود.
النصر امارات در دیدار برابر الوصل به مدت چهار دقیقه، هفت بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته است.
استقلال در هفته های باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی بازیکن جدیدی را به ترکیب اضافه نخواهد کرد.
باشگاه استقلال تکلیف بازیکن خارجی که قرار است ،به جای سیاوش یزدانی به اردوی تیم آبی ملحق شود را این هفته مشخص خواهد کرد.
بازیکن خارجی استقلال که به قول برخی پیشکسوتان آبی تنها برای سلامتی خودش در استقلال تمرین می‌کند، باز هم در استقلال باقی ماند و از لیست تیم خارج نشد!
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه تراکتور یک بازیکن با کیفیت خارجی جذب می‌کند، گفت: ما یک سهمیه آزاد بازیکن خارجی داریم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد و جذب بازیکن خارجی این بار را تقسیم می‌کند.
جرج برایما ملقب به بورا چهره ای ویژه برای کرمانی ها در ترکیب تیم مس در بازی برابر تراکتور در تبریز بود.
نازی طائرپور می‌گوید هرچند حضور بازیکن خارجی در لیگ بسکتبال زنان کیفیت مسابقات را بالا می‌برد اما با توجه به قیمت فعلی دلار جذب بازیکن خارجی به صرفه نیست.
آبادان - سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: به یک بازیکن میدان دار در تیم نیاز داریم که یک بازیکن ایرانی شاغل در تیم‌های خارجی را مدنظر قرار داریم.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ