اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین که در نیمه اول دیدار بایرن مقابل وردربرمن پاس گل داده بود در نیمه دوم موفق به گلزنی شد تا در اولین بازی فیکس خود با پیراهن این تیم برای باواریایی‌ها گلزنی کند.
با اعلام ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای دیدار با وردربرمن در هفته اول بوندس‌لیگا نام هری کین برای اولین بار در ترکیب ثابت باواریایی‌ها دیده می‌شود.
بحران دروازه‌بانی بایرن مونیخ پیچیده‌تر شد و یکی از نامزدهای پست دروازه‌بانی این باشگاه به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و گفت منتظر رئال مادرید خواهد ماند.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، در پیامی صریح به بارسلونا گفت باواریایی‌ها تحت هیچ شرایطی جاشوا کیمیش را از دست نخواهند داد.
زننده گل قهرمانی بایرن در این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا در خصوص کاپیتان باواریایی‌ها صحبت کرد.
کنراد لایمر، بازیکن جدید بایرن مونیخ، خوشحال است که انتقال او از لایپزیش به جمع باواریایی‌ها تا پایان فصل گذشته مخفی نگه داشته شده است.
ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، بعد از واگذاری قهرمانی به بایرن از فوتبال به عنوان ورزشی بی‌رحم یاد کرد و قهرمانی باواریایی‌ها را تبریک گفت.
برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.
لایپزیش با پنالتی‌ای که توسط انکونکو به دست آمد و به گل تبدیل شد از بایرن پیش افتاد تا کابوس باواریایی‌ها در بازی امشب را کامل کند.
پپ گواردیولا در شبی که شاید حذف باواریایی‌ها برای هواداران بایرن نیز دور از انتظار نبود با شور و حرارت همیشگی کارش را دنبال کرد.
با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند بایرن مونیخ در دیدار اخیرش با پی‌اس‌جی برنامه‌ای ویژه بر ضد کیلیان امباپه داشت ولی کینگزلی کومان این نظرات را رد کرده و می‌گوید باواریایی‌ها امباپه را عمدا هدف نمی‌گرفتند.
ژائو کانسلو مدافع پرتغالی که ژانویه امسال با سر و صدای زیاد از منچسترسیتی به صورت قرضی به بایرن پیوست نتوانسته نظر باواریایی‌ها را جلب کند و بایرن قصد ندارد قرارداد او را دائمی کند.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید اشتباهات این تیم کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را پرهیجان کرده ولی باواریایی‌ها می‌خواهند هر چه سریعتر به روال همیشگی یعنی حکمرانی بر این لیگ برگردند.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در اولین دقایق بازی مقابل مونشن‌گلادباخ اخراج شد و باواریایی‌ها بعد از اخراج او خیلی زود از حریف گل خوردند.
بایرن مونیخ امشب در مرحله یک‌هشتم جام حذفی آلمان مقابل ماینتس قرار می‌گیرد. اما این بازی خاطرات بدی را برای باواریایی‌ها تداعی می‌کند.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، بعد از تساوی امشب این تیم مقابل فرانکفورت به انتقاد از عملکرد باواریایی‌ها پرداخت.
بایرن مونیخ در خانه خود در دقیقه 90 دروازه اش را باز شده دیده و با نتیجه 2-2 مقابل اشتوتگارت متوقف شد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ می‌گوید باواریایی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در آستانه بازی فردای تیمش مقابل بایرن مونیخ می‌گوید باواریایی‌ها یکی از مدعیان قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند.
بایرن مونیخ در دور اول جام حذفی آلمان موفق شد حریفش ویکتوریا کلن را با اقتدار و با نتیجه 5-0 از پیش رو بردارد.
سادیو مانه ستاره سنگالی بایرن‌مونیخ که این فصل از لیورپول در جمع باواریایی‌ها حاضر شده، در مراسم سالیانه «اکتبرفست» باواریایی‌ها طبق اعتقادش از در دست گرفتن آبجو خودداری کرد.
حسن‌ صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، دلایل هزینه نکردن این باشگاه در زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت باواریایی‌ها را فاش کرد.
بایرن مونیخ به درخواست یولیان ناگلزمان در حال تجهیز زمین تمرین جدیدی است که قرار است تمرینات مخفی باواریایی‌ها در آن برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ