یک رسانه اسپانیایی می‌گوید رئال مادرید همچنان کیلیان امباپه را فراموش نکرده و امسال تابستان بار دیگر شانس خود را برای جذب این ستاره فرانسوی امتحان خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شخصا از فلورنتینو پرز خواسته است که پیراهن شماره 7 را به او بدهند.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینیگتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، می‌گوید نه تنها به عنوان یک مادریدیستا بلکه به عنوان یک اسپانیایی پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید را اتفاقی بزرگ برای فوتبال این کشور می‌داند.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
رئال مادرید در نزدیک ترین حالت ممکن برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن، قرار دارد.
ستاره مکزیکی سابق رئال مادرید یک بار دیگر خودش را به باشگاه سابقش پیشنهاد داد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از چند هفته قبل با رئال مادرید در تماس بوده و امیدوار است که همین تابستان به این باشگاه ملحق شود.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رییس باشگاه ملاقات کرده و بر سر پیشنهاد عربستان به بنزما گفتگو کرده‌اند.
کریم بنزما در سال های گذشته ستاره رئال مادرید بود و گل های حساسی به ثمر رساند.
روزنامه مارکا مدعی شد برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، سال گذشته به بازیکنان رئال گفته بود به فلورنتینو پرز بگویند که او را جذب کند چرا که دوست دارد برای رئال بازی کند.
مهاجم سابق رئال معتقد است فلورنتینو پرز از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد رئال و تمدید با پی‌اس‌جی همچنان عصبانی است و ستاره فرانسوی را نخواهد بخشید.
فلورنتینو پرز سه ستاره سابق رائل مادرید، رائول، ژابی آلونسو و آربلوآ را سه چهره‌ای می‌داند که می‌توانند به زودی نقش زیدان را بازی کنند. آنها نامزدهای هدایت رئال در سالهای آینده هستند.
خیانت امباپه به رئال و خشم هواداران این باشگاه از ستاره فرانسوی انکارنشدنی است اما فلورنتینو پرز نه تنها درهای باشگاه را به روی او نبسته بلکه به انتقال یک میلیاردی او فکر می‌کند.
رئال مادرید و پالمیراس به توافق نهایی بر سر اندریک، ستاره جوان و با ارزش برزیلی نزدیک هستند.
انزو فرناندز از زمان حضور در بنفیکا در ماه ژوئن، یکی از ستاره های مطرح در فوتبال جهان بوده و برای جام جهانی هم به تیم ملی آرژانتین دعوت شد.
تونی کروس می خواهد در رئال بازنشسته شود ولی زمان آن را نمی داند. او شرط خاص خودش را دارد و حالا توپ در زمین رئال و فلورنتینو پرز است.
پروجا با پیروزی ۳-۲ برابر لوبه به مقام قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا دست یافت.
در حالی که دادگاه رسیدگی به تخلف نیمار، ستاره سابق بارسلونا، در جریان پیوستن به این باشگاه ادامه دارد، حالا جزئیات جالبی هم مطرح شده است.
منچسترسیتی که می داند ارلینگ هالند گزینه جدی رئال برای تابستان 2024 است، قصد دارد با توصیه پپ گواردیولا، به زودی قراردادی جدید به ستاره نروژی پیشنهاد بدهد و در آن بند فسخ او حذف خواهد شد.
رئال مادرید در سال های اخیر در بهترین زمان ممکن ستاره های محبوب خود را فروخته است.
پاسخ فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید به شایعات بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، خشم خواهر این ستاره پرتغالی را برانگیخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ