پیروانی که در تلاش بود مقابل سارقان مقاومت داشته باشد و مانع از به سرقت رفتن گوشی و ساعت و کیف خود شود، با حضور افراد دیگر سارقان سریعا پا به فرار گذاشتند. با این حال گوشی افشین پیروانی مورد سرقت قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام پلیس، سه نفر در حمله با چاقو به قطاری در غرب ژاپن زخمی شدند. مرد متهم دستگیر شده است.
حمید مطهری نیز مقاومت به خرج داده و تلاش کرد مانع سرقت زورگیران شود، اما در نهایت سارقان در حضور بهت‌زده مردم در ترافیک اتوبان مدرس، گردنبند مربی تیم ملی را سرقت کرده و پا به فرار گذاشتند!
باشگاه تراکتور در تدارک رونمایی از سه خرید بزرگ تا ساعات آینده است.
در حمله پهپادی ترکیه به یک خانه در منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
ارتش ترکیه امروز سه شنبه مواضع حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) در منطقه سنجار در شمال عراق را هدف حمله پهپادی قرار داد.
منابع یمنی از جدیدترین حمله توپخانه ارتش عربستان به منطقه ای در استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
سرپرست پرسپولیس دقایقی پیش در سعادت‌آباد مورد حمله سه زورگیر قرار گرفت و گوشی‌اش به سرقت رفت.
شرکت امنیتی «امبری اینتلیجنس» که شرکتی دریایی انگلیسی است مدعی شده که سه کشتی در دریای عرب با پهپاد مورد حمله قرار گرفته‌اند.
شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
طبق این گزارش این سه کامیون بخشی از کاروان ۲۵ کامیون حامل مواد غذایی به قمصد سوریه از مسیر عراق بوده است. المیادین می‌گوید، این حملات خسارات انسانی نداشته، اما خسارات مادی برجای گذاشته است.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
کارشناسان برنامه مچ آو د دی به تفسیر و کارشناسی ضربات پنالتی بازی کرواسی و ژاپن پرداختند.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم ۲۳ نفر زخمی شدند.
رسانه های پاکستانی اعلام کردند که بر اثر حمله انتحاری در نزدیکی محل واکسیناسیون فلج اطفال در غرب این کشور، سه تن کشته و دست کم 23 نفر زخمی شدند.
در درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در الخلیل سه فلسطینی زخمی شدند.
منابع رسانه ای لبنان از حمله به دست کم هفت بانک در بیروت و سایر مناطق و تعطیلی سه روزه همه بانک ها در این کشور خبر دادند.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش باوجود اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید دفاع کرد و از وجود کمپین‌هایی علیه او خبر داد.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
در حمله جنگنده های ارتش ترکیه به برخی مواضع در حومه حلب، سه نظامی ارتش سوریه شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.
پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «حملات اخیر اسرائیل علیه نوار غزه و جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بخشی از راهبردی است که بر اساس آن ایجاد اصطکاک و تفرقه میان گروه های مبارز فلسطینی و همچنین تضعیف متحدان ایران در منطقه دنبال می‌شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ