کاربران برای پرداخت عوارض آزادراهی از طریق آیتول می ­توانند به سادگی و تنها با وارد کردن شماره پلاک و تلفن همراه مالک خودرو در سامانه آیتول، عوارض خودروی خود را پرداخت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش‌نویسی از نکات مطرح شده در جلسه «بررسی چالش‌های شرکت‌های پرداخت‌یاری ارز اربعین» از جمله تسهیل در روند پرداخت و مبادله ارز برای زائران تهیه شد.
عباس آرگون گفت: بانک مرکزی توانسته به منابعی دسترسی پیدا کند که قبلاً به دولت ریال آن را پرداخت کرده است و از این منظر آزادسازی ۶ میلیارد دلار پول بلوکه شده مثبت ارزیابی می‌شود.
موضوع پرداخت وام در شبکه بانکی از مواردی است که در سال‌های اخیر همواره مورد انتقاد مردم بوده است؛ چراکه معتقدند بانک‌ها حاضر به پرداخت وام به مردم نیستند و در عوض، شرایط برای پرداخت وام به اشخاص مرتبط تسهیل می‌شود.
افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه ،تعیین معیار جدید سهم تامین مالی خرد در ترازنامه بانک ها، کاهش نرخ ذخیره عمومی تسهیلات خرد در بانک ها و به روز رسانی سیستم اعتبارسنجی از اقدمات بانک مرکزی است.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به تشریح وضعیت فعلی اجرای قانون تسهیل در زمینه وکالت و اقدامات مجلس برای اجرای این قانون از سوی دستگاه‌های مسئول پرداخت.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی محورهای تسهیل پرداخت وام ازدواج از جمله صفر شدن صف متقاضیان تا پایان تابستان سال جاری را به وی ابلاغ کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: تسهیل گری در دریافت وثایق بر اساس قانون از جمله اقدامات بانک مرکزی در حمایت از تسهیلات خرد و قرض‌الحسنه است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
بانک آینده در اجرای تکالیف قانونی مربوط به وام قرض‌الحسنه ازدواج و به‌منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است و مردم برای دریافت تسهیلات نباید با سختی مواجه شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رشد تولید را در گرو تدابیر نظام بانکی دانست و تأکید کرد: محور پرداخت تسهیلات در مسیر رشد تولید باید تسهیل شود.
بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات از شبکه بانکی از ضمانت‌های تعهد پرداخت بهره‌مند شوند.
ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، همکاری جدیدی را با پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو آغاز کرده است.
بانک آینده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و هم‌سویی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، با پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، جوانان بسیاری را به خانه بخت فرستاده است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به احیای قانون تسهیل ازدواج گفت: پرداخت وام ازدواج رشد ۳۵ درصدی داشته است.
با هدف افزایش رضایت مشتریان و تسهیل در روند پرداخت های غیرحضوری، صدور کارت تنخواه ویژه اشخاص حقوقی در بانک ایران زمین، آغاز شد.
در شرایطی که بانک مرکزی بر تسهیل و تسریع در روند پرداخت وام ازدواج تاکید دارد، همچنان برخی بانک‌ها برای دریافت ضامن، سخت‌گیری دارند و فقط کارمند رسمی را به‌عنوان ضامن قبول می‌کنند.
​بانک صادرات ایران به منظور کمک به تسهیل تامین و پرداخت ارز مورد نیاز متقاضیان از طریق شعب منتخب تهران، به نرخ توافقی ارز می‌فروشد.
بانک آینده به‌منظور ترویج سنت پیامبر گرامی اسلام و تسهیل ازدواج جوانان عزیز کشورمان همواره در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، نقش‌آفرینی مطلوب و مثبتی را دارد.
در نشست تخصصی دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی(ICC) با معاون ارزی بانک مرکزی، راه‌های تسهیل تجارت خارجی و استفاده از روش‌های نوین پرداخت در حوزه بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای برای تسهیل در پرداخت ارز اربعین به متقاضیان در شعبات منتخب ۲۱ بانک عامل تاکید کرد.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.
سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ