​بانک صادرات ایران به منظور کمک به تسهیل تامین و پرداخت ارز مورد نیاز متقاضیان از طریق شعب منتخب تهران، به نرخ توافقی ارز می‌فروشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از شنبه 28 مردادماه به زائران اربعین حسینی ارز ارائه می دهد.
شعب منتخب ارزی بانک های عامل و صرافی‌های منتخب فروش ارز در روزهای تعطیل 29 اسفندماه تا 4 فروردین 1402 به منظور ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال خواهند بود.
بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی فروش ارز (اسکناس) به متقاضیان، درسرفصل تأمین نیازهای ضروری به نرخ اعلامی در پایگاه شرکت صرافی ملی ایران به آدرسwww.mex.co.ir تحت عنوان «نرخ فروش اسکناس» مجازاست.
صرافی ملی ایران واقع در میدان فردوسی تهران امروز جمعه ۱۹ اسفندماه برای ارائه خدمات ارزی به متقاضیان فعال است.
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
رئیس‌جمهور گفت: هرگونه خرید و فروش ارز از سوی هر شرکت و دستگاهی خارج از مسیر و قیمت تعیین شده از سوی بانک مرکزی تخلف محسوب می‌شود.
دبیرکل کانون صرافان ایرانیان گفت: در حال حاضر در صرافی‌ها به اندازه کافی ارز موجود است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به صرافی‌ها نسبت به تامین نیازهای ضروری ارزی خود اقدام کنند.
بانک سپه در راستای تسهیل تأمین تقاضای ارز به صورت اسکناس و با هدف فراهم سازی نیازهای ضروری، ارز به فروش می رساند.
در روزهای اخیر با اعلام رئیس کل بانک مرکزی، فروش ارز به نرخ توافقی در صرافی ها، پایان یافت و متقاضیان خرید ارز می بایست از تمامی صرافی‌ها بدون انجام ثبت‌نام، ارز خود را دریافت کنید. فرزین تاکید کرده است: خرید ارز به نرخ تابلو و بدون صف خواهد بود.
سقف فروش ارز به صورت اسکناس در بازار توافقی، برای اشخاص دارای کارت بازرگانی از ۲ هزار یورو به ۶ هزار یورو افزایش یافت.
سقف فروش ارز به صورت اسکناس در بازار توافقی، برای اشخاص دارای کارت بازرگانی از ۲ هزار یورو به ۶ هزار یورو افزایش یافت.
بانک سپه فروش ارز به‌صورت اسکناس را با نرخ اعلامی اداره صادرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان در واحدهای ارزی و شعب منتخب خود آغاز کرد.
بانک سپه فروش ارز به‌صورت اسکناس را با نرخ اعلامی اداره صادرات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به متقاضیان در واحدهای ارزی و شعب منتخب خود آغاز کرد.
کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ توافقی خرید و فروش ارز به صورت لحظه‌ای و آنلاین و برای شفاف‌سازی معاملات بازار ارز در دستور کار جدی بانک مرکزی است.
بر اساس اعلام بانک مرکزی به‌زودی قیمت خرید و فروش ارز به مردم با نرخ توافقی به تفکیک هر یک از صرافی‌ها منتشر خواهد شد.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، و در راستای تسهیل شرایط عزیمت هموطنان ایرانی به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) دو شعبه مرکزی و فرمانیه بانک کارآفرین به متقاضیان ارز مسافرتی می دهند.
بازار متشکل معاملات ارز ایران با افزودن سامانه مربوط به جدول عمق بازار به وب سایت و سامانه معاملات این شرکت علاوه بر افزایش شفافیت، امکان تحلیل بیشتر را برای عموم فعالان بازار ارز فراهم کرد.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
​همزمان با راهپیمایی اربعین حسینی، با حضور رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور و رییس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، باجه ارزی ویژه این بانک برای ارائه خدمات ارزی به زوار سیدالشهدا(ع) افتتاح شد.
​سرپرستان خانواده‌های عازم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی میتوانند از شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران به صورت یکجا برای اعضای خانواده ارز خریداری کنند.
​سرپرستان خانوادههای عازم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی میتوانند از شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران به صورت یکجا برای اعضای خانواده ارز خریداری کنند.
شعب منتخب بانک ملت در سراسر کشور به زائران اربعین حسینی ارز ارایه می کنند.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از فردا سه شنبه هشتم شهریور ماه به زائران اربعین حسینی ارز اربعین ارائه می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ