در شرایطی که بانک مرکزی بر تسهیل و تسریع در روند پرداخت وام ازدواج تاکید دارد، همچنان برخی بانک‌ها برای دریافت ضامن، سخت‌گیری دارند و فقط کارمند رسمی را به‌عنوان ضامن قبول می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس استانداردهای جدید AFC‌ فقط 5 ورزشگاه ایران می‌توانند میزبان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باشند.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
اردبیل- وزیر میراث فرهنگی، ‌صنایع دستی و گردشگری گفت: کشور آذربایجان سخت‌گیری‌های‌ مرزی خود را در همسایگی ایران و سایر کشورها کاهش بدهد تا توسعه بخش‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری فراهم آید.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
درحالی که انتقاد‌ها از حکومت طالبان نسبت به اعمال سیاست‌های سخت گیرانه علیه زنان به شدت افزایش پیدا کرده است، تلویزیون طلوع افغانستان به مناسبت روز جهانی زن یک برنامه با حضور زنان پخش کرد.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ با سخت‌گیری‌هایش مانع از این شده که ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو، رشفورد و جیدون سانچو خودشان را مالک باشگاه ببینند.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
دانایی در پاسخ اینکه کدام ارگان‌ها مسئول رسیدگی به این موضوع هستند؟ تصریح کرد: ارگانهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، صمت، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان ملی استاندارد دخیل هستند. اگر بخشی از سختگیری‌ها در مراحل طولانی مجوز دهی را کم کنیم، اما نظارت و سخت گیری را بر مبارزه با قاچاق بگذاریم، نتیجه بهتری می‌گیریم.
سختگیری‌های دولت آمریکا نسبت به «تیک‌تاک» و حساسیت این کشور در تعامل با چنین پلتفرم‌هایی، نشان‌دهنده‌ تلاش دولت برای حکمرانی بر فضای مجازی خود است.
با وجود تمام سخت‌گیری‌ها و هشدار‌ها به متقلبان مبنی بر محروم‌شدن از تحصیل باز هم دیروز در‌حالی‌که هنوز دو ساعت از برگزاری کنکور تجربی نگذشته بود، سؤالات شیمی و فیزیک روی چند کانال تلگرامی قرار گرفت.
فعالان بازار ارز عراق می‌گویند، با افزایش سخت‌گیری‌ها برای انتقال دلار به ایران، بسیاری از تجار و قاچاقیان ناگزیر شده‌اند تا نیاز ارزی خود را از بازار غیررسمی و آزاد تامین کنند و همین اقدام موجب تضعیف دینار عراق و بالا رفتن نرخ دلار شده است.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با اظهار امیدواری نسبت به صعود تیمش به مسابقات جام جهانی، گفت: بعضی از مربیان تعامل لازم را با ما ندارند و سخت‌گیری‌های بی موردی دارند.
به بهانه پررنگ شدن موضوع سختگیری‌ها درباره حجاب، به اظهار نظر روسای جمهور در ارتباط با این موضوع نگاهی می‌اندازیم.
اتفاق عجیبی که در بازی شب گذشته لیورپول و ناپولی رخ داد توجه بسیاری را به همراه داشته است.
پردیس احمدیه در نقش نادی دختری منفعل و پذیراست که تنها واکشنش در مقابل سختگیری‌های پدر، گریه است. علی نصیریان در نقش پدربزرگ، یکی از بدترین بازی‌های خود را در مقابل دوربین برده است و بهناز جعفری با همان چند خط دیالوگی که در کل فیلم دارد، هیچ تلاشی برای نشان دادن و جا انداختن نقش مادر برای بیننده نمی‌کند. بماند که گریمور با یک گریم سنگین چنان به صورت اغراق‌آمیز چهره‌اش را پیر کرده است.
محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ والیبال اعلام کرد که در فصل جدید مسابقات برخی سخت‌گیری‌ها حتماً لحاظ خواهد شد.
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری‌ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
در آخرین نشست اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای در مورد چگونگی حضور هواداران در نظر گرفته شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه عرضه مرغ از شنبه افزایش می یابد، گفت: کمبودی در حوزه تولید وجود دارد.
محسن رضایی با بیان اینکه در چند سال اخیر، تورم ۴۰ درصدی را تجربه کردیم، اظهار داشت: در پنجاه سال اخیر، فروش دلار‌های نفتی به بانک مرکزی مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرد، ولی دولت جلوی این اقدام را گرفت و تصمیم گرفته شده این دلار‌ها به تمامی بانک‌ها فروخته شود.
مختاری گفت: نمی‌شود بخشی از جامعه اسلامی را بخاطر پوشش‌اش از حقوق شهروندی محروم کرد. امیرالمؤمنین برای حق شهروندی زن یهودی غصه می‌خورد، این ها که از ما هستند.
مشاور سابق احمدی نژاد نوشت: منشأ سختگیری‌های اخیر در حوزه اجتماعی، خود دولت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ