مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان از برگزاری ۳۰۰ جشن ویژه هفته ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه‌ای جهت رفع مشکل تامین ضامن برای وام ازدواج در حال تدوین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور برای مصاف با الشارجه امارات در تبریز زیرنظر پاکو خمز سرمربی این تیم درحال برگزاری است.
نشست سران سه قوه با حضور سید ابراهیم رئیسی ، غلامحسین محسنی اژه‌ای و محمدباقر قالیباف بعد از ظهر شنبه (۲۸ مرداد) به میزبانی دفتر رئیس جمهور برگزار شد.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوره تخصصی بدنسازی و آماده‌سازی جسمانی در بازیکنان فوتبال برگزار می‌کند.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از برگزاری بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه در اواخر مرداد ماه در تهران خبر داد.
تهران- معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در سراسر کشور همگام با زائران اربعین در عراق برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
با اعلام هیئت فوتبال تبریز، امکان حضور زنان در دیدار تراکتور - پرسپولیس به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های لازم وجود ندارد.
امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور ۹۲.۲۹ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش نبض بورس از این مجمع را بخوانید.
«هکاتون هوش مصنوعی» با اعطای امتیاز نخبگی و جوایز نقدی به برگزیدگان، در چارچوب طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان و توسط ایرانسل لبز برگزار می‌شود.
تراکتور دیدار خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را در تبریز برگزار می کند.
مربیان تیم های لیگ برتر با حضور در ورزشگاه پاس قوامین به تماشای دیدار هوادار و مس رفسنجان پرداختند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، کارگاه آموزشی در حوزه بازی‌های شناختی برگزار می‌کند.
مدیرکل گردشگری داخلی از برگزاری رویدادهای گردشگری ویژه تابستان در استانهای کشور خبر داد و گفت: بیشترین رویداد و جشنواره در استان گیلان برگزار می‌شود.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند، این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند؛ اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند؛ ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
موافقان برگزاری انتخابات به شیوه تناسبی معتقدند این کار سبد آرای جریان‌های سیاسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی شفاف و عادلانه می کند اما منتقدان مصوبه مجلس می‌گویند که مصوبه مجلس به نام انتخابات تناسبی چند مدل انتخاباتی را ادغام کرده که در اجرا ایجاد مشکل می کند ضمن آنکه ارتباط مستقیم مردم با نماینده را قطع می‌کند.
معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی با اشاره به اینکه نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا(آبادیران) ۲۳ تا ۲۵ خرداد برگزار می شود،گفت: در این رویداد بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان حضور دارند.
دست داشتن ۹ متهم در سرقت فرش‌های سعدآباد، آغاز هفته صنایع دستی، برگزاری ۳۰۰ برنامه در استان‌ها و تعطیلی یک روزه موزه‌ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
مدیرکل توسعه و ترویج صنایع دستی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه استانی در هفته صنایع دستی برگزار می‌شود گفت: پرونده چهار شهر به عنوان شهر صنایع دستی در انتظار ثبت هستند.
سوده غفوری‌فرد استاد دانشگاه شهید بهشتی یکی از هفت برگزیده «کنگره زنان تاثیرگذار» است که اخیرا، از سوی معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور برگزار شد.
دزفول- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: مسابقات بزرگ کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی با حضور ۳۰۰ داوطلب از استان‌های مختلف به میزبانی دزفول در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اختصاص ۳۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان از مساجد منتخب به سمت مصلای تهران جهت شرکت در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی خبر داد.
برگزاری جام جهانی فوتبال، برای کشور قطر ۳۰۰ میلیارد دلار خرج تراشیده؛ اوپک می‌گوید ایران از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ روی هم‌رفته حدود ۱۶۶ میلیارد دلار نفت فروخته است
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جشن شکوفه‌های حسینی با حضور ۳۰۰ نوآموز در دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ