دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: کیانوش رستمی با توجه به شرایط سنی که دارد مقداری از شرایط ویژه‌ای برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند به واسطه از دست دادن پدر خود از شرایط روحی مناسبی برخوردار نیست.
یک مرکز مطالعاتی فلسطینی از شرایط دشوار ۳۱ بانوی اسیر فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی خبر داد.
توضیحات سردار مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا را در خصوص شرایط حضور مشمولان خدمت سربازی در مراسم اربعین امسال را مشاهده می‌کنید.
برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه سماح ثبت نام کرده باشید.
ارزش خودروی وارداتی در کشور مبدأ برای جانبازان ۷۰ درصد( دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد تا سقف ۳۰ هزار یورو و برای جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو (سیف) خواهد بود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد شرکت‌های پذیرفته‌ شده در بورس که نسبت به افزایش سرمایه اقدام کنند، مشروط بر انجام اقداماتی مشمول مالیات به نرخ صفر می‌شوند.
سرمربی پیشین آبی پوشان با بیان اینکه نکونام هرگز به استعفا فکر نکرد و جنگید گفت : شرایط من در استقلال سخت تر از وضعیت امروز نکونام بود
محمد غفوری گفت: دو ماهی است که به تبع نزولی بودن دلار شرایط آن چنان رونقی نداریم و بازارسرمایه هم در این وضعیت ریزشی است.
بارش غیر منتظره باران بازی سیتیزن‌ها و شاگردان دیگو سیمونه را به تاخیر انداخته است
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
تنها نماینده تنیس روی میز بانوان ایران در بازی‌های آسیایی که این روزها در ترکیه پیگیر تمریناتش است با اشاره به برنامه‌های آماده‌سازی پیش روی خود گفت: هنوز به اوج آمادگی لازم نرسیده‌ام.
ثبت دقیق شماره تلفن همراه هر یک از زائرین اربعین در اطلاع‌رسانی‌های مهم و ضروری، امور گمشدگان و ارتباط هم‌گروهی‌ها در پیاده‌روی اربعین، بسیار حائز اهمیت است بنابراین توسط زائران باید هنگام ثبت نام در سامانه سماح به این موضوع دقت لازم صورت پذیرد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: سهم تاثیر سوابق تحصیلی، تراز نمره علمی حداقل ۷۰۰۰ در آزمون سراسری و کسب امتیاز تعیین در مصاحبه از شرایط اختصاصی برای جذب در آموزش و پرورش است.
در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران عزیز درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق اپلیکیشن پلیس من سریعاً ثبت کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا آخرین وضعیت و فرآیند صدور گذرنامه زیارتی را تشریح کرد.
بورس کالا شرایط خرید کامیون کشنده امپاتور و کامیونت فورس که قرار است شنبه ۳۱ تیر عرضه شود را ابلاغ کرد.
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با تاکید بر اینکه در مورابطه با الناز رکابی و حواشی یک سال پیش بود برخورد دور از انتظاری نشد، در مورد اعزام وی به بازی های آسیایی توضیح داد.
بازیکن سابق استقلال با بیان اینکه بی تجربگی حجت کریمی به استقلال ضربه زد گفت: پس لرزه‌های نیامدن بیرانوند باعث بر کناری سرپرست باشگاه استقلال و ایجاد تغییرات جدید شد.
سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، پس از تنها یک فصل حضور در این باشگاه در آستانه جدایی قرار دارد.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید با تلاش سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا شرایط موجود در حال حرکت به سمت رویارویی مستقیم روسیه و ناتو است.
یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در سابقه بیمه ، عدم رد کردن بیمه از سمت کارفرما است. افراد خاصی می‌توانند سوابق بیمه تامین اجتماعی خود را بخرند.در صورتی که فرد بخواهد برای تکمیل سوابق خود، خرید سابقه بیمه را به صورت کسری از ماه انجام دهد، باید در کارگاهی به صورت پاره وقت کار کند که زیر نظر سازمان تامین اجتماعی است و حداقل یک روز سابقه پرداخت حق بیمه برای او لحاظ شود.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران دیدار با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها از دست داد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مشکل صدور پروانه ۲۰۰ واحد رمز ارز اشخاص حقیقی در استان برطرف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ