قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد ‌که باید به ملی‌پوشان و کادر فنی زمان دهیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.
ملی‌پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نتایج خوبی نگرفته و انتقادات زیادی را به جان خریدند
والدپنیاس با فوتسالیست ایرانی خود باید مقابل بارسلونا قرار بگیرد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد و علاقمندان از تماشای عملکرد ملی‌پوشان لذت ببرند.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: تکواندو ایران زنده شده است و ما دوباره بازگشتیم و مطمئن باشید تیم اعزامی به مسابقات جهانی بهترین نتایج را کسب می‌کند.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
قضاوت ایلگیز تانتاشف داور ازبک در بازی ایران و روسیه به هیچ وجه مطلوب نبود.
کارشناس بسکتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در پنجره ششم انتخابی جام جهانی در حد خودشان ظاهر نشدند و باید بهتر از این کار می‌کردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: ملی‌پوشان فوتبال ایران باید تمام تلاش خود را برای موفقیت برابر آمریکا به کار گیرند و بدانند دعای خیر ملت بدرقه راه آنان است.
به نظر می‌رسد موضع‌گیری‌های کیهان درباره تیم ملی با تغییر نتایج آن‌ها در جام‌جهانی در حال تغییر است. از این رو باید منتظر نتیجه بازی ایران و آمریکا باشیم تا ببینیم کیهان بازیکنان تیم ملی را با چه صفتی خطاب خواهد کرد.
اینکه یحیی چرا باید به کمیته انضباطی برود، برگرفته از انتقادی است که او چند روز پیش از دیدار ملی‌پوشان ایران با ابراهیم رئیسی داشته است. او با انتشار تصاویری، از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرد که چرا در دیدار با رئیس‌جمهور، فرصت مطرح‌کردن مشکلات موجود را از دست داده‌اند و به بیان آن نپرداخته‌اند. یحیی با اشاره به همین مورد از این گفت که نمره معرفت آن‌ها صفر شده است
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: اگر ورزشکاری در جام جهانی سرود ملی نخواند و پس از گل شادی نکرد، بعد از تذکر و توجیه باید او را حذف کنیم.
لیست نهایی باید شامل نفراتی باشد که در لیست ۵۵ نفره به فیفا اعلام شده است و بر این اساس باید دید کارلوس کی‌روش چه نفراتی را راهی قطر خواهد کرد
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نتیجه تساوی برای ایت بازی کم موقعیت عادلانه بوده است.
حميد درخشان معتقد است دفاع منسجم و انگیزه بالای ملی‌پوشان، نقاط قوت تیم ملی با کارلوس کی‌روش در جام جهانی خواهد بود.
بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی باید منتظر واکنش او به البسه بازیکنان و کادرفنی و اجرایی باشیم.
بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران، درباره شرایط اردوها و نحوه پرداخت حقوق‌های ملی پوشان صحبت کرد.
رئیس فدراسیون والیبال در صحبت با ملی پوشان تاکید کرد که به پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل اطمینان دارد و بازیکنان باید با تمام توان به مصاف این تیم مدعی بروند.
ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جهانی معتقد است باید در نخستین تجربه حضور در رده بزرگسالان به اهدافش برای آینده دست یابد.
ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به قهرمانی‌اش در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: مصمم به قهرمانی بودم و اگر نوشاد عالمیان هم وارد جدول بازی‌ها می‌شد باید قهرمان می‌شدم.
ملی‌پوش تنیس روی میز با اشاره به قهرمانی‌اش در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: مصمم به قهرمانی بودم و اگر نوشاد عالمیان هم وارد جدول بازی‌ها می‌شد باید قهرمان می‌شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ