رئیس‌جمهور به مناسبت روز درختکاری و با حضور در باغ موزه گیاه شناسی یک اصله نهال غرس کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
منابع غربی دلیل اصلی برخورد نسبتا سرد مقامات آمریکایی و اروپایی با رئیس‌جمهور اوکراین در نشست اخیر سران ناتو در ویلینیوس را انتشار یک توئیت از سوی زلنسکی، عنوان کردند.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
ازغدی: ترور‌های امروز به اندازه ترور دهه شصت نیست. ترور‌ها هر روز وجود داشت. این اشخاص هدف اصلی نبود بلکه افکار هدف اصلی است. بهشتی سمبل آخوندی بود، اما امروز بعضی‌ها آخوند‌هایی هستند که فقط لباس را می‌پوشند، اما تقوا و تفکر آخوندی را ندارند. بهشتی یک نفره جلوی همه می‌ایستاد.
رئیس جمهور لیتوانی پیش از برگزاری اجلاس ناتو در ویلنیوس «برای ابلاغ یک پیام» به کی‌یف پایتخت اوکراین سفر کرد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه حجاب نماد جمهوری‌اسلامی ایران است و نسبت به حجاب نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم، گفت: اگر قرار باشد در کشور حجاب نباشد اصلا جمهوری اسلامی خیلی معنا پیدا نمی‌کند برای همین ما باید بر مسئله حجاب تاکید می‌کنیم و نباید نسبت به آن مسامحه کنیم.
شادگان- رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت بسیار خوب گردشگری دریایی خوزستان به‌ویژه در تالاب شادگان، به مسئولان استانی برای تهیه سند توسعه این تالاب فرصت یک ماهه داد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری گفت: وجود یک نظام تامین مالی نوآورانه و منسجم نیاز اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری است.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند احزاب و جریان‌های سیاسی دولت و رئیس‌جمهور ترکیه ائتلاف کردند و برای انتخابات ریاست‌جمهوری بر سر یک نامزد به توافق رسیدند.
نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.
چیزی که ما اینترنت می‌نامیم در اصل شبیه ساختمانی است که معماری آن سه لایه دارد. لایه زیرین که می‌شود آن را لایه زیرساخت نامید و شبیه زیرسازی و پی یک ساختمان است، انبوهی از ابزار‌ها و پروتکل‌های فنی و مهندسی هستند که امکان ارتباط بین نقاط مختلف شبکه و تبادل داده بین آن‌ها را فراهم می‌کنند.
در جلسه امروز هیأت دولت وزیر نفت برای ساماندهی مصرف انرژی و وزیر کشور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک ملزم شدند و رئیس‌جمهور خطاب به مسئولان اجرایی متذکر شد: مسائل روزمره، دستگاه‌ها را از اهداف اهداف اصلی و بلندشان غافل نکند.
معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بانوان روستایی عهده‌دار اصلی مشاغل خرد خانگی و صنایع‌دستی هستند
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با بیان اینکه سلامت روان و سلامت جسم دو مقوله اصلی تشکیل دهنده رفتار انسان هستند، گفت: در برخی کشور‌ها از جمله کشور ما سلامت جسم در اولویت است و سلامت روان به نوعی در حاشیه قلمداد می‌شود و این امر در حالی است که این دو مهم در تعامل با هم هستند، اهمیت هر دو به یک اندازه و حتی شاید بتوان گفت اهمیت سلامت روان بیشتر است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه بستر اجرای حق اعتراض مسالمت آمیز در قانون اساسی وجود دارد، گفت: رئیس‌جمهور اصل ۲۷ قانون اساسی را اجرایی کند.
حجت السلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در خصوص نشست با ایرانیان در حاشیه مجمع سازمان ملل گفت: یک پزشک ایرانی مقیم آمریکا گزارشاتی درباره رشد و پیشرفت علم پزشکی ایران ارائه داد.
رئیس جمهور گفت: اربعین حسینی یکی از معجزه‌های الهی است که جلوه‌های انسجام در بین مسلمانان را نشان می‌دهد.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در اولین سفر استانی به خوزستان و مرکز آب و فاضلاب رفتم، همه گفتند برنامه چند ساله داریم، گفتم اصلا نباید این‌طور باشد و باید یک ساله به نتیجه برسید.
طی چندروز گذشته شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است
امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: به اعتقاد من مشکلات موجود نه فقط با این دولت بلکه با هیچ دولت دیگری رفع نخواهد شد. توجه داشته باشید امروز همه مدعیان در دولت جمع شده‌اند و می‌گفتند کارهایی انجام می‌دهند امروز در دولت و در مدیریت هستند اما کاری نمی‌توانند انجام دهند، حال باید گفت شرایط را فقط خراب‌تر نکنند.
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به برخورد گشت پلیس با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ