یک فوق تخصص اطفال، در خصوص حساسیت برخی نوزادان به شیر، نکاتی را متذکر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چکیده مهم‌ترین برنامه‌ها، راهکارهای اشتغال و کارآفرینی را در سه دهه گذشته منتشر کرد.
النصری‌‌ها با پرواز اختصاصی و البته همراه با جام قهرمانی به ریاض برگشتند.
هری کین، ستاره انگلیسی، با امضای قراردادی رسمی راهی بایرن مونیخ شد.
روزبه چشمی، هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال، غایب آبی‌پوشان در هفته نخست خواهد بود.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
علیرضا بیرانوند همچنان تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کند.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، می‌گوید گلش در آخرین بازی فصل گذشته مهم‌ترین لحظه زندگی‌اش بوده است.
حسین خبیری می‌گوید، درویش با هماهنگی یحیی گل‌محمدی نقل و انتقالات را به دور از هیاهو پیش می‌برد.
در این روز‌ها که قرار است برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و بحث قرار بگیرد، مهم‌ترین اقدام باید آسیب شناسی برنامه‌های توسعه گذشته است تا بتوان آسیب‌های گذشته را در برنامه هفتم توسعه، برطرف کرد.
سید محمد موسوی به دنبال تکرار خاطرات خوش خود در لیگ ملت‌ها خواهد بود.
اشتباه در زندگی مشترک برای همه از جمله مرد و زن رخ می‌دهد و انسان عاری و دور از اشتباه نیست، اما چه اشتباهاتیست که زندگی مشترک را نابود می‌کند؟ آیا این اشتباهات زن و مرد دارد؟
معاون وزیر حج عربستان بر دنبال کردن سازوکار تعیین تعداد حجاج هر کشور از سوی این وزارتخانه با هدف بازگرداندن این آمار به تعداد پیش از همه گیری کرونا تاکید کرد.
استقلال و پرسپولیس با کوهی از انگیزه های مختلف و متفاوت، برای فتح جام حذفی، به مصاف هم رفته اند.
سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید به همراه رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای با وزیر ورزش شرکت کردند.
داماش گیلان امروز در دیداری حساس در یزد مقابل شهید قندی قرار خواهد گرفت.
فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان و نوجوانان، شایع‌ترین کم‌خونی تغذیه‌ای را ناشی از فقر آهن دانست و گفت: در اکثر موارد علت این بیماری، اجتناب از دادن آهن کمکی به شیرخواران است.
ستاره سابق و سرمربی کنونی تیم ملی کره جنوبی از شاخص‌ترین افراد حاضر در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا بودند.
با استعفای دو نفر از اعضای هیئت مدیره النصر، حالا مدیریت این باشگاه در آستانه انحلال قرار دارد.
اشتباه عجیب کمک داور دوم دیدار بزرگ هفته بیست و سوم لیگ می‌تواند تاثیر بسزایی در رقابت تیم‌های مدعی برای کسب جام قهرمانی داشته باشد.
کارشناس فوتبال کشور معتقد است مهم‌ترین دلیل شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس انتخاب استراتژی اشتباه بوده است.
اینستاگرام شاید مهم‌ترین بستر عمومی و موثر در سبک زندگی افراد و البته کسب خبر و تبلیغ کسب و کار و خریدوفروش اجناس است. فیلترینگ تلگرام در ماجراهای سال ۹۶ انرژی زیادی برای جذب مخاطب اینستاگرام ایجاد و آن را به پلتفرم اثرگذاری در جامعه ایران تبدیل کرد. قلب‌های قرمز کوچک اینستاگرام معنادارترین رسانه عمومی در ایران در ۵ سال اخیر بودند.
کنعانی نقش سیاست‌های مخرب و فتنه انگیزانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و اشتباه محاسباتی بعضی از کشور‌های منطقه در باز کردن پای بیگانگان به معادلات امنیتی منطقه را از مهمترین عوامل بی ثباتی در منطقه دانست و افزود، جای تأسف است که برخی از کشور‌های عضو شورا به جای مسؤلیت پذیری و اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و شکست خورده، بر فرافکنی و بیان حرف‌های تکراری و ملال آور اصرار می‌ورزند.
پل رابرتس مقام سابق آمریکایی تاکید کرد که مهمترین اشتباه میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق، اعتماد وی به وعده آمریکایی ها بود.
اتحادیه اروپا اخیرا دو گام در این راستا برداشته است: اول اینکه این سازمان بودجه‌های متعدد خود را در یک ابزار واحد به نام ابزار همسایگی، توسعه و همکاری بین‌‌المللی (NDICI) با ۵/ ۷۹میلیارد یورو برای دوره ۲۰۲۱-۲۰۲۷ ترکیب کرده است و دوم اینکه «تیم اروپا» را راه‌‌اندازی کرده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ